Om het maar met een reklameslogan te zeggen: There's an App for that! Oftewel, ze hebben vast software die namen, email adressen, internet postings en telefoonnummers bij elkaar zoekt, en automatisch vele emailtjes uitstuurt. Het hoeft allemaal niet zo accuraat te zijn, als 1% er in trapt en betaald hebben ze vast al dikke winst.Centrino schreef:Zo'n oplichter moet er dan wel wat moeite voor doen, bijvoorbeeld door op forums over immigratie profielen te gaan bekijken, domeinnamen van websites of blogs op te zoeken en daar dan de gegevens van de eigenaar te gaan opzoeken.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Green Card gewonnen? (fraude o.a. via Western Union)
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Green Card gewonnen? (fraude o.a. via Western Union)
Ik denk zelf dat er ergens een systeem dat bijhoudt wie de winnaars zijn in Kentucky zo lek als een mandje is.
Ik heb deze mail ook gekregen en snapte er helemaal niets van want ik heb me nergens anders aangemeld dan bij de officiele .gov site.
Nou ja, welcome to America waar privacy niet belangrijk is lijkt het soms wel
Ik heb deze mail ook gekregen en snapte er helemaal niets van want ik heb me nergens anders aangemeld dan bij de officiele .gov site.
-
Sten
Ja, en als hij dan verder had gezocht, had hij gezien dat het al niet meer nodig was. De slimheid van hen gaat niet erg ver. Ik zou erg graag willen weten, waar hij gekeken heeft, of dat zulke oplichters toch van iemand een database krijgen aangeboden? Het was een 'geheim' nummer in zoverre dat het enkel via whois opgezocht kon worden. Het was een nummer dat niet verscheen in telefoonboeken etc..Centrino schreef: Jouw opgezegde telefoonnummer is wel makkelijk te vinden via http://whois.domaintools.com/stenoomen.com . Zo'n oplichter moet er dan wel wat moeite voor doen, bijvoorbeeld door op forums over immigratie profielen te gaan bekijken, domeinnamen van websites of blogs op te zoeken en daar dan de gegevens van de eigenaar te gaan opzoeken.
-
Sten
Ik zou er graag eens Antoinette Hertsenberg op af sturen.Centrino schreef: [...]
Ik denk het niet, want de domeinnaam van de afzender is niet eens eigendom van USAFIS: http://whois.domaintools.com/usafis-org.com
Domeinnaam is geregistreerd door een zekere Shodipo Olumide uit Sheffield, UK. Een naam die erg Nigeriaans klinkt.
Verder zou Western Unioin hierin een veel actiever rol moeten spelen, vinden jullie niet? Dat moet toch mogelijk zijn?
-
Sten
@ Goldenhills
Toch vreemd dat ze daadwerkelijk mensen bereiken die meegedaan hebben met de Lottery... hoe groot is die kans? Dat nummer hadden we vorig jaar zelfs nog gebruikt op de formulieren voor Kentucky, dus het was een heel actueel nummer. Ze zouden ons er zelfs op hebben kunnen bellen, ware het niet dat we later in het jaar besloten dat we geen vast nummer meer nodig hadden. (Kentucky belde ons overigens via mijn mobiele nummer. Dat vond ik grappig, aangezien Jeroen de winnaar was en hij zijn nummer ook opgegeven had. En hij had geen telefoontje gehad, want dan had hij de oproep gezien (met nummervermelding, want het nummer van het Consulaat kwam gewoon in beeld).)
Toch vreemd dat ze daadwerkelijk mensen bereiken die meegedaan hebben met de Lottery... hoe groot is die kans? Dat nummer hadden we vorig jaar zelfs nog gebruikt op de formulieren voor Kentucky, dus het was een heel actueel nummer. Ze zouden ons er zelfs op hebben kunnen bellen, ware het niet dat we later in het jaar besloten dat we geen vast nummer meer nodig hadden. (Kentucky belde ons overigens via mijn mobiele nummer. Dat vond ik grappig, aangezien Jeroen de winnaar was en hij zijn nummer ook opgegeven had. En hij had geen telefoontje gehad, want dan had hij de oproep gezien (met nummervermelding, want het nummer van het Consulaat kwam gewoon in beeld).)
-
Sten
Ja, mijn gedachten gaan ook die kant op. Want: hoe groot ís die kans, dat zo'n Nigeriaan (of ...) iemand treft die daadwerkelijk mee heeft gedaan met de Lottery? Er lijkt ergens een lek te zijn?Ziva schreef:Ik denk zelf dat er ergens een systeem dat bijhoudt wie de winnaars zijn in Kentucky zo lek als een mandje is.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar jij zit daar niet in het bestand onder de naam "Sten Oomen", terwijl dat wel de naam is die hij gebruikt heeft.Sten schreef:Ja, mijn gedachten gaan ook die kant op. Want: hoe groot ís die kans, dat zo'n Nigeriaan (of ...) iemand treft die daadwerkelijk mee heeft gedaan met de Lottery? Er lijkt ergens een lek te zijn?Ziva schreef:Ik denk zelf dat er ergens een systeem dat bijhoudt wie de winnaars zijn in Kentucky zo lek als een mandje is.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Sten
@ Elke
Dat klopt; echter staat bij Whois ook niet mijn voornaam, alleen "S". Er staat wel "http://www.stenoomen.com", maar dan moet de Nigeriaan afleiden dat dit de voornaam is. Of ze zo slim zijn?
Dus ik zou graag weten waar dit vandaan komt, de naam plus het kloppende telefoonnummer. Helaas, we zullen het niet weten. Ik had de man nog willen terugmailen met "F##k You" of "Scumbag" maar ik heb me in gehouden. Don't feed the trolls and frauds.
Dat klopt; echter staat bij Whois ook niet mijn voornaam, alleen "S". Er staat wel "http://www.stenoomen.com", maar dan moet de Nigeriaan afleiden dat dit de voornaam is. Of ze zo slim zijn?
Dus ik zou graag weten waar dit vandaan komt, de naam plus het kloppende telefoonnummer. Helaas, we zullen het niet weten. Ik had de man nog willen terugmailen met "F##k You" of "Scumbag" maar ik heb me in gehouden. Don't feed the trolls and frauds.
-
gpsuperbike
- Amerika-ontdekker
Euh … misschien klopt de lijn van het gesprek nu niet meer, maar ik wou even 'n reactie posten op het al dan niet in de loterij ingeschreven zijn, zie antwoorden van Sten en Kastelke ergens pagina 3?
Ik ben al sinds die antwoorden van Sten en Kastelke aan 't nadenken over wat ik moet doen: mijn dure inschrijving nog 9 jaar laten afhandelen door USAGC of hen 'n mail sturen dat ik er onderuit wil en ze mij moeten schrappen.
Ik ben dus op het net gaan zoeken naar verhalen over mensen die via dat bureau gewonnen hebben … en je kan zo'n verhalen op 1 hand tellen (behalve degene die USAGC zelf publiceert, maar die authenticiteit is natuurlijk niet te achterhalen). Dan nog eventueel het bureau het voordeel van de twijfel gunnen, maar dan zit ik met al die andere verhalen die ik vond: inschrijven via zo'n bureau, effectief winnen, maar geen casenummer krijgen vooraleer je het via één van hun advocaten in orde laat brengen … voor weer véél dollars!
Dus … ga ik nu doen wat Sten voorstelde: ik stuur een mail naar USAGC en vraag om me uit te schrijven, mét een schriftelijke bevestiging van de uitschrijving. En vanaf 4/10 schrijf ik mezelf terug in, maar helemaal eigenhandig. Ik hoop alleen dat ik tegen dan wel zo'n bevestiging van USAGC ontvangen heb, én dat het dan geen loze bevestiging is. Dus bij deze de vraag: als je gediskwalificeerd wordt voor de loterij, is dat dan per jaar of levenslang? Want het bureau kan wel schrijven dat ze me niet meer inschrijven, maar is dat dan wel echt zo? (Een mens wordt een compleet paranoia van!) Anderszijds, ik kan niet meer doen dan nu maar hopen dat ze me vanaf nu niet meer inschrijven.
En hopen dat mijn eigenhandige inschrijving geen dubbele is.
En hopen dat ik win.
En hopen dat ik dan aan mijn nieuw leven / oude droom kan beginnen.
…
Goh, hoop doet leven?
Hoop creëert stress ja!
(Maar we geven niet op)
PS. Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik USAGC (nog steeds) niet als een frauduleus bedrijf zie. Tot nu toe lijkt het nog altijd of ze me effectief inschrijven, en dus doen waar ik ze voor betaald heb. De reden waarom ik het nu toch zelf wil doen, is omdat ik veel verhalen gelezen heb over het feit dat je na het winnen met veel waarschijnlijkheid je casenummer en/of papieren van KCC niet krijgt tenzij je één van hun advocaten de zaak verder laat afhandelen, voor (opnieuw) veel geld. En daar heb ik geen zin meer in. Ik beschuldig USAGC bij deze dus niet van fraude (omdat ik hierover geen uitsluitsel kan geven en ik een voorstander ben van "het voordeel van de twijfel". Ik wil andere USAGC-ingeschreven niet ontmoedigen.)
Ik ben al sinds die antwoorden van Sten en Kastelke aan 't nadenken over wat ik moet doen: mijn dure inschrijving nog 9 jaar laten afhandelen door USAGC of hen 'n mail sturen dat ik er onderuit wil en ze mij moeten schrappen.
Ik ben dus op het net gaan zoeken naar verhalen over mensen die via dat bureau gewonnen hebben … en je kan zo'n verhalen op 1 hand tellen (behalve degene die USAGC zelf publiceert, maar die authenticiteit is natuurlijk niet te achterhalen). Dan nog eventueel het bureau het voordeel van de twijfel gunnen, maar dan zit ik met al die andere verhalen die ik vond: inschrijven via zo'n bureau, effectief winnen, maar geen casenummer krijgen vooraleer je het via één van hun advocaten in orde laat brengen … voor weer véél dollars!
Dus … ga ik nu doen wat Sten voorstelde: ik stuur een mail naar USAGC en vraag om me uit te schrijven, mét een schriftelijke bevestiging van de uitschrijving. En vanaf 4/10 schrijf ik mezelf terug in, maar helemaal eigenhandig. Ik hoop alleen dat ik tegen dan wel zo'n bevestiging van USAGC ontvangen heb, én dat het dan geen loze bevestiging is. Dus bij deze de vraag: als je gediskwalificeerd wordt voor de loterij, is dat dan per jaar of levenslang? Want het bureau kan wel schrijven dat ze me niet meer inschrijven, maar is dat dan wel echt zo? (Een mens wordt een compleet paranoia van!) Anderszijds, ik kan niet meer doen dan nu maar hopen dat ze me vanaf nu niet meer inschrijven.
En hopen dat mijn eigenhandige inschrijving geen dubbele is.
En hopen dat ik win.
En hopen dat ik dan aan mijn nieuw leven / oude droom kan beginnen.
…
Goh, hoop doet leven?
Hoop creëert stress ja!
(Maar we geven niet op)
PS. Ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik USAGC (nog steeds) niet als een frauduleus bedrijf zie. Tot nu toe lijkt het nog altijd of ze me effectief inschrijven, en dus doen waar ik ze voor betaald heb. De reden waarom ik het nu toch zelf wil doen, is omdat ik veel verhalen gelezen heb over het feit dat je na het winnen met veel waarschijnlijkheid je casenummer en/of papieren van KCC niet krijgt tenzij je één van hun advocaten de zaak verder laat afhandelen, voor (opnieuw) veel geld. En daar heb ik geen zin meer in. Ik beschuldig USAGC bij deze dus niet van fraude (omdat ik hierover geen uitsluitsel kan geven en ik een voorstander ben van "het voordeel van de twijfel". Ik wil andere USAGC-ingeschreven niet ontmoedigen.)
-
gpsuperbike
- Amerika-ontdekker
Re: Green Card gewonnen? Rating bureau's voor GREEN C.-Servi
Dit is eigenlijk een vervolg op mijn vorige mail: mijn mail naar USAGC.com om me uit te schrijven stond (staat) klaar, maar ik wou graag nog even checken of dit wel de juiste en beste actie was om te doen. En dus deed ik nog maar eens een zoektocht op google over hun: ik vond zo goed als hetzelfde als wat ik tot nu toe al gevonden had en kwam op een gegeven moment weer op hun site terecht. Daar had ik al bijna alles uitgeplozen, behalve de link over hun 'legal terms'. Daar las ik dat je als VIP tot 20 jaar ingeschreven kan staan om aan de loterij mee te doen. Bizar, want mij vertelden ze dat 10 jaar het maximum was (dit staat ook vermeld in mijn account bij hun).
Meer uitleg vond ik niet, dus daarom zocht ik op google even op "usagc vip account".
Hierdoor kwam ik op de site "http://www.mygreencard.com/review.php" terecht: deze site geeft resultaten weer van hun onderzoeken naar allerlei bureau's die mensen 'helpen' aan hun green card. USAGC krijgt van hun een Top Rating (mijn mail blijft nog even staan nu). Maar misschien is deze site wel handig voor andere mensen?
Meer uitleg vond ik niet, dus daarom zocht ik op google even op "usagc vip account".
Hierdoor kwam ik op de site "http://www.mygreencard.com/review.php" terecht: deze site geeft resultaten weer van hun onderzoeken naar allerlei bureau's die mensen 'helpen' aan hun green card. USAGC krijgt van hun een Top Rating (mijn mail blijft nog even staan nu). Maar misschien is deze site wel handig voor andere mensen?
De namen van de deelnemers zowel als de winnaars aan de DV lotteries worden geheim gehouden, zegt USCIS.
Maar iedere computer kan gehackt worden naar ik heb begrepen.
Aan de andere kant, mensen doen aan 'social networking', twitteren, bloggen, webwinkelen, hebben web sites, kwekken op forums zoals AA - met een beetje kwade wil zijn er zo toch snel honderden zo niet duizenden DV deelnemers/winnaars te vinden wereldwijd denk ik. Vooral als men de beschikbare beetjes gegevens aan elkaar knoopt en gebruik maakt van sites waar men achtergrond gegevens kan vinden.
Overigens, voor wie naar de US komt, identity theft is een van de snelst toenemende problemen hier. Vaak merkt men het pas als er problemen zijn - en die problemen zijn dan behoorlijk. Een aantal raadgevingen (ja daar is ze weer):
Laat geen papieren met je naam adres enz. in je auto. (Registratiebewijs en verzekeringsgegevens moeten officieel in de auto aanwezig zijn, doe dat niet, zorg dat je ze altijd op je persoon bij je hebt als je met je auto op pad gaat.)
Laat geen receipts van ATM's achter.
Geef je SS nummer alleen wanneer het echt noodzakelijk is (en niet om bv. een store card te verkrijgen).
Je hebt ieder jaar recht op een gratis credit report van iedere instantie (EquiFax, Experian, TransUnion), vraag ze op, controleer ze op onjuistheden.
Wees voorzichtig met on-line advertenties, zowel plaatsen als reageren. Geef zo min mogelijk persoonlijke info.
Alles wat je via de post krijgt en waar je naam/adres enz. op staat, niet in de afvalbak (papier moet sowieso gerecycled) maar in de shredder. Investeer in een goede shredder, een die echt versnipperd.
Investeer ook in een kluisje, dat je ergens in je huis verstopt, om je paspoort, je voorraadje checks, de title van je auto, enz. in te bewaren.
Papieren die je moet bewaren (bankafschriften, verzekeringspapieren, enz. enz.) bij voorkeur in een kast of lade die op slot kan.
Geef geen persoonlijke/financiele info on-line tenzij je zeker weet dat het secure is.
Ga niet in op verzoeken zg. van Paypal om je password te controleren of van een bank om je pincode (phishing).
Reageer niet op tel. aanbiedingen, enquêtes, en wat er al niet meer bedacht wordt.
En wees gewaarschuwd dat in sommige buurten de ene scammer na de andere langskomt (bv. 'studenten' die abonnementen op tijdschriften verkopen of zeggen te verkopen).
Als iemand meer ideeën heeft, ik hoor ze graag !
Maar iedere computer kan gehackt worden naar ik heb begrepen.
Aan de andere kant, mensen doen aan 'social networking', twitteren, bloggen, webwinkelen, hebben web sites, kwekken op forums zoals AA - met een beetje kwade wil zijn er zo toch snel honderden zo niet duizenden DV deelnemers/winnaars te vinden wereldwijd denk ik. Vooral als men de beschikbare beetjes gegevens aan elkaar knoopt en gebruik maakt van sites waar men achtergrond gegevens kan vinden.
Overigens, voor wie naar de US komt, identity theft is een van de snelst toenemende problemen hier. Vaak merkt men het pas als er problemen zijn - en die problemen zijn dan behoorlijk. Een aantal raadgevingen (ja daar is ze weer):
Laat geen papieren met je naam adres enz. in je auto. (Registratiebewijs en verzekeringsgegevens moeten officieel in de auto aanwezig zijn, doe dat niet, zorg dat je ze altijd op je persoon bij je hebt als je met je auto op pad gaat.)
Laat geen receipts van ATM's achter.
Geef je SS nummer alleen wanneer het echt noodzakelijk is (en niet om bv. een store card te verkrijgen).
Je hebt ieder jaar recht op een gratis credit report van iedere instantie (EquiFax, Experian, TransUnion), vraag ze op, controleer ze op onjuistheden.
Wees voorzichtig met on-line advertenties, zowel plaatsen als reageren. Geef zo min mogelijk persoonlijke info.
Alles wat je via de post krijgt en waar je naam/adres enz. op staat, niet in de afvalbak (papier moet sowieso gerecycled) maar in de shredder. Investeer in een goede shredder, een die echt versnipperd.
Investeer ook in een kluisje, dat je ergens in je huis verstopt, om je paspoort, je voorraadje checks, de title van je auto, enz. in te bewaren.
Papieren die je moet bewaren (bankafschriften, verzekeringspapieren, enz. enz.) bij voorkeur in een kast of lade die op slot kan.
Geef geen persoonlijke/financiele info on-line tenzij je zeker weet dat het secure is.
Ga niet in op verzoeken zg. van Paypal om je password te controleren of van een bank om je pincode (phishing).
Reageer niet op tel. aanbiedingen, enquêtes, en wat er al niet meer bedacht wordt.
En wees gewaarschuwd dat in sommige buurten de ene scammer na de andere langskomt (bv. 'studenten' die abonnementen op tijdschriften verkopen of zeggen te verkopen).
Als iemand meer ideeën heeft, ik hoor ze graag !
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt mij dat er onvoldoende gegevens op je registration en proof of insurance staan om identity thieves te helpen; en als je naam en adres wilt hebben hoef je niet in een auto in te breken. Je NAW gegevens staan overal al openbaar op het internet door gewoon het VIN nummer in bepaalde sites in te voeren (carfax bijvoorbeeld). Dat VIN nummer is bij de meeste autos gewoon op de dashboard onder het raam goed leesbaar tentoongespreid.oortjes schreef: Laat geen papieren met je naam adres enz. in je auto. (Registratiebewijs en verzekeringsgegevens moeten officieel in de auto aanwezig zijn, doe dat niet, zorg dat je ze altijd op je persoon bij je hebt als je met je auto op pad gaat.)
Je overige suggesties zijn goed en een groot aantal pas ik al een tijdje toe.
Een aanvulling hierop:
- Knip of scheur de adres label van tijdschriften voordat je ze weggooit. Sommige codes hierop bieden meer informatie dan alleen NAW.
- Als je in een floodarea woont, zorg dat je kluis waterdicht is. Nog beter is een brandwerende kluis.
- Draag je Social Security Card niet elke dag bij je; doe het thuis of bij de bank in een kluis.
- Koop een shredder die ook credit cards kan shredden; je wilt oude CC niet zomaar weggooien.
- Haal harde schijven uit je oude computer als je het weggooit. Boor er vervolgen een stuk of wat gaten in zodat de informatie erop echt niet meer terug te halen is.
- Doe alleen offline internet backups (in the cloud) bij gerenomeerde bedrijven met een goede reputatie; er zijn inmiddels op dit vlak ook al kapers op de kust.
Hi Loek - ik heb even mijn autootje geïnspecteerd maar kan nergens een VIN vinden (haha) dat van buiten af zicht/lees-baar is.
Op de genoemde papiertjes staat de VIN wel, ik hou ze toch maar in mijn tasje....
Oh en sommige staten kunnen je SS# op je rijbewijs zetten dacht ik, dan moet je dus aangeven dat je dat niet wilt.
Creditcards versnipperen, inderdaad ! maar niet bij het geshredde papier doen want daarmee wordt dat ongeschikt voor recycling.
Oyoy, teveel off topic ?
Op de genoemde papiertjes staat de VIN wel, ik hou ze toch maar in mijn tasje....
Oh en sommige staten kunnen je SS# op je rijbewijs zetten dacht ik, dan moet je dus aangeven dat je dat niet wilt.
Creditcards versnipperen, inderdaad ! maar niet bij het geshredde papier doen want daarmee wordt dat ongeschikt voor recycling.
Oyoy, teveel off topic ?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik leef wel heel gevaarlijk heb ik de indruk 
Groetjes,
Carine
Carine
Maar je woont zo te zien in Belgie ? Misschien is het daar nog niet zo uit de hand gelopen als hier ?
Ik ben al meerdere mensen tegengekomen die het slachtoffer waren van identity theft. Het is echt een issue hier.
Ik ben al meerdere mensen tegengekomen die het slachtoffer waren van identity theft. Het is echt een issue hier.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voorbeeldjes:oortjes schreef:Hi Loek - ik heb even mijn autootje geïnspecteerd maar kan nergens een VIN vinden (haha) dat van buiten af zicht/lees-baar is.

In het kader van 'bescherm je privacy' vind ik je laatste bijdrage vooral reuze toepasselijk ! (smiley).
Ik zal nog eens kijken. Ik heb nl. vanwege de felle zon hier een op maat gemaakte dashboardmat in mijn auto liggen. Die mat verhindert de spiegeling die de gladde zwarte dashboard-bovenkant gaf in mijn voorruit. Die mat dekt ook de VIN af, denk ik.
Is er een wettelijke verplichting dat je VIN van buitenaf zichtbaar moet zijn - voor politie ?
Ik zal nog eens kijken. Ik heb nl. vanwege de felle zon hier een op maat gemaakte dashboardmat in mijn auto liggen. Die mat verhindert de spiegeling die de gladde zwarte dashboard-bovenkant gaf in mijn voorruit. Die mat dekt ook de VIN af, denk ik.
Is er een wettelijke verplichting dat je VIN van buitenaf zichtbaar moet zijn - voor politie ?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die foto is van het internet geplukt, ik ben niet de persoon in de weerspiegeling 
Ik weet niet of er een eis is mbt tot de locatie van de VIN en de zichtbaarheid, maar opvallende veel autos hebben het vanaf de buitenzijde zichtbaar op het dashboard.
Ik heb gegeken bij onze autos en bij beiden is het goed zichtbaar op de linker onderzijde van de voorruit te zien. Het land van herkomst van de autos lijkt er geen invloed op te hebben: USA (Ford) en Duitsland (Mercedes).
Ik weet niet of er een eis is mbt tot de locatie van de VIN en de zichtbaarheid, maar opvallende veel autos hebben het vanaf de buitenzijde zichtbaar op het dashboard.
Ik heb gegeken bij onze autos en bij beiden is het goed zichtbaar op de linker onderzijde van de voorruit te zien. Het land van herkomst van de autos lijkt er geen invloed op te hebben: USA (Ford) en Duitsland (Mercedes).
-
bart1
- Amerikafan
- Contacteer:
De eerste keer toen mijn vrouw afkwam met de tips die hierboven vermeld zijn, begon ik verschrikkelijk te lachen. Ik dacht dat het allemaal ver gezocht was.
Tot ik met paar collega s over onderwerp begon en meteen mijn vrouw moeten gelijk geven.
Is er trouwens mogelijkheid om geen post meer te ontvangen met reclame voor gratis credit cards. Die dingen, vooral capitalone, zitten om de haverklap in de bus en die schijnen vrij gevaarlijk te zjn voor id theft. Heb gehoord dat id dieven die brieven uit je brievenbus plukken nog vooraleer je kans hebt om deze te ledigen.
Bart1
Tot ik met paar collega s over onderwerp begon en meteen mijn vrouw moeten gelijk geven.
Is er trouwens mogelijkheid om geen post meer te ontvangen met reclame voor gratis credit cards. Die dingen, vooral capitalone, zitten om de haverklap in de bus en die schijnen vrij gevaarlijk te zjn voor id theft. Heb gehoord dat id dieven die brieven uit je brievenbus plukken nog vooraleer je kans hebt om deze te ledigen.
Bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
- DixieChick
- Amerika-expert
Ja maar ze zullen toch echt je social moeten hebben voordat ze zo'n kaart kunnen aanvragen...dus ik maak me daar nooit zo druk om.
Maar goed, als iemand weet hoe je daar vanaf komt, graag, want wij komen er ook in om (in die Capital One brieven)!
Maar goed, als iemand weet hoe je daar vanaf komt, graag, want wij komen er ook in om (in die Capital One brieven)!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 22466 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer