Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's amerikaanse spoorwegen/treinen
- daantje1983
- Amerika-ontdekker
Foto's amerikaanse spoorwegen/treinen
Hallo allemaal
Ik heb net even in de hoek gesnuffelt waar iedereen zijn mooiste foto kan delen van zijn/haar reis naar de VS.
Misschien een ietwat ongewone vraag maar.... mijn oudste zoontje is helemaal verzot op treinen en dan bedoel ik echt verzot. Sinds hij een jaar of 1.5/2 was is zijn hobby te voorschijn gekomen. Voor hem betekenen treinen alles, er gaat geen dag voorbij zonder dat hij niet met treinen bezig is, zelfs als hij gaat wandelen fantasseerd hij dat hij een trein is. Hij is stapelgek van filmpjes kijken op you-tube en ga zo maar door. Nu is mijn vraag, hebben jullie voor hem een paar mooie foto's van amerikaanse treinen, spoorwegen of overgangsborden e.d? Dat is toch heel anders dat dat nederlandse spoorwegennet! Ik zit er dan aan te denken om er een collage van te maken en die boven zijn bedje te hangen, of foto's in lijstjes doen en er een fotowand van te maken!
Alvast bedankt!
Ik heb net even in de hoek gesnuffelt waar iedereen zijn mooiste foto kan delen van zijn/haar reis naar de VS.
Misschien een ietwat ongewone vraag maar.... mijn oudste zoontje is helemaal verzot op treinen en dan bedoel ik echt verzot. Sinds hij een jaar of 1.5/2 was is zijn hobby te voorschijn gekomen. Voor hem betekenen treinen alles, er gaat geen dag voorbij zonder dat hij niet met treinen bezig is, zelfs als hij gaat wandelen fantasseerd hij dat hij een trein is. Hij is stapelgek van filmpjes kijken op you-tube en ga zo maar door. Nu is mijn vraag, hebben jullie voor hem een paar mooie foto's van amerikaanse treinen, spoorwegen of overgangsborden e.d? Dat is toch heel anders dat dat nederlandse spoorwegennet! Ik zit er dan aan te denken om er een collage van te maken en die boven zijn bedje te hangen, of foto's in lijstjes doen en er een fotowand van te maken!
Alvast bedankt!
I have an American Dream! I hope my dreams may come true!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Foto's amerikaanse spoorwegen/treinen
Vorige week hebben we in Alaska een treinrit met een historische trein gemaakt. Hier een paar foto's met de trein in zicht:
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mogen het ook treinen zijn uit Canada?
Hier zijn een paar van mijn foto's met treinen erin:

Groetjes,
Ann
Hier zijn een paar van mijn foto's met treinen erin:

Groetjes,
Ann
- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Misschien moet je even contact opnemen met forumlid Ep van Beveren memberlist.php?mode=viewprofile&u=11181 Hij werkt bij de Amerikaanse (vracht)treinmaatschappij CSX en is ook fotograaf.
Crisis ? What Crisis ?
-
- Amerika-expert
'Unstoppable' met Denzel Washington eens huren, over een op hol geslagen trein, mooie beelden van treinen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Absolute aanrader en niet alleen als je treinen-fan bentBennogr schreef:'Unstoppable' met Denzel Washington eens huren, over een op hol geslagen trein, mooie beelden van treinen.

- daantje1983
- Amerika-ontdekker
Wat geweldig zeg!! Dank jullie wel! Dit gaat mijn zoontje echt super vinden!!
Unstoppable is idd een goeie film maar mijn zoontje is pas 4.5 dus niet erg geschikt voor hem... hij kijkt nu veel naar Rail Alway, Chuggington en Thomas de trein

Unstoppable is idd een goeie film maar mijn zoontje is pas 4.5 dus niet erg geschikt voor hem... hij kijkt nu veel naar Rail Alway, Chuggington en Thomas de trein

- daantje1983
- Amerika-ontdekker
Ik heb geprobeerd een pbtje te sturen maar het forumlid bestaat niet meer?? Helaas....bluemoon schreef:Misschien moet je even contact opnemen met forumlid Ep van Beveren memberlist.php?mode=viewprofile&u=11181 Hij werkt bij de Amerikaanse (vracht)treinmaatschappij CSX en is ook fotograaf.
Hoi Daantje,
Klik op onderstaande link. Hier staan een 4 foto's van Amtrak in Oakland en Santa Barbara.
http://www.flickr.com/photos/jack5812/s ... 969603222/
Ik ben nu ook in de USA en heb nog een foto van Amtrak gemaakt. Vandaag ga ik naar het Baltimore & Ohio Railroad museum Baltimore en zal ook daar wat plaatjes maken.
Gr Jack (CSX)
Klik op onderstaande link. Hier staan een 4 foto's van Amtrak in Oakland en Santa Barbara.
Ik ben nu ook in de USA en heb nog een foto van Amtrak gemaakt. Vandaag ga ik naar het Baltimore & Ohio Railroad museum Baltimore en zal ook daar wat plaatjes maken.
Gr Jack (CSX)
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Wow, dat zijn mooie foto's Ann & Petra!

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb een hekel aan treinen als ze me in de weg rijden. Altijd als je haast hebt is de overgang dicht en als een trein (5 locomotieven) een rij van 150 ofzo wagons begint te trekken duurt het wel even voordat dat voorbij is.
Ik vind het nog wel steeds onvoorstelbaar dat zo'n gevaarte in beweging kan komen

Ik vind het nog wel steeds onvoorstelbaar dat zo'n gevaarte in beweging kan komen
Voila

Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Color01
- Amerika-expert
ik heb hier een keertje een klein half uur in de regen gestaan met de motor voor de trein.....moet je voor stellen als je ook nog hoge nood hebt.ned in MO schreef:Ik heb een hekel aan treinen als ze me in de weg rijden. Altijd als je haast hebt is de overgang dicht en als een trein (5 locomotieven) een rij van 150 ofzo wagons begint te trekken duurt het wel even voordat dat voorbij is.![]()

- daantje1983
- Amerika-ontdekker
O wat ontzettend gaaf allemaal! Mijn zoontje zijn mond staat open van verbazing, want dit zijn wel heel mooie treinen!
Alleen hoop ik dat ik ze kan afdrukken aangezien ze erg klein van formaat zijn....

Alleen hoop ik dat ik ze kan afdrukken aangezien ze erg klein van formaat zijn....
Super gaaf zeg! Thnx! Veel plezier nog in de US!CSX schreef:Hoi Daantje,
Gr Jack (CSX)
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Soms moet je even op de foto "klikken", dan open zich een venster en is de foto in elk geval "groter".daantje1983 schreef: Alleen hoop ik dat ik ze kan afdrukken aangezien ze erg klein van formaat zijn....
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk hoor treinen. Wij hebben ook een paar treinen gezien. Niet alle plaatjes zijn schoonheden soms ook gewoon zo indrukwekkend hoe lang de goederentreinen zijn.
Ik heb er nog meer maar daar staat mijn zoon zelf ook op (ook treinfreak) met zijn dito vader.
De trein bij Grand Canyon... nog een wagon en het station.

Lange trein en nog een die onder de weg doorging met deel van camper erop.. geen uitsnede gemaakt.

Nog twee van de trein die we zagen rangeren nabij het verhuurstation van Moturis /Camperworld

Ik heb er nog meer maar daar staat mijn zoon zelf ook op (ook treinfreak) met zijn dito vader.
De trein bij Grand Canyon... nog een wagon en het station.

Lange trein en nog een die onder de weg doorging met deel van camper erop.. geen uitsnede gemaakt.

Nog twee van de trein die we zagen rangeren nabij het verhuurstation van Moturis /Camperworld

Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zijn niet mijn mooiste plaatjes, maar misschien toch leuk genoeg voor je zoontje. De eerste foto moet je wel heel goed kijken, de trein zit aan de linkerkant, en komt bijna door de tunnel heen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien zijn er nog mensen met de Durango - Silverton Narrow Gauge Railroad geweets en hebben ze foto's..??
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2820 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 1 Reacties