Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
Re: Amerikaanse Tv-series
Iemand Terra Nova nog gezien? Ik keek er erg naar uit, maar had er meer van verwacht eigenlijk. Dingen werden te snel prijsgegeven zonder dat we eerst konden gokken naar wat het zou zijn. Hoop dat er nog genoeg verrassingen zullen komen in de komende afleveringen.
- goldenhills
- Amerika-expert
Wij hebben inderdaad Terra Nova gekeken. Het leek ons een stuk beter dan bijv. Falling Skies, maar nog teveel explosies en CGI, en te weinig rust voor het uitzetten van een spannende verhaal lijn. In een dubbele aflevering moet je toch een goed verhaal neer kunnen zetten, en niet alleen maar concepten introduceren... Het was nu nog teveel een kopie van Jurrasic Park. Maar het heeft wel potentieel, het blijft voorlopig nog op onze lijst. Fringe staat voor ons nog steeds ver bovenaan, ook al is het wel weer wennen aan de nieuwe wereld(en) die ontstaan is/zijn.
Ik heb het zojuist gekeken. Ik vond het wel aardig en het kan zeker wat worden. De ratings vielen een beetje tegen zo te zien. Een 3.0, wat op zich een prima score is, maar FOX heeft deze show zo enorm gepromoot, dat het eigenlijk een beetje laag is. Gezien de kosten denk ik niet dat de serie het lang volhoudt als dat niet sterk verbeterd.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- basboshuizen
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het is inderdaad dezelfde rol als Kelso, maar ik vind het alles meevallen. Het laatste seizoen werd vooral om Sheen heen gewerkt, wat ik veel vervelender vond. Het stomste vond ik de vriendin van 'Kelso', die mij alleen maar aan Aunt Myra doet denken (paar seizoenen terug). Ik kijk teveel 2,5man, maar je zou toch denken dat ze in ieder geval een nieuw gezicht hadden kunnen vinden.
http://visitingmissouri.net" onclick="window.open(this.href);return false;
-
donut
Ik vond Pan Am leuk genoeg om volgende week weer te kijken. Gifted Man vond ik erg leuk! Ga ik zeker volgen. Ook omdat ik een zwak heb voor Jennifer Ehle.
@Clint ja het scheelt voor mij nog al dat ik eigenlijk nauwelijks non-HBO series volg, het gros wat hier besproken wordt ken ik dus niet. Awake dus ook niet. Geen vergelijkingsmateriaal dus
Iedereen had het altijd over Greys Anatomy en ik heb er nog nooit 1 afl. van gezien, evenals CSI
Over series gesproken ik las dat Carice van Houten een rol heeft in het volgende seizoen van Game of Thrones. Toch leuk
@Clint ja het scheelt voor mij nog al dat ik eigenlijk nauwelijks non-HBO series volg, het gros wat hier besproken wordt ken ik dus niet. Awake dus ook niet. Geen vergelijkingsmateriaal dus
Iedereen had het altijd over Greys Anatomy en ik heb er nog nooit 1 afl. van gezien, evenals CSI
Over series gesproken ik las dat Carice van Houten een rol heeft in het volgende seizoen van Game of Thrones. Toch leuk
Season 4 van Sons of Anarchy is weer bezig... ik heb de eerste 5 episodes al gezien. Ik vroeg me af op welke dag het wordt uitgezonden in Amerika. Volgens mij lopen we in NL 3 afleveringen achter en ik kan niet meer wachten.....
Sandy
Dinsdagen 10pm ET op FX 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ah thanks .. dan kan ik hopelijk snel episode 6 kijken. Ik vind het een geweldige serie, spannende verhaallijn weer.
Net zo goed als Prison Break!!
Net zo goed als Prison Break!!
Sandy
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wie kijkt er nog meer Cougartown?
Vond het eerste seizoen erg leuk, maar vind de nieuwe afleveringen die ik tot nu toe (op Net5) heb gezien eigenlijk een beetje tegenvallen..
Vond het eerste seizoen erg leuk, maar vind de nieuwe afleveringen die ik tot nu toe (op Net5) heb gezien eigenlijk een beetje tegenvallen..
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik vind het tweede seizoen ook minder leuk. De grappen liggen er iets te dik op vind ik.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Zijn er nog anderen, die America's Next Top Model volgen? Dit keer de "all stars" versie en dat geeft het toch weer een andere dimensie.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het lijkt me erg leuk Petra, maar helaas wordt die serie hier niet meer uitgezonden. Ik zou hem heel graag downloaden, maar het is onmogelijk om dit soort uitzendingen met Engelse ondertiteling te vinden. Ik zou ook heel graag SYTYCD volgen, maar ook daarvan is geen ondertiteling vindbaar. Als iemand een oplossing heeft, hoor ik die graag.
Ik volg momenteel wel de NL variant, maar ook die is zonder ondertiteling eigenlijk niet meer goed te volgen voor me, ik denk dat ik ga afhaken omdat ik teveel niet kan verstaan.
Op die momenten ben ik zo enorm jaloers op de ondertiteling in Amerika, die zo'n hoge kwaliteit heeft en zonder uitzondering op elk programma wordt uitgezonden. Ik zou willen dat dat hier ook mogelijk is......
Ik volg momenteel wel de NL variant, maar ook die is zonder ondertiteling eigenlijk niet meer goed te volgen voor me, ik denk dat ik ga afhaken omdat ik teveel niet kan verstaan.
Op die momenten ben ik zo enorm jaloers op de ondertiteling in Amerika, die zo'n hoge kwaliteit heeft en zonder uitzondering op elk programma wordt uitgezonden. Ik zou willen dat dat hier ook mogelijk is......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
ATM is leuk! Mijn TiVo neemt het ongevraagd voor me op, dus als ik even niet weet wat ik wil kijken zet ik het vaak op. Dat ene (hele blonde) meisje met de grote ogen wat nu bij de All Stars meedoet vind ik best een end kind. 
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jacqueline ik denk dat na de N ederlandse versie gewoon weer een Amerikaanse wordt uitgezonden hoor. Nederland heeft ze tot nu toe allemaal uitgezonden. We lopen nu zo'n twee seizoenen achter geloof ik.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik ben helemaal fan en ook dit jaar kijk ik weer trouw. Erg leuk deze versie omdat de kwaliteit zo hoog ligt.Petra/VS schreef:Zijn er nog anderen, die America's Next Top Model volgen? Dit keer de "all stars" versie en dat geeft het toch weer een andere dimensie.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marjon, dat wist ik niet, ik dacht dat we in NL gestopt waren met de Amerikaanse versie. Het komt hier dus toch voorbij, maar over 2 jaar pas.....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat weet ik niet hoor, misschien komt het wel sneller. Meestal gaan ze na de Nederlandse serie meteen door met de Amerikaanse (hoewel er ook wel eens een Australische versie is uitgezonden)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Dat het zo slecht gesteld is met de ondertiteling in Nederland, Jacqueline! Hier heeft de Americans with Disabilities Act heel veel goeds gedaan voor dat soort dingen.
@Guinevere - Ze heeft in ieder geval een heel ongewoon gezicht. Lijkt wel een pop.
@Guinevere - Ze heeft in ieder geval een heel ongewoon gezicht. Lijkt wel een pop.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet alleen de ondertiteling trouwens, we kunnen in NL nog heel veel leren van Amerika wat betreft voorzieningen in openbare gelegenheden voor mensen met een beperking!
Winston Churchill
Winston Churchill
Whew zojuist aflevering 6 gezien van Sons of Anarchy .... ben ik de enige die het volgt en het zo'n geweldige serie vind??
Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1619 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-