Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kiespijn
-
Syllvia
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Kiespijn
Met nog 12 dagen op de teller, zit ik hier met kiespijn!
De hele week heb ik al iedere dag een behandeling bij de tandarts gehad, vandaag heft hij een sneetje gemaakt om de druk van de ontstoken wortelpunt te halen. Ik had een soort appel aan mijn wang hangen.
Ik geloof dat het wel wat minder word, de kroon is vandaag teruggeplaatst dus we hopen er het beste van.
groetjes sylvia
De hele week heb ik al iedere dag een behandeling bij de tandarts gehad, vandaag heft hij een sneetje gemaakt om de druk van de ontstoken wortelpunt te halen. Ik had een soort appel aan mijn wang hangen.
Ik geloof dat het wel wat minder word, de kroon is vandaag teruggeplaatst dus we hopen er het beste van.
groetjes sylvia
Re: Kiespijn
Vervelend zeg! Met nog 12 dagen te gaan ben ik ervan overtuigd dat het goed gaat komen 
-
Syllvia
- Amerikafan
Ik hoop het:)
Ik hoop voor je dat je geen last hebt tijdens de reis.
Ben ooit een keer snotverkouden in het vliegtuig gestapt en met opgezetten klieren etc en dat was geen pretje..
Maar 12 dagen is nog bijna 2 weken dus komt vast wel goed.
Ben ooit een keer snotverkouden in het vliegtuig gestapt en met opgezetten klieren etc en dat was geen pretje..
Maar 12 dagen is nog bijna 2 weken dus komt vast wel goed.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
-
Syllvia
- Amerikafan
ja, daar had mijn tandarts het ook al over......komt door de druk ofzo...
sja we zien et wel, ibuprofen maar mee.
sja we zien et wel, ibuprofen maar mee.
Hoe gaat het nu met de kiespijn??Al minder hoop ik....
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
-
Syllvia
- Amerikafan
Ja, het gaat een stuk beter!
Ik ben er zo blij om!
Zit je je een heel jaar te verheugen om te gaan en dan zal je kiespijn hebben, ik weet dat er erger dingen zijn, maar toch...
whoooowwww dinsdag is het zo ver:)
Ik ben er zo blij om!
Zit je je een heel jaar te verheugen om te gaan en dan zal je kiespijn hebben, ik weet dat er erger dingen zijn, maar toch...
whoooowwww dinsdag is het zo ver:)
- Bandido
- Amerika-expert
Nou, vervelend hoor! Kiespijn is echt vreselijk. Ben blij dat het weer beter gaat. Maar voor je eigen gemoedsrust kun je misschien nog een antibioticakuurtje aan je huisarts vragen, dan kun je tenminste iets doen als het onverhoopt toch terugkomt. Ook moet je vooral niet aarzelen om naar een "Emergency Room" te gaan in de VS mocht je er weer last van krijgen. Daar kun je ook een kuurtje krijgen in geval van nood. Sterkte!
"Keep Georgia On Your Mind"
Oh ik herken dit zo. Vier jaar geleden gingen we op huwelijksreis naar NY en Florida. Kreeg ik de dag voor vertrek toch zo'n kiespijn. Hadden we ook nog de pech dat dit in het weekend viel. Toch maar om 2000uur nog naar de dienstdoende tandarts gegaan. Gekeken. Kon niets vinden.
In NY heb ik 4 dgn lang met kiespijn gelopen. Aangezien het januari was en de lucht koud, voelde ik bij elke inademing mijn kies weer. Ik heb toen geleefd op paracetamol, want ik wilde het niet mijn huwelijksreis laten verpesten. Gelukkig hadden we in Florida geweldig weer, waardoor ik mijn kies minder voelde en de paracetamol de koffer weer in kon. Uiteindelijk na de reis toch maar naar mijn eigen tandarts gegaan. Wat bleek, lekke vulling!
Ik wens je veel succes, neem voldoende paracetamol mee (al kan je dat daar natuurlijk ook kopen) en geniet!!!
Groetjes,
Rachel
In NY heb ik 4 dgn lang met kiespijn gelopen. Aangezien het januari was en de lucht koud, voelde ik bij elke inademing mijn kies weer. Ik heb toen geleefd op paracetamol, want ik wilde het niet mijn huwelijksreis laten verpesten. Gelukkig hadden we in Florida geweldig weer, waardoor ik mijn kies minder voelde en de paracetamol de koffer weer in kon. Uiteindelijk na de reis toch maar naar mijn eigen tandarts gegaan. Wat bleek, lekke vulling!
Ik wens je veel succes, neem voldoende paracetamol mee (al kan je dat daar natuurlijk ook kopen) en geniet!!!
Groetjes,
Rachel
-
Syllvia
- Amerikafan
Wat een leuke reacties op mijn kies:)
Het gaat een stuk beter, de tandarts vond een antibiotica kuur niet nodig omdat hij een snee in het tandvlees had gemaakt en de 'prut"er uit kon .
Ik slik dan maar ibuprofen want heb ooit een gelezen dat dat ontstekingremmend is.
SJa, als kind had ik al altijd kiespijn als er iets leuks was, schoolreisje ofzo, zelfs 1 dag voor mijn trouwdag heb ik nog een kies laten trekken, mijn moeder zei altijd : als jij iets leuks hebt, denk je altijd dat je kiespijn krijgt, nou dat denk ik niet, dat is zo!
Het gaat een stuk beter, de tandarts vond een antibiotica kuur niet nodig omdat hij een snee in het tandvlees had gemaakt en de 'prut"er uit kon .
Ik slik dan maar ibuprofen want heb ooit een gelezen dat dat ontstekingremmend is.
SJa, als kind had ik al altijd kiespijn als er iets leuks was, schoolreisje ofzo, zelfs 1 dag voor mijn trouwdag heb ik nog een kies laten trekken, mijn moeder zei altijd : als jij iets leuks hebt, denk je altijd dat je kiespijn krijgt, nou dat denk ik niet, dat is zo!
manlief had vorige week hetzelfde, hele dikke wang en dikke lip. koorts. het werd wat minder omdat het inderdaad doorbrak maar niet veel minder, dsu naar de tandarts en kreeg meteen een antibioticakuur en t is over nu. Moet wel z'n wortelpunt er af laten halen bij kaakchirurg over een maand.