Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Isis: Rondje met Yellowstone
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Reis Isis: Rondje met Yellowstone
Zo zie je niets van Custer SP dat is wel jammer.
Hou er rekening mee dat je op de US-14(alt) een zeer steile afdaling hebt als je van oost naar west gaat.
Met een camper is het aan te raden om op de eerste versnelling naar beneden te gaan, er is halfverwegen een turnout om de remmen te koelen maak daar gebruik van je zal hem nodig hebben (eigen ervaring)
Hou er rekening mee dat je op de US-14(alt) een zeer steile afdaling hebt als je van oost naar west gaat.
Met een camper is het aan te raden om op de eerste versnelling naar beneden te gaan, er is halfverwegen een turnout om de remmen te koelen maak daar gebruik van je zal hem nodig hebben (eigen ervaring)
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb wel door dat Custers veel te zien is maar ja keuzes moeten gemaakt worden....
Als we uit Badlands (dag 7) rijden hebben we vlak na de middag al in Wind Cave (ik hoop op candle light tour).
Dag 8 dat we van Wind Cave naar Mnt Rushmore rijden kunnen we toch ook Custer in? Of is dat te weinig eer??? Dan kunnen we op tijd uit Wind Cave weer naar boven... Vanuit Wind Cave is het niet ver en kunnen we ook in Custers kijken ja hele dag wandelen zit er niet in (vinden pubers ook niet bijster interessant). Ik zat ook nog te kijken om dat Gold Panning te doen... kost ook paar uur. Mnt Rushmore hoeven we pas later in de middag aan te komen. We willen er vlakbij camperen.. welke camping is dichtsbij??
Overigens zat ik te lezen welke route je met camper (27") kan doen in Custers ... Als ik het goed snap: Iron Mountain wel (?) en Needles niet (?) (klopt dat?). Het is me nog niet helemaal duidelijk. De wild life loop is ook misschien een optie.
Evt kunnen we op dag 9 Hill City even bekijken (bak koffie en dan naar Devils Tower en Buffalo hoeven we niet vroeg aan te komen)
Is dit een plan of mis ik echt wat??? Het blijft woekeren met de tijd... Evt zouden we op dag 6 al naar Wind Cave kunnen rijden... maar voor de rust leek het me goed om dat niet te doen.
De Alt 14 .. begrepen.. manlief is wel een ervaren rijder. Hij doet dat soort zaken altijd met verstand dus het zou moeten lukken. Ik rijd alleen HWY, en liever kijk ik rond... ik vind rijden wel leuk maar kijk graag om me heen. Manlief rijdt graag, hoewel met camper wel meer inspannend is.
Als we uit Badlands (dag 7) rijden hebben we vlak na de middag al in Wind Cave (ik hoop op candle light tour).
Dag 8 dat we van Wind Cave naar Mnt Rushmore rijden kunnen we toch ook Custer in? Of is dat te weinig eer??? Dan kunnen we op tijd uit Wind Cave weer naar boven... Vanuit Wind Cave is het niet ver en kunnen we ook in Custers kijken ja hele dag wandelen zit er niet in (vinden pubers ook niet bijster interessant). Ik zat ook nog te kijken om dat Gold Panning te doen... kost ook paar uur. Mnt Rushmore hoeven we pas later in de middag aan te komen. We willen er vlakbij camperen.. welke camping is dichtsbij??
Overigens zat ik te lezen welke route je met camper (27") kan doen in Custers ... Als ik het goed snap: Iron Mountain wel (?) en Needles niet (?) (klopt dat?). Het is me nog niet helemaal duidelijk. De wild life loop is ook misschien een optie.
Evt kunnen we op dag 9 Hill City even bekijken (bak koffie en dan naar Devils Tower en Buffalo hoeven we niet vroeg aan te komen)
Is dit een plan of mis ik echt wat??? Het blijft woekeren met de tijd... Evt zouden we op dag 6 al naar Wind Cave kunnen rijden... maar voor de rust leek het me goed om dat niet te doen.
De Alt 14 .. begrepen.. manlief is wel een ervaren rijder. Hij doet dat soort zaken altijd met verstand dus het zou moeten lukken. Ik rijd alleen HWY, en liever kijk ik rond... ik vind rijden wel leuk maar kijk graag om me heen. Manlief rijdt graag, hoewel met camper wel meer inspannend is.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt helemaal, de Wild Life Loop zou je gelijk als je uit Wind Cave komt al kunnen rijden zo hebben wij het ook gedaan.Als ik het goed snap: Iron Mountain wel (?) en Needles niet (?) (klopt dat?). Het is me nog niet helemaal duidelijk. De wild life loop is ook misschien een optie.
Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2011.html dag 12, 13 en 14 voor onze avonturen in dit hoekje van Amerika.
Tijd (gebrek) blijft altijd een probleem

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar denk je wel dat we hiermee een eerlijke indruk krijgen van het gebied (het blijft behelpen met tijd)? Amerikanen gaan gewoon 2 weken in zo'n gebied denk ik dan. Tja ze doen ook NL in 2- 4 dagen
.

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moet wel lukken, zou wel vroeg starten op die dagen zodat je wat speling hebt, en meer kans op wildlife spotten
hoewel de Prairie Dogs, bison en ezels in Custer SP eigenlijk niet te missen zijn.

- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je.
Camping vlak bij Mnt Rushmore (er zijn er een paar vlak bij vlg S&T)

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen ervaring mee, wij stonden in Custer (Big Pine Campground) en in Interior (net onder Badlands NP).
MR hebben wij niet bezocht alleen vanuit de verte bekeken op Iron Mountain Hyway.
MR hebben wij niet bezocht alleen vanuit de verte bekeken op Iron Mountain Hyway.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Rob schreef:Klopt helemaal, de Wild Life Loop zou je gelijk als je uit Wind Cave komt al kunnen rijden zo hebben wij het ook gedaan.Als ik het goed snap: Iron Mountain wel (?) en Needles niet (?) (klopt dat?). Het is me nog niet helemaal duidelijk. De wild life loop is ook misschien een optie.
Zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2011.html dag 12, 13 en 14 voor onze avonturen in dit hoekje van Amerika.
Tijd (gebrek) blijft altijd een probleem
Op het plaatje heb ik dacht ik Wild Life Loop opgenomen maar ik kom er niet helemaal uit. Of moet ik nog de 16 op naar rechts...

- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet als je Custer SP vanuit Wind Cave binnenkomt gelijk naar rechts (bij Wind Cave NP North) daar is ook Custer SP South, als je die weg blijft volgen (langs de ezels) kom je vlak bij de US-16A op de US-16 uit.
Even met S&T wat verder inzomen dan zie je de Wild Life Loop ook op de kaart, het is gewoon een geasfalteerde weg dus geen probleem met een camper.
Zie ook: http://www.robenannie.nl/reisverslag2011.html dag 12.
De US-16A is trouwens de Iron Mountain Hyway.
Even met S&T wat verder inzomen dan zie je de Wild Life Loop ook op de kaart, het is gewoon een geasfalteerde weg dus geen probleem met een camper.
Zie ook: http://www.robenannie.nl/reisverslag2011.html dag 12.
De US-16A is trouwens de Iron Mountain Hyway.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Custer gaat helemaal goedkomen!
En ik ben druk aan het lezen voor ~Yellowstone dat is wel een project op zich.. er is veel te zien. Je wilt van alles wat. Mar dta komt ook wel goed.
Even een vraag voor degenen die in Denver een camper opgehaald hebben. Wat is een prima airport hotel (4 pers kamer voor rond $80-100)? La Quinta Inns is vol vanwege congres of zo.
En ik ben druk aan het lezen voor ~Yellowstone dat is wel een project op zich.. er is veel te zien. Je wilt van alles wat. Mar dta komt ook wel goed.
Even een vraag voor degenen die in Denver een camper opgehaald hebben. Wat is een prima airport hotel (4 pers kamer voor rond $80-100)? La Quinta Inns is vol vanwege congres of zo.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar is iedereen??? 

- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Met camper vragen zullen enkel de camper experts kunnen helpen. Hopelijk krijg je gauw antwoord.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in 2004 in de Fairfield Inn. Was prima. Met ontbijt erbij.
We betaalden toen 66 dollar, maar ja, dat is wel 8 jaar geleden.
Marianne
We betaalden toen 66 dollar, maar ja, dat is wel 8 jaar geleden.
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij logeerden vorig jaar september in de Super 8 aan Tower Road, vlakbij het vliegveld. Net hotel. We betaalden $71,53.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
wij in die la Quinta ..... 

Ik heb vandaag via hotwire het hyatt place denver airport geboekt voor 4 personen begin juli . Kwam op $57 ex tax inclusief ontbijt. Leek mij een mooie prijs.
Groeten,
Sandra
Groeten,
Sandra
Ik heb de Days Inn op Tower Road geboekt voor $55 (voor 2 personen, incl ontbijt, excl tax). Prijs is volgens mij inmiddels wel iets omhoog.
Nog niet geweest, dus kan je niet vertellen of ie goed is.
Nog niet geweest, dus kan je niet vertellen of ie goed is.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar in Denver in Holliday inn gezeten en in Courtyard by Marriot gezeten. Allebei airport hotels, allebei prima hotels. Beide gewonnen bij Priceline voor 45 dollar ex btw.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Super dank jullie.
Ja Stan ik wilde er geen nieuw item voor openen.
Ja Stan ik wilde er geen nieuw item voor openen.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
http://canteclaer2usa.wordpress.com/2011/11/18/120/
hierin een laatste update van het schema dat we willen gaan rijden.
hierin een laatste update van het schema dat we willen gaan rijden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 37 Reacties
- 18568 Weergaves
-
Laatste bericht door peacelord
-
- 11 Reacties