Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

B&B / cabin bij Bryce Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

B&B / cabin bij Bryce Canyon

Bericht door ina »

Weet iemand een leuke B&B in de buurt van Bryce Canyon waar je ook met 3 personen kan overnachten en een beetje betaalbaar.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: B&B bij Bryce Canyon

Bericht door Martin & Marianne »

Ik weet niet wat je betaalbaar vindt; je betaalt voor een B&B meestal wel meer dan voor een cabin of een motelkamer.
Meestal zijn het natuurlijk kamers voor 2 personen, maar ik zie hier een kamer met 2 queens: http://brycecanyonbandb.com/index.html

Marianne
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Wat gek, als ik naar de prijzen wil kijken hebben ze alleen maar kamers waar je minimaal 5 nachten moet boeken.. :|
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Wij sliepen in 2008 in het prachtige Bryce Trails B&B : http://www.brycetrails.com/
Heerlijke bedden, leuke eigenaars, en een superlekker ontbijt. Ligt mooi afgelegen aan de rand van Tropic, heel rustig.
Ik schreef ook een review op de AA-review pagina. http://beoordelingen.allesamerika.com/7 ... ryce+TrailEen echte aanrader.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

In 2009 hebben we geslapen bij Bryce Canyon Country Cabins in Tropic, nabij Bryce Canyon NP. Wij vonden het erg leuke cabins en heel betaalbaar. 's Avonds lekker de BBQ aan gedaan. Eén van de leukere accomodaties die vakantie.

Afbeelding

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
stijnj
Amerika-ontdekker

Bericht door stijnj »

Wij hebben 3 weken geleden gelogeerd in Bryce Canyon Livery B&b in Tropic.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Coyote schreef:In 2009 hebben we geslapen bij Bryce Canyon Country Cabins in Tropic, nabij Bryce Canyon NP. Wij vonden het erg leuke cabins en heel betaalbaar. 's Avonds lekker de BBQ aan gedaan. Eén van de leukere accomodaties die vakantie.

Afbeelding

Roland
Hoi Roland,

Deze cabins had ik bij mijn favorieten staan maar ik las op tripadvisor wat negatieve reviews dat de cabin vlak langs de weg liggen en dat de eigenaar niet bepaald vriendelijk is? Veel van dezelfde klachten, het leek mij juist wel leuke cabins maar door die reviews toch gaan twijfelen, jouw ervaring is wel goed?
Sel
Amerikafan

Bericht door Sel »

Dude schreef:Wij sliepen in 2008 in het prachtige Bryce Trails B&B : http://www.brycetrails.com/
Heerlijke bedden, leuke eigenaars, en een superlekker ontbijt. Ligt mooi afgelegen aan de rand van Tropic, heel rustig.
Ik schreef ook een review op de AA-review pagina. http://beoordelingen.allesamerika.com/7 ... ryce+TrailEen echte aanrader.

Bart
Absoluut! Wij hebben hier ook een nacht geslapen. Lieve mensen inderdaad!
En de kamer was super! Voelde haast als thuiskomen, zo knus.
Wij hadden de Bristol Cone Pine room:
Afbeelding

Echt een aanrader zoals Bart zegt!
DanaLTT
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door DanaLTT »

Ook hier een goede ervaring met de country cabins! Erg ruim,schoon en netjes.
De grote weg hadden wij geen last van, je hoort wel eens wat maar niks noemenswaardigs.

Wij verbleven hier half september 2011
2009 West Usa
2010 NYC
2010 West-Canada
2011 N/Z/ West Usa
2012 Noord-West Usa
2013 Nieuw-Zeeland & Frans Polynesie
2015 Las vegas
2017 Florida (met dreumes)
2018 Florida (met peuter)
http://www.familieaartsmakingmemories.com
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ina schreef:Deze cabins had ik bij mijn favorieten staan maar ik las op tripadvisor wat negatieve reviews dat de cabin vlak langs de weg liggen en dat de eigenaar niet bepaald vriendelijk is? Veel van dezelfde klachten, het leek mij juist wel leuke cabins maar door die reviews toch gaan twijfelen, jouw ervaring is wel goed?
Ze liggen inderdaad vlak langs de weg maar daar hebben wij helemaal geen last van gehad. Van onvriendelijke eigenaren hebben wij ook niets gemerkt. Gewoon heel netjes behandeld. De klachten van Tripadvisor herken ik dus niet.

Laat je overigens niet teveel door Tripadvisor leiden, ook v.w.b. de andere motels/hotels voor je vakantie. Als je dat doet, valt er op elk motel/hotel wel wat aan te merken. Wat de één nagatief vindt kan voor een ander totaal onbelangrijk zijn of anders ervaren worden. Reden dat ik dus nooit een review lees, merk vanzelf wel hoe het is. In de praktijk is het dan vrijwel ook nog nooit mis gegaan met mijn overnachtingen (enkele 'mindere' motels uitgezonderd maar die zijn na 19 reizen en honderden motelovernachtingen op één hand te tellen. :wink: ).

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
GivenToFly31
Amerika-ontdekker

Bericht door GivenToFly31 »

Wij zaten een paar weken geleden in de Bryce Country Cabins. We vonden het geweldig! Hele gezellige, propere kamer met microgolf en koelkast. Je kunt er 's avonds ook barbecuen, maar daarvoor waren wij helaas te laat aangekomen. Het ligt inderdaad langs de weg, maar die vond ik erg rustig. Ik heb er 's ochtends nog een (typische) foto genomen van de weg waarop je kilometers ver geen wagen ziet rijden.

Eigenaars waren ook erg vriendelijk. Ontbijt was niet inbegrepen, maar we konden via de eigenaars voor 4 dollar pp even verderop in het dorp gaan ontbijten.

Over tripadvisor: als je 10 reviews hebt, waarvan 1 negatief is, negeer dan de negatieve review. Zet je tien mensen op een rijtje, dan zit er dikwijls ook een negatief iemand tussen. Dat was een beetje mijn ervaring na mijn Amerika-reis. Vanaf meerdere negatieve reviews begin ik pas te twijfelen.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Normaal kijk ik er ook niet zo naar maar hier waren veel rewiews met dezelfde klachten dus begon ik toch te twijfelen, maar nu ik hier de meningen hoor valt het wel mee.
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Ook hier goede ervaring met Bryce Country Cabins. Wij zaten er in 2009 2 nachten.
Mooie cabin, je kan er lekker buiten zitten en er zit een barbeque bij.
De weg hebben we geen last van gehad. Eigenaar ook geen problemen mee gehad, netjes ingecheckt en bij uitchecken niemand gezien en sleutel in bakje achtergelaten.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Wij hadden onlangs goede ervaringen met de cabins van Bryce Canyon Inn in Tropic.
De cabins zelf liggen niet direct langs de doorgaande weg. De ingang er naar toe is wel aan de doorgaande weg (Highway 12) maar dan liggen ze aan een weggetje dat haaks staat op de highway.
De nette en ruime cabins hebben airco, koelkastje, magnetron, Tv, wastafel, badkamer met toilet en bad/douche, wifi, kingsize of queensize bed/bedden, opgemaakte bedden, schone handdoeken, tafeltje met twee stoelen, kastje, kapstok, buiten voor de deur twee stoelen, redelijk ontbijt inbegrepen (te gebruiken in het nette kantoorgebouwtje/restaurant vooraan bij de weg, waar een aantal tafeltjes met stoelen staan), auto voor de deur.
Bryce Canyon Inn heeft ook motelkamers (geen ervaring mee) en er is een pizzarestaurant met prima eten.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

wij hebben vorige maand nog overnacht in de Bryce Country Cabins. Ook wij hebben totaal geen last gehad van de weg en zijn gewoon netjes behandeld door de eigenaren.
Prima ervaring dus!
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Als je kiest voor het welzijn van je portefeuille:

Fosters Motel; ligt net buiten het nationaal park.

Sliepen wij vorig jaar en nu in april gaan we terug. Zeer basic motel maar prijs kwaliteit zeker voldoende. Wij betaalden iets van 60$/nacht voor 2 personen..
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Bedankt voor de reacties, Bryce country cabin geboekt, kijk er naar uit!
wimennicole
Amerika-newbie

Re: B&B / cabin bij Bryce Canyon

Bericht door wimennicole »

Wij zijn in september jl. geweest. We verbleven in Tropic (10 km van Bryce) in de 'Bullberry Inn'. Was dik in orde daar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer