Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels San Francisco - Las Vegas - Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Kimm91
Amerika-ontdekker

Hotels San Francisco - Las Vegas - Los Angeles

Bericht door Kimm91 »

Graag zou ik wat tips willen over redelijk betaalbare hotels in San Fransisco Las Vegas en Los angeles die ook redelijk centraal liggen! Dit omdat ik er over zit te denken om een reis naar Amerika te maken maar zonder auto en dat ik dan beetje een begroting kan gaan maken. En adviseren jullie om het vanaf thuis alvast te boeken of om het daar pas te doen? Graag hoor ik het van jullie!
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Hotels San Fransisco - Las Vegas - Los angeles

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Hotels in LA heb ik geen ervaring mee,11 jaar geleden op de bonnefooi naar hotels gezocht mbv zo'n geel hotel boekje,dit jaar in mei in SF in het Buena Vista motor inn gezeten,prima hotel incl ontbijt,hier kon je ook je auto gratis stallen(voor jouw niet nodig) dit hotel staat aan de Lombard street 2 blocks vanaf Van Ness Ave.
Dit hotel ligt op 15 minuten lopen van Fishermann Warff en in de herfst van 2010 al geboekt was toen nog goedkoop,naarmate de tijd vorderde werd het hotel duurder,ja en Las Vegas dit ligt eraan wat je wilt luxe of eenvoudig en midden op de strip of freemont street,kijk eens op A1hotel discount of smartervegas of probeer iets op priceline.
Succes met plannen en zoeken,Albert
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Kijk eens op de beoordelingssite van AllesAmerika.com daar kan je lezen wat de forumleden van verschillende hotels in de genoemde steden vinden
http://beoordelingen.allesamerika.com/
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

wij sliepen in san francisco ook in het buena vista motor inn. Achteraf gezien was dit het slechtste van heel de reis. En eigenlijk ook wel kostelijk, we waren er wel in het weekend. Hebben dikke 300$ betaald voor 2 nachten en achteraf gezien vonden we dat veel te veel tov wat we aan de andere motels gegeven hebben. Onze kamer was op zich wel proper, daar niet van. Maar ik denk eig dat het eerder oppervlakkig proper was. de cakejes bij het ontbijt zijn ook wel handig en de ligging is ook dik in orde. Maar als ik ooit nog naar san francisco ga denk ik dat ik toch eerst eens ga uitkijken voor iets anders..

In las vegas sliepen wij in the palazzo ( gewonnen via priceline) en wat een hotel!! Prachtig gewoon! Super! Helemaal niets op aan te merken! dus echt wel een dikke dikke aanrader.

In los angeles hebben we in het holiday inn anaheim resort geslapen, dit hadden we ook via priceline gewonnen. En dit hotel vind ik ook een aanrader! wel geen ontbijt, wel gratis parking. Daarnaast hebben we ook in het hyatt regency century plaza geslapen, ook via priceline en echt een top hotel! en in een aangename buurt! weg uit de drukte van hollywood en toch centraal! dit hotel is ook een aanrader! Parking is wel niet gratis en natuurlijk ook geen ontbijt inbegrepen. Daarnaast hebben we in los angeles ook nog in de days inn in hollywood op sunset boulevard geslapen. Een motel uit de iets hogere klasse. Standaard qua kamers maar heel proper en ruim. Dus ook weer een aanrader, parking was niet duur en ontbijt was inbegrepen.

Voila ,hopelijk heb je hier iets aan. Een tip, probeer zeker eens via priceline of hotwire! Wij hebben er ook heel wat geld mee uitgespaard! je zou zot zijn om het niet te doen!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer