@Georgie: No problem! En wow, die foto's zijn gaaf zeg

Vooral die met alle cereal... Lucky Charms en Cinnamon Toast Crunch, zucht! Twee van mijn favorieten van toen ik nog klein was en in Amerika woonde. Laatstgenoemde heb ik al een aantal keren meegenomen naar Nederland tijdens vakanties daar
@hdeweert: klopt ja, van de Lidl

Afgelopen zomer had je ook een speciale USA week daar, toen heb ik ook een heleboel dingen ingeslagen (o.a. butter popcorn, ranch dressing, jelly beans (okee, dat is wat minder bijzonder tegenwoordig) en ice cream sandwiches). Wel allemaal van een Lidl-merk volgens mij (McEnnedy?) maar goed

Ik weet ook niet of het standaard in hun assortiment zit of niet, ik kom er verder eigenlijk nooit. Toen ging ik er speciaal heen door de flyer. Maar aan jouw post af te lezen is het wel vaker? Vooral de ice cream sandwiches zou ik dan nog wel vaker willen halen, daar ben ik op vakantie in de VS ook altijd verslaafd aan

Je hebt tegenwoordig bij sommige AH-filialen ook wel ice cream sandwiches van Ben & Jerry's (variant met twee chocolate chip cookies om het ijs heen) maar die zijn per stuk tegen de drie euro