rijocaer schreef: Jammer is dat. Maar de meerderheid is gelukkig niet zo.
Ik heb trouwens ook zo'n haat brief. Alleen niet vanwege mijn geloof maar vanwege mijn nationaliteit. Wel "annoniem" maar de "dame" die hem stuurde was vergeten dat de poststempel de stad aangeeft waar het op de bus ging en laat het nu zo zijn dat mijn schoonvader's stiefdochter de enige is die daar woont en mij "kent".
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
De Bible Belt
Re: De Bible Belt
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik kwam vandaag net deze tegen, sorry, ik kon het echt niet laten

- LeenG
- Amerika-expert
Erg! van je familie moet je't hebbenrijocaer schreef: Jammer is dat. Maar de meerderheid is gelukkig niet zo.
Ik heb trouwens ook zo'n haat brief. Alleen niet vanwege mijn geloof maar vanwege mijn nationaliteit. Wel "annoniem" maar de "dame" die hem stuurde was vergeten dat de poststempel de stad aangeeft waar het op de bus ging en laat het nu zo zijn dat mijn schoonvader's stiefdochter de enige is die daar woont en mij "kent".
een Marokkaanse vriendin is getrouwd met een Belg. Ze is gelovig maar op een zeer eigenzinnige vrije manier. Haar schoonmoeder daarentegen is nogal hard-core Christelijk en bestookte haar en haar kinderen regelmatig met boodschappen dat ze naar de hel zouden gaan enzo
- LeenG
- Amerika-expert
of dezeDixieChick schreef:Ik heb het al eens eerder geroepen, maar ik ga echt nog eens keer naar een gay pride parade, en dan tussen al die religieuze fanaten staan met al hun hatelijke borden, met een bord waar alleen maar "Titus 3" op staat ("slander no one, be peaceful and considerate, and always be gentle toward everyone"), onder het mom van vuur met vuur bestrijden

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
ROFL!!!!LeenG schreef:Ik kwam vandaag net deze tegen, sorry, ik kon het echt niet laten![]()
En dat idee van DixieChick vind ik ook goed!
(dat is trouwens een van mijn eerste vragen aan gelovigen die mij trachten te overtuigen: hoe is de houding van jouw geloof tegenover homo's en lesbiennes? En mag je scheiden/hertrouwen? Kunnen mensen die zelfmoord hebben gepleegd een evenwaardige begrafenis krijgen dan mensen die een natuurlijke dood gestorven zijn?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON