Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zomer in Florida.
Zomer in Florida.
Ik ben van plan volgend jaar na de zomer vanaf Noord Amerika, naar het Zuiden (tot Florida) te reizen, en rond de warmere maanden in Florida aan te komen. En sinds ik nog jong ben (18 ) , en van feestjes houd, is dit dan een goed moment om hier aan te komen?
Re: Zomer in Florida.
Een combinatie die je beter naar Spanje kunt brengen dan naar de VS is mijn eerste mening hier.Snifz schreef:En sinds ik nog jong ben (18 ) , en van feestjes houd
Je bent hopenlijk bekent met alle regelgeving in de VS? (Ik doel op leeftijd en alcohol)
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Amerikakenner
Ja inderdaad, jongeren van tegenwoordig kunnen geen feestjes meer vieren zonder alchohol. Zelf ben ik ook 19,maar ik lust geen alchohol en hou ook niet van feestjes (maar ik ben níet saai!!).
Aangezien je 21 moet zijn in de VS voor alchhol, dénk ik dat jij die feestjes niet leuk gaat vinden. Je kunt denk ik beter naar Spanje (salou o.i.d.) gaan of Italie (rimini)
Aangezien je 21 moet zijn in de VS voor alchhol, dénk ik dat jij die feestjes niet leuk gaat vinden. Je kunt denk ik beter naar Spanje (salou o.i.d.) gaan of Italie (rimini)
-
- Amerikakenner
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik persoonlijk zou het geld ook sparen tot je wat ouder bent. Voor feestjes kun je net zo goed het hele jaar aankomen in Florida, want drinken mag je toch niet.
Zoals eerder al aangegeven moet je voor een auto 25 zijn in Amerika om deze te mogen huren. Hoe het openbaar vervoer is geregeld aan de Oostkust durf ik je niet te zeggen. Ik weet dat treinen heel duur zijn in Amerika.
Succes ermee!
Zoals eerder al aangegeven moet je voor een auto 25 zijn in Amerika om deze te mogen huren. Hoe het openbaar vervoer is geregeld aan de Oostkust durf ik je niet te zeggen. Ik weet dat treinen heel duur zijn in Amerika.
Succes ermee!
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 761 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 6 Reacties