Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel San Francisco
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
hotel San Francisco
Hallo,
Ik kan maar niet beslissen over welk hotel te boeken in S.F ? Welk hotel geniet jullie voorkeur ? De prijsklasse is ongeveer hetzelfde maar ik hou niet echt van ouwerwetse hotels.
En we willen ook niet té ver van de Fisherman's Wharf logeren, een twintigal min stappen vind ik wel de limiet want we zijn met kleine kinderen en mijn ouders op stap.
Columbus Motor Inn
Town House Motel
Lombard Motor Inn
Chelsea Motor Inn
Travelodge by the Bay
Comfort Inn by the Bay
Days Inn
Welk is jullie favoriet ?
Christa
Ik kan maar niet beslissen over welk hotel te boeken in S.F ? Welk hotel geniet jullie voorkeur ? De prijsklasse is ongeveer hetzelfde maar ik hou niet echt van ouwerwetse hotels.
En we willen ook niet té ver van de Fisherman's Wharf logeren, een twintigal min stappen vind ik wel de limiet want we zijn met kleine kinderen en mijn ouders op stap.
Columbus Motor Inn
Town House Motel
Lombard Motor Inn
Chelsea Motor Inn
Travelodge by the Bay
Comfort Inn by the Bay
Days Inn
Welk is jullie favoriet ?
Christa
Laatst gewijzigd door christa&john op 28 aug 2011, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: hotel San Francisco
wij vonden de columbus motor inn prima!
parking en je kan veel te voet doen. het is niet zo ver naar Fisherman's wharf (20 min, ja dat zou kunnen) en je kan ook tot Lombard street (5 min) en de halte van de cable car (1min)
parking en je kan veel te voet doen. het is niet zo ver naar Fisherman's wharf (20 min, ja dat zou kunnen) en je kan ook tot Lombard street (5 min) en de halte van de cable car (1min)
Ook hier een goede ervaring met Columbus Motor Inn. Ruime kamer, nette prijs, gratis parking en je zit (te voet) zó in Fisherman's Wharf en op Lombard Street. Mocht je daar gaan verblijven, dan kan ik je ook het Indiase restaurant aan de overkant van harte aanraden. Heel apart; want het is een restaurant en soort van pub in één. Het eten is fantastisch, er is een flinke selectie internationale biertjes (zoals Hoegaarden en zo), én een leuke jukebox!
-
- Amerikakenner
Ook wij verbleven in de Columbus motor inn na tips op dit forum. Goede ervaring met de familiekamer. We vonden het wel redelijk duur, via priceline kan je wellicht in een hogere klasse scoren voor dezelfde prijs. Maar als je met de auto bent is de gratis parking een groot voordeel.
-
- Amerikakenner
We gaan een camperreis maken maar die we leveren de camper in voor we naar San Francisco gaan. Het lijkt me handiger om in het stad in een hotel te verblijven. Ik heb ook nog The Wharf Inn gezien ondertussen. Die ligt nog dichter bij Fisherman's Wharf maar de prijs ligt wel hoger. We willen wel graag dicht bij FW en Pier 39 zijn omdat we dat leuker vinden voor de kinderen (molentje, zeeleeuwen, aquarium en winkeltjes). Ik ben dus heel erg aan het twijfelen ...
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Wij waren in de Comfort inn by the bay en vonden de ligging uitstekend.
Kortbij Fisherman's wharf en een bus voor de deur naar het centrum.
Wij hadden wel een city pass waar we 3 dagen het openbaar vervoer mochten mee gebruiken.
Een fijne reis toegewenst
Ria en Guido
http://blog.seniorennet.be/1948guido/
http://blog.seniorennet.be/verenigdestaten2011/
Kortbij Fisherman's wharf en een bus voor de deur naar het centrum.
Wij hadden wel een city pass waar we 3 dagen het openbaar vervoer mochten mee gebruiken.
Een fijne reis toegewenst
Ria en Guido
http://blog.seniorennet.be/1948guido/
http://blog.seniorennet.be/verenigdestaten2011/
Wij hebben in Chelsea Motor Inn gezeten van de zomer.
Review heb ik meteen maar even geplaatst.
http://beoordelingen.allesamerika.com/6 ... +Motor+Inn
Lombard street is een erg lange straat met veel hotels.
Als je dicht bij Fisherman's Wharf wilt zitten, ligt Chelsea wat te ver uit de koers denk ik.
Wij vonden het verder om andere reden wel erg prettig vertoeven, maar in jouw wensenlijstje is het dan toch geen aanrader denk ik.
felice
Review heb ik meteen maar even geplaatst.
http://beoordelingen.allesamerika.com/6 ... +Motor+Inn
Lombard street is een erg lange straat met veel hotels.
Als je dicht bij Fisherman's Wharf wilt zitten, ligt Chelsea wat te ver uit de koers denk ik.
Wij vonden het verder om andere reden wel erg prettig vertoeven, maar in jouw wensenlijstje is het dan toch geen aanrader denk ik.
felice
-
- Amerikakenner
We hebben uiteindelijk "The Wharf Inn" geboekt. Na wat overwegen vonden we het met de kindjes en met oma en opa erbij toch verstandiger om dichterbij de Fisherman's Wharf te verblijven. Om niet al te lange afstanden in de steile straatjes te moeten stappen. We overwegen ook wel om de stad misschien via een soort hop on hop off bus te bekijken. Iemand tips ivm hiermee ? Via internet zie ik dat er diverse maatschappijen zijn. Welke raden jullie aan ? En is een fietstochtje langs het water tot de brug te doen, of zwaar ?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
ik kan je de postcard tour van mr toad aanbevelen; niet echt hop on hop off maar wel met een aantal stops bvb in alamo square.
Veel uitleg, en je rijdt in kleine groep in een coole oldtimer bus. Zo zie je op een halve dag heel de stad! super als eerste kennismaking!
Veel uitleg, en je rijdt in kleine groep in een coole oldtimer bus. Zo zie je op een halve dag heel de stad! super als eerste kennismaking!
Wharff Inn, heel dicht bij Pier 39 en Fishermans Warff
125 dollar per kamer en gratis parking, 1,5 jaar geleden
125 dollar per kamer en gratis parking, 1,5 jaar geleden
-
- Amerikakenner
Dank je Tipsy, lijkt me zeker iets leukers dan de andere bussen ! Mr Toad gaat dus alvast in de planning ...
Heb je tijd genoeg om iets te bekijken tijdens de stops ? Als kennismaking dus prima maar wil je dan iets graag terugzien kan je er nog steeds heengaan natuurlijk. Maar het is ook niet de bedoeling om de laatste dagen van de reis té druk te maken. Dus zo'n half dagje rondtoeren met coole oldtimer, een bezoekje aan Alcatraz, met fiets naar de Golden Gate Bridge, Pier 39 en Fisherman's Wharf, misschien Chinatown en ik denk dat onze 2.5 dagen al snel voorbij zullen zijn. Ook het aquarium lijkt me leuk voor de kinderen maar we zullen keuzes moeten maken.
Denk ook wel dat The Wharf Inn geen slechte keuze is qua ligging. Waar kan je lekker ontbijten in de buurt daar ?

Denk ook wel dat The Wharf Inn geen slechte keuze is qua ligging. Waar kan je lekker ontbijten in de buurt daar ?
Als je vanuit Wharff Inn naar links loopt (richting Pier) en dan rechtsaf slaat, dan zit er aan je rechterhand 'n leuke diner (zoals je ook in films ziet) waar je lekker kan ontbijten.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
De stops van Mr Toad duren niet enorm lang hoor, maar bvb op Alamo Square is meer een hele uitgebreide foto stop, idem aan de Golden Gate brug, Chinatown en (nog ergens maar ik herinner met niet meer waar). Zijn sowieso geen plaatsen om lang rond te hangen hoor. Wij vonden het ideaal.
Maak ook zeker een rondje met de cable car (er aan hangend natuurlijk!): wij deden dat 's ochtends - we moesten absoluut niet aanschuiven. 's Middags was dat wel anders.
Ons Mr Toad verslag kan je vinden in ons reisverslag van 2010 via de link hieronder.
Maak ook zeker een rondje met de cable car (er aan hangend natuurlijk!): wij deden dat 's ochtends - we moesten absoluut niet aanschuiven. 's Middags was dat wel anders.
Ons Mr Toad verslag kan je vinden in ons reisverslag van 2010 via de link hieronder.
Hallo!
wij hebben afgelopen april in het Radisson Fisherman's Wharf gezeten. We hadden een kamer met bayview, en dat was vrij briljant. We zagen de Golden Gate, Alcatraz & en Pier 39 vanaf ons balkonnetje. Kon je vanaf daar al meegenieten van alle rumoer op Fisherman's Wharf. Volgens mij was het een vrij prijzig hotel, en uiteraard moesten we flik betalen om de auto weg te zetten. Maar je zat echt binnen 5 minuten in een cafeetje op de pier. Ook dicht bij een vertrekkende cablecar, het was niet ver rijden naar de Golden Gate. Aanrader!
Wij vonden zelf Chinatown overigens echt een tegenvaller. Mijn man was daar 10 jaar eerder ook al eens geweest, en toen was het nog heel indrukwekkend. Nu was het eigenlijk een winkelstraat vol Chinese tekens, kitscherige spullen. We vonden het niet echt bijzonder. Cheesecake eten op het skydeck van The Cheesecakefactory, boven de Macy's is wel erg leuk. Mooi uitzicht over Union Square. Het Aquarium op pier 39 viel een beetje in het niet bij de Nederlandse variant in Scheveningen. Het Cable Car Museum is wellicht wel leuk voor kinderen. Het is maar een kort bezoekje, maar in de tijd van Iphones, en Ipads is het vast leuk om te zien hoe analoog die Cablecars werken. Alcatraz is top, en ik ben een groot fan van de Pier. Leuke sfeer en leuke winkeltjes. En er is ook een heel leuke mirrormaze!
Ik weet niet of jullie een auto tot jullie beschikking hebben, maar rondrijden in de steile straten (niet te vergeten Lombard street) van SF vonden wij echt een feestje. Ook hebben we op Crissy Field Beach en Fort Point lekker gekeken naar de 'Suppende' hippe figuren daar. Uiteraard ook de Golden Gate overgewandeld.
In ons blog staat onze 3 dagen in SF beschreven... veel plezier daar!
wij hebben afgelopen april in het Radisson Fisherman's Wharf gezeten. We hadden een kamer met bayview, en dat was vrij briljant. We zagen de Golden Gate, Alcatraz & en Pier 39 vanaf ons balkonnetje. Kon je vanaf daar al meegenieten van alle rumoer op Fisherman's Wharf. Volgens mij was het een vrij prijzig hotel, en uiteraard moesten we flik betalen om de auto weg te zetten. Maar je zat echt binnen 5 minuten in een cafeetje op de pier. Ook dicht bij een vertrekkende cablecar, het was niet ver rijden naar de Golden Gate. Aanrader!
Wij vonden zelf Chinatown overigens echt een tegenvaller. Mijn man was daar 10 jaar eerder ook al eens geweest, en toen was het nog heel indrukwekkend. Nu was het eigenlijk een winkelstraat vol Chinese tekens, kitscherige spullen. We vonden het niet echt bijzonder. Cheesecake eten op het skydeck van The Cheesecakefactory, boven de Macy's is wel erg leuk. Mooi uitzicht over Union Square. Het Aquarium op pier 39 viel een beetje in het niet bij de Nederlandse variant in Scheveningen. Het Cable Car Museum is wellicht wel leuk voor kinderen. Het is maar een kort bezoekje, maar in de tijd van Iphones, en Ipads is het vast leuk om te zien hoe analoog die Cablecars werken. Alcatraz is top, en ik ben een groot fan van de Pier. Leuke sfeer en leuke winkeltjes. En er is ook een heel leuke mirrormaze!
Ik weet niet of jullie een auto tot jullie beschikking hebben, maar rondrijden in de steile straten (niet te vergeten Lombard street) van SF vonden wij echt een feestje. Ook hebben we op Crissy Field Beach en Fort Point lekker gekeken naar de 'Suppende' hippe figuren daar. Uiteraard ook de Golden Gate overgewandeld.
In ons blog staat onze 3 dagen in SF beschreven... veel plezier daar!
Volg ons tijdens de pre-honeymoon in Zuidwest USA en onze trouwpartij op Maui!
http://ralphlaura.blogspot.com

http://ralphlaura.blogspot.com

-
- Amerikakenner
Bedankt voor de tips Lauya. Noteer Zelf hebben we The Wharf Inn geboekt, da's net iets minder prijzig dan Radisson. Qua afstand is dit ook niet ver van de Pier en van Fisherman's Wharf. Wat jammer dat Chinatown niet meer hetzelfde is, ik was daar ook 10 jaar geleden en vond het toch nog leuk.
We zien wel hoe het is verandert dus ... wel leuke tips die je krijgt via dit forum. The Cheese Factory, Mr Toads tours, leuke ontbijt stekjes ed ... Nu ja we zijn niet alleen in SF natuurlijk dus als je andere leuke ervaringen hebt mag je die zeker delen.
We zien wel hoe het is verandert dus ... wel leuke tips die je krijgt via dit forum. The Cheese Factory, Mr Toads tours, leuke ontbijt stekjes ed ... Nu ja we zijn niet alleen in SF natuurlijk dus als je andere leuke ervaringen hebt mag je die zeker delen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht