Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Liveverslag hekkie: 8 juni t/m 8 juli

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Veel plezier Marjan (Roland en Rob natuurlijk ook), goeie reis, en hopelijk wordt je niet al te veel "geskypet" zodat je lekker kan genieten van je avontuur. 8)

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Hoi Marjan, inmiddels ben je op weg, maar ook van mij nog een fijne vakantie en we kijken uit naar je live verslag.

groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo allemaal,

Onze eerste nacht in Amerika zit er op. We hebben prima geslapen en ook de wifiverbinding is gelukt en heb ik mijn eerste update geplaatst.

We gaan zo meteen gezellig met z'n vijven ontbijten. Harm, Ans, Roland, Jan en ik. Een leuk begin van de vakantie.

Tot de volgende keer

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

veel reisplezier daar in het mooie westen.
ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je nu kunt gaan genieten met de camper daar.
erika
Sliek
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sliek »

leuk reisverslag...ik ga jullie volgen hoor !! Veel plezier vandaag !
Sliek
In okt 02 zijn we naar New York geweest
We zijn in mei 06 getrouwd in Las Vegas met een huwelijksreis oost USA
Florida hebben we in 13 doorkruist met 5 jarige dochter
In 22 LA-SF
mei 26 New York
Ineke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Bedankt Marjan, voor je snelle verslag!
En ook ik volg jullie iedere dag!

Fijne tijd!

gr, Ineke
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marjan, leuk om al zo vlug na vertrek iets te lezen op jullie reisverslagwebsite. Gelukkig dat jij internetverbinding hebt en dat de laptop en de WIFI werkt.
Het is fijn om te lezen, dat de reisdag naar behoren is verlopen.
Prettige vakantie verder en ik blijf jullie volgen via het verslag.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Hoi Marjan, wat heerijk hè, zo'n half leeg (of is het half vol) vliegtuig.
Dan kun je nog eens je benen strekken.

Fijn dat alles zo goed verlopen is.
Veel plezier, de groeten voor al je reisgenoten.
16x USA / 30 staten
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Leuk om jullie zo te volgen, Marjan! Vooral omdat Roland en jullie op het moment hetzelfde doen. Veel plezier nog!!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo allemaal,

We zitten nu vlakbij Zion op een campground en hebben eindelijk internetverbinding. Ik heb zo juist dan ook een update van de laatste 3 dagen geplaatst. Ook heb ik even met Roland geskyped. Toch wel gaaf dat je zo met elkaar kunt praten. Met Rob en Annie hebben we alleen nog maar gesmst omdat wij geen wifi hadden de laatste dagen.

We hebben het reuze naar ons zin, prachtig weer (wel warm) en de camper bevalt heel goed. Dit is echt luxe kamperen. Vandaag hebben we het Snow Canyon SP bezocht wat een echte training was voor de dag van morgen als we de Angels Landing gaan doen. In het liveverslag kun je er alles over lezen en ook heb ik een aantal foto's er bij geplaatst.

Voor Mack:
Op dag 2 (9 juni) vind je foto's van de Ford Mustang Cabrio van Roland.... :wink:

Het is erg leuk dat jullie allemaal zo meeleven. Bedankt voor alle reacties tot dusver.

Groetjes en tot de volgende keer

Marjan en Jan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marjan, wat doet de computer en dat internet toch met ons? Maar het is wel herkenbaar wat je schrijft. :lol:

Reisverslag op de laptop typen, WIFI-finder, geen WIFI, wel WIFI, rondje rijden rond hotels om signaal te zoeken, on-line gaan, reisverslag updaten, Skypen, enz.

Hoe bedoel je internet verslaafd! :wink: Wat heeft dat een impact op ons (vakantie)leven.
Houd er wel rekening mee, dat jullie op vakantie zijn. :lol:
Maar ik geniet van het lezen van jullie verslag en ik waardeer het zeer, dat jij dat bijhoudt en ons zo deelgenoot maakt van alles wat jullie zoal beleven.
Ik vind het fijn om te lezen, dat de camper bevalt en ik wens jullie verder een heel goede vakantie.
Lekker blijven genieten hoor!
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Daar ben ik nou ook een beetje bang voor, dat we toch een beetje teveel gaan internetten in de vakantie. :D

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben Marjan, ik kijk steeds met veel ongeduld uit naar jullie reisverslagen.
Heel veel plezier morgen bij Angels Landing.

Marjon
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Leuk om je verslag te lezen. Ik kijk iedere morgen even of je er weer iets aan hebt toegevoegd.
Veel plezier nog!
Carola
gigatech
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door gigatech »

Die eerste dagen van het verslag zien er weer goed uit.

He, ik krijg al weer de kriebels IK WIL OOK WEER NAAR DE VS. :D
(al ben ik net terug) 8)

Veel plezier nog en we blijven je volgen
Voor ons reisverslag : http://usa2006.alibalex.com
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Reisverslag op de laptop typen, WIFI-finder, geen WIFI, wel WIFI, rondje rijden rond hotels om signaal te zoeken, on-line gaan, reisverslag updaten, Skypen, enz.
Het was mij ook al opgevallen :lol:

Als ik in een motel eens geen internet had vond ik dat eigenlijk best wel fijn....ik beperkte het internet/computergebruik tot hooguit anderhalf uur per avond.
En nóóit in de auto met de laptop op schoot !!!!!!
Zonde van de tijd, vind ik en natuurlijk zonde van al dat moois dat voorbij komt zonder dat je er oog voor hebt.
16x USA / 30 staten
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ik heb net je Snow Canyon verhaal zitten lezen. 't Lijkt me een erg mooi park, we hadden het tijdens onze laatste reis in 'de reserve' staan, maar uiteindelijk hebben we het toch niet gedaan. Tja, omhoog klimmen is altijd makkelijker dan weer naar beneden, dat probleem heb ik nou ook altijd :? Dus ik kan me die trillende knietjes heel goed voorstellen! Ik zeg net nog tegen Hans "Volgens mij zit Marjan nu boven op Angels Landing" (het is in Utah nu een uur of 1 's middags, als ik het goed heb). Ik heb het laatste stuk niet aangedurfd, ik ben erg benieuwd hoe het jou is vergaan!!

Gr, Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
ess
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ess »

hoi Marjan,
Leuk om je update te lezen. Ennuhh veel plezier met Angels Landing, maar jij als echte hiker gaat het zeker redden :wink:
Groetjes es
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Zo juist heb ik weer een update geplaatst van onze tocht naar Angels Landing. Nou dat was wel wat zeg. Heel zwaar maar fantastisch mooi!

Gisteren kregen we onderweg met een enorme knal een steentje tegen de voorruit en toen zat er een ster in. Even later werd het een scheur van zo'n dertig cm. Weet iemand of dit kwaad kan? Ik ben er niet rustig over. Als het enigszins kan laat ik liever geen nieuwe ruit er in zitten, want dat kost ons zo een paar dagen van de vakantie. De pest is dat we het zelf nog moeten betalen ook....

Verder hebben we een geweldige vakantie tot nu toe met ontzettend heet weer! In Nederland is het ook zo heet als ik het goed gehoord heb.

Groetjes en tot de volgende keer.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ja Marjan het is bloedje heet hier. Ik lig heerlijk in het kinderbadje met de kinderen, mijn verkoeling te zoeken : ))
Het is nu 7.00 uur 's ochtends en ik heb de deuren open zodat het in huis ook kan afkoelen ..

Leuk dat jij en Roland een verslag bij houden ... erg interessant om te lezen. En petje af dat je de Angels Landing hebt geklommen.. wat een klim zeg, en zo stijl ook. De foto's zijn schitterend ..

Bedankt dat we mogen meegenieten ..
Sandy
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Hoi Marjan,

Wat een wandeling die Angels Landing! Vorig jaar wilde Michel dit ook al doen maar ik heb altijd hard geroepen dat ik dit never nooit niet ga doen. Nou komt m'n dochter er bij staan en roept wat een gave foto's, gaan wij dat volgend jaar ook doen? Nick ziet het ook wel zitten en ze hebben dus samen besloten dat we dit gaan doen. :help: De druk wordt nu toch wel erg groot :lol: daarom wilde ik je vragen is dit verantwoord om met kinderen (dan 15, 13 en 11) te doen. Ik zie het nog steeds niet zitten maar misschien moet ik er dan ook wel aan geloven.

Nog een fijne vakantie!

Groetjes Elly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer