Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Discovery Cove, de moeite waard zonder zwemmen met dolfijnen
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Discovery Cove, de moeite waard zonder zwemmen met dolfijnen
Ik ga over een paar weken naar Florida en aangezien de rest van het gezelschap druk gaat golfen ben ik op zoek naar wat dingen om zelf te doen. Heb veel gelezen over DC en het klinkt allemaal geweldig alleen vind ik de prijs vreselijk hoog. Zonder het zwemmen met dolfijnen wordt dat allemaal een stuk aangenamer zeker als je ziet dat je dan nog een ticket voor bijvoorbeeld Sea World erbij krijgt.
Inmiddels heb ik al drie keer met dolfijnen gezwommen en het is geweldig maar ik kan denk ik ook goed zonder, vandaar mijn vraag of het zonder de dolfijnen de moeite waard is voor een dagje uit.
Inmiddels heb ik al drie keer met dolfijnen gezwommen en het is geweldig maar ik kan denk ik ook goed zonder, vandaar mijn vraag of het zonder de dolfijnen de moeite waard is voor een dagje uit.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Re: Discovery Cove, de moeite waard zonder zwemmen met dolfi
Jahoor, dat vind ik zeker de moeite waard!
Wij hebben ook twee keer met dolfijnen gezwommen (in Discovery Cove) en overwegen de volgende keer een dagje zonder...
De aviary is bijvoorbeeld erg leuk, daar vermaak je je prima met het vogels voeren. En er zijn genoeg andere leuke activiteiten, je komt tijd te kort!
Wij hebben ook twee keer met dolfijnen gezwommen (in Discovery Cove) en overwegen de volgende keer een dagje zonder...
De aviary is bijvoorbeeld erg leuk, daar vermaak je je prima met het vogels voeren. En er zijn genoeg andere leuke activiteiten, je komt tijd te kort!
- moonlight91
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
discovery is zeer zeker een bezoek waard ook zonder dolfijnen,het is een oase van rust
wij gaan er voor de 3 x oprij naar toe en zou het niet kunnen missen in onze florida vakantie
opzich valt de prijs van discovery cove best mee, het lijkt ontzettend duur
maar je begint smorgens met een ontbijtbuffet, gevolgd door een lunchbuffet
en de dranken (fris/koffie/bier) chips,ijs,snoep zijn allemaal in begrepen
ook badhanddoeken, douches met (haar) shampoo,conditioner en bodylotion zijn vrij te gebruiken
en natuurlijk het 14 dagen onbeperkt bezoek aan een van de andere parken (zwempark,seaworld of bushgarden)
dus al met al een geheel verzorgde dag,waarbij je je portomonee niet meer nodig heb
wij gaan er voor de 3 x oprij naar toe en zou het niet kunnen missen in onze florida vakantie
opzich valt de prijs van discovery cove best mee, het lijkt ontzettend duur
maar je begint smorgens met een ontbijtbuffet, gevolgd door een lunchbuffet
en de dranken (fris/koffie/bier) chips,ijs,snoep zijn allemaal in begrepen
ook badhanddoeken, douches met (haar) shampoo,conditioner en bodylotion zijn vrij te gebruiken
en natuurlijk het 14 dagen onbeperkt bezoek aan een van de andere parken (zwempark,seaworld of bushgarden)
dus al met al een geheel verzorgde dag,waarbij je je portomonee niet meer nodig heb
2010 Orlando,st.Augustine,Clearwater
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
2011 Key`s,Everglades,Orlando
2011 GSM,Chantanooga,Atlanta
2012 Memphis(graceland) en daarna Orlando/back to the magic!
2012 florida in vogelvlucht de keys via everglades,sebring naar orlando
2013 florida/georgia
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Discovery cove is zeker de moeite waart ook zonder het zwemmen met dolfijnen, wat meer een half uur duurd. Van smorgens smorgens 9 tot smidags 17.30 uur kun je je vermaken met het snorkelen met en luieren aan het aangelegde strand. Ontbijt , lunch en eten en drinken zijn gratis, en je kan ook nog gratis naar Sea World of Buch Garden.
Ons dagje discovery cove is hier te lezen.
http://www.usa4every1.nl/usa1/index.php ... &Itemid=56
Ons dagje discovery cove is hier te lezen.
http://www.usa4every1.nl/usa1/index.php ... &Itemid=56
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klinkt erg goed, ik ga eens kijken of het in de planning een beetje wil passen om daar een dagje heen te gaan.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nogmaals bedankt voor de feedback. Heb net een ticket geboekt voor 7 november, kan niet wachten tot het zover is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1790 Weergaves
-
Laatste bericht door SuzieQ
-
- 6 Reacties