Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel tussen Grand Canyon en Monument Valley
Hotel tussen Grand Canyon en Monument Valley
Hallo allemaal,
Nadat ik de planning voor mijn reis op dit forum heb gezet en hier veel reacties en tips op heb gekregen, heb ik besloten naar aanleiding van de reacties mijn planning overnieuw te maken.
Nu ben ik bij het gedeelte Grand Canyon - Monument Valley aangekomen. Zo'n beetje tegen 3 uur smiddags willen wij Grand Canyon verlaten en alvast op weg gaan naar Monument valley die we de andere dag willen bezoeken (en daarna richting Page doorrijden). Nu ben ik aan het zoeken gegaan naar een betaalbaar hotel op deze route, maar ik kan echt heel weinig vinden. Ik vind 2 hotels in Kayenta (niet goedkoop) en 1 hotel bij Monument Valley zelf (maar heeft geen kamers meer beschikbaar). Of kijk ik verkeerd en zijn er wel veel meer hotels?
Heeft iemand misschien tips over welk hotel geschikt is, en niet zo duur is? (ik vind $100,- voor 1 nacht best wel prijzig, maar misschien ontkom ik er niet aan?).
Groetjes Ellen
Nadat ik de planning voor mijn reis op dit forum heb gezet en hier veel reacties en tips op heb gekregen, heb ik besloten naar aanleiding van de reacties mijn planning overnieuw te maken.
Nu ben ik bij het gedeelte Grand Canyon - Monument Valley aangekomen. Zo'n beetje tegen 3 uur smiddags willen wij Grand Canyon verlaten en alvast op weg gaan naar Monument valley die we de andere dag willen bezoeken (en daarna richting Page doorrijden). Nu ben ik aan het zoeken gegaan naar een betaalbaar hotel op deze route, maar ik kan echt heel weinig vinden. Ik vind 2 hotels in Kayenta (niet goedkoop) en 1 hotel bij Monument Valley zelf (maar heeft geen kamers meer beschikbaar). Of kijk ik verkeerd en zijn er wel veel meer hotels?
Heeft iemand misschien tips over welk hotel geschikt is, en niet zo duur is? (ik vind $100,- voor 1 nacht best wel prijzig, maar misschien ontkom ik er niet aan?).
Groetjes Ellen
Re: Hotel tussen Grand Canyon en Monument Valley
Hallo
Je kan in Tuba City overnachten dat is ongeveer in het midden tussen GC en MV, maar ikzelf zou er geen nacht willen doorbrengen.Het is een zeer armoedig dorp-stadje waar we vrij agresief werden benaderd door bedelaars en junks.
Gr Dirk
Je kan in Tuba City overnachten dat is ongeveer in het midden tussen GC en MV, maar ikzelf zou er geen nacht willen doorbrengen.Het is een zeer armoedig dorp-stadje waar we vrij agresief werden benaderd door bedelaars en junks.
Gr Dirk
Oke, gaan we zeker niet doen dus!
Ik had mijn oog al even laten vallen op een hotel in dat stadje, maar ik laat dat nu wel achterwege. Dankjewel!
Ik had mijn oog al even laten vallen op een hotel in dat stadje, maar ik laat dat nu wel achterwege. Dankjewel!
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hallo Ellen,
Twee jaar geleden hebben we overnacht in http://hamptoninn.hilton.com/.
Het kostte ons toen 110$ voor 2 volwassenen en 3 kinderen, inclusief een lekker ontbijt met o.a.vers fruit, wafels die je zelf kan bakken ed.
Ook 's avonds hebben wij daar gegeten, omdat er verder in Kayenta niks te vinden was. Het was heel lekker en omdat we hotelgasten waren kregen we zelfs speciaal Indiaans brood met honing als voorgerecht erbij.
Het hotel wordt gerund door een Indiaanse familie, en is ook helemaal in die stijl ingericht.
Hier vind je een foto van onze kamer.
Succes!
Katrien
Twee jaar geleden hebben we overnacht in http://hamptoninn.hilton.com/.
Het kostte ons toen 110$ voor 2 volwassenen en 3 kinderen, inclusief een lekker ontbijt met o.a.vers fruit, wafels die je zelf kan bakken ed.
Ook 's avonds hebben wij daar gegeten, omdat er verder in Kayenta niks te vinden was. Het was heel lekker en omdat we hotelgasten waren kregen we zelfs speciaal Indiaans brood met honing als voorgerecht erbij.
Het hotel wordt gerund door een Indiaanse familie, en is ook helemaal in die stijl ingericht.
Hier vind je een foto van onze kamer.
Succes!
Katrien
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou proberen in Monument Valley zelf iets te vinden of in Mexican Hat (San Juan Inn). In MV heb je cabins op de camping bij Gouldings Lodge. Zie ons 2008-verslag voor foto's en een link (bij campground kijken).
Als je leuke en goed gelegen accommodate wilt zul je op veel plaatsen toch wel meer dan 100 dollar kwijt zijn.
Marianne
Als je leuke en goed gelegen accommodate wilt zul je op veel plaatsen toch wel meer dan 100 dollar kwijt zijn.
Marianne
- jvandijk65
- Amerikafan
Wij hebben overnacht in de Wetherill inn in Kayenta. Hotel was niets op aan te merken, ruime kamer, binnenzwembadje en een eenvoudig ontbijt. Onze dochter was haar mobiel vergeten op de kamer, en die hebben ze na een telefoontje keurig opgestuurd naar ons hotel in Las Vegas. Prijs weet ik niet, want we hebben alles laten boeken door Tioga Tours, hadden dus een pakketprijs voor alle hotels. Kayenta zelf is een plaats van niets, ziet er armoedig uit, veel zwerfhonden. Geen echte restaurants, wel wat fast-food en een dure supermarkt. Maar als overnachting redelijk dicht bij Monument Valley is het prima.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij sliepen ook in de hampton inn in kayenta. Prima hotel hoor! wel beetje in the middle of nowhere maar vlakbij monument valley en naast de burger king!
ik vond de armoede van de omringende indianenbevolking best wel choquerend trouwens, net als de zwerfhonden en de magere koeien. Maar ja, het is de realiteit...
ik vond de armoede van de omringende indianenbevolking best wel choquerend trouwens, net als de zwerfhonden en de magere koeien. Maar ja, het is de realiteit...
Ik zou voor The View hotel gaan in Monument Valley zelf. Het is de prijs meer dan waard omdat je van het tot de verbeeldingsprekende uitzicht kunt genieten met zonsopkomst/ondergang en bij 'n sterrenhemel of volle maan. Heerlijke kamers ook!
Welke tijd van het jaar kom je? GC Village naar MV is 3.5 uur rijden en tussen maart en november verlies je een uur. The View is geweldig maar past niet in jouw budget.
-
- Amerika-expert
hallo,
ik zou trachten een vooravond en een vroege voormiddag mee te maken aan Monument Valley, zie je het tweemaal anders en tweemaal op zijn mooist. Mexican Hat is niet zoveel verder en heeft een paar betaalbare motels en restaurants.
Jacques
ik zou trachten een vooravond en een vroege voormiddag mee te maken aan Monument Valley, zie je het tweemaal anders en tweemaal op zijn mooist. Mexican Hat is niet zoveel verder en heeft een paar betaalbare motels en restaurants.
Jacques
Wij hebben afgelopen zomer ook overnacht in Tuba City en het hotel was één van de beste, misschien wel de beste waar we in geslapen hebben, namelijk de moenkopi legacy suites. Het dorp stelt inderdaad niet heel veel voor, maar wij vonden het ideaal als tussenstup tussen de Grand Canyon en Monument Valley.Ellen_t schreef:Oke, gaan we zeker niet doen dus!
Nergens last gehad van bedelaars of andere ongure personen. Er zit een supermarkt aan de overkant en de fastfood (iets anders hebben ze niet) restaurants op een paar honderd meter. Wij waren blij dat we nadat we eerst 's ochtens een helikoptervlucht gedaan hadden en daarna de desert view road met zijn bezienswaardigheden hadden gekeken niet meer verder hoefden te rijden.
Wij hebben toen heerlijk aan het eind van de middag in het zwembad gedobberd en 's avonds op tijd bed.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom zou je in Tuba City overnachten als er genoeg tijd is om naar MV te rijden? MV is tegen zonsondergang zo mooi, dat zou je niet mogen missen.
Marianne
Marianne
Als iemand om 3 pm GC Village verlaat en de tijd neemt, zou Moenkopi wel eens een prima overnachting kunnen zijn. Bij de Hopis tussen de Navajo's. Moenkopi is idd een prima hotel. Maar OP geeft niet aan wat de bedoeling is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 3110 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties