Nou dan nog heb je een realistishe route in ruime tijd. Wij hebben veel meer ( 1000 km) gereden destijds in 26 dagen. ( en toen hebben we ook Mesa Verde ( 2e keer heen) laten schieten, anders was het nog meer geworden. )
Hill City kom je vrij snel langs in the Black HIlls. Bij Crazy Horse ed in de buurt. Ik zie dat je wil blijven in het zuidelijke gedeelte (Wind Cave) om van daar tohten te maken. Is iets noordelijker niet handiger...campgrounds genoeg daar. Keystone en Deadwood zijn wij erg snel door heen gereden. Maar vanaf Mt Rushmore de weg met de tunneltjes waar de camper net door kon was erg mooi via Custer SP naar Crazy Horse bv. Leuke en mooie meertjes ook daar.
Verder:
Waarom verblijf je niet bij Devils Tower zelf ; zondsondergang en opgang is fantastisch daar voor fotogekken, en er is een leuke camping in de natuur en een andere leuke KOA met mooi uitzicht. Wij wilden eerst ook naar Keyhole SP vanwege afstand volgende dag, maar waren blij toch onder die Tower te zijn gebleven. En vanaf daar zaten we eigenlijk zo weer op de Interstate. WAt ophoudt naar Yellowstone is de route door de Bighorn Mts, maar ja daar is het dan ook prachtig. Zou daar een tussenstop aanwagen; De route ( 14a) , het Medicine Wheel en de Canyon. Als natuurfanaten lijkt me dat leuker voor jullie als 2 nachten Cody. Maar goed daar is een rodeo. En het museum is ook erg mooi.
Maar nogmaals ik ben geen puber, en ik ben geschiedenis gek, en indianen gek, vandaar dat ik daar alles over die natives wilde weten. Daar is nl het meeste gebeurd. En vandaar ook Mesa Verde.

ben wel genezen van het feit dat een werelderfgoed ( Mesa Verde) iets bijzonders moet zijn, op de Azoren onderuit gehaald. Dus doe vooral wat je zelf mooi lijkt.