Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
zwemmen in hotels in Las Vegas
- repelsteeltje
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
zwemmen in hotels in Las Vegas
Wie heeft er ervaring met het volgende:
Is het mogelijk om te zwemmen in een hotel zwembad in Las Vegas als je niet in dat hotel verblijft?
Ik kan me bedenken dat je zomaar in het zwembad gaat zwemmen. Wordt dit trouwens gecontroleerd?
We hebben in Frankrijk, maar ook in Zimbabwe wel eens gezwommen in de zwembaden van de hotels, terwijl we er helemaal niet in gechecked waren.
Wie weet of dit kan?
Monique Huisman
Is het mogelijk om te zwemmen in een hotel zwembad in Las Vegas als je niet in dat hotel verblijft?
Ik kan me bedenken dat je zomaar in het zwembad gaat zwemmen. Wordt dit trouwens gecontroleerd?
We hebben in Frankrijk, maar ook in Zimbabwe wel eens gezwommen in de zwembaden van de hotels, terwijl we er helemaal niet in gechecked waren.
Wie weet of dit kan?
Monique Huisman

In het Mirage werd gevraagd naar de kamersleutel en stond er dus bewaking bij de uitgang voor het zwembad. Het zwembad is groot en leuk aangelegd. Maar daar zien ze me niet meer als gast.
Het Flamingo vond ik een fijn en betaalbaar hotel midden op de Strip. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Misschien niet het toppunt van luxe maar het is schoon, ruim genoeg en het zwembad is fijn. De bewaking cq. service bij dat zwembad bestond in ieder geval uit mij wekken omdat ik ontzettend lag te verbranden. De tuinen van Flamingo zijn vrij toegankelijk vanwege de pinguins en flamingo's. Je zou eens moeten proberen of je bij het zwembad kan komen zonder sleutel of iets. Ik kan me niet herrinneren dat ik ergens gehinderd werd op weg naar het zwembad. Maar ik logeerde er wel.
Het Flamingo vond ik een fijn en betaalbaar hotel midden op de Strip. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Misschien niet het toppunt van luxe maar het is schoon, ruim genoeg en het zwembad is fijn. De bewaking cq. service bij dat zwembad bestond in ieder geval uit mij wekken omdat ik ontzettend lag te verbranden. De tuinen van Flamingo zijn vrij toegankelijk vanwege de pinguins en flamingo's. Je zou eens moeten proberen of je bij het zwembad kan komen zonder sleutel of iets. Ik kan me niet herrinneren dat ik ergens gehinderd werd op weg naar het zwembad. Maar ik logeerde er wel.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deze vraag is al eens eerder gesteld, zie http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... +las+vegas.
Marianne
Marianne
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hallo Monique,
Wij hebben in de afgelopen jaren al in heel wat hotels in Las Vegas geslapen, ik kan me niet herinneren dat er van de grote hotels aan de strip ook maar een is waar je gebruik kunt maken van het zwembad zonder er gast te zijn. Om het zwembad in te komen moet je altijd je kamersleutel laten zien.
Harry
Wij hebben in de afgelopen jaren al in heel wat hotels in Las Vegas geslapen, ik kan me niet herinneren dat er van de grote hotels aan de strip ook maar een is waar je gebruik kunt maken van het zwembad zonder er gast te zijn. Om het zwembad in te komen moet je altijd je kamersleutel laten zien.
Harry
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben nooit controle gehad in het Flamingo hotel aan het zwembad. Er stond wel iemand, maar ik zei altijd gewoon een goeiedag en ik mocht verder lopen. Dus misschien is het een kwestie van geluk hebben of zo.
Ik vond het zwembad daar trouwens teleurstellend. Op internet heb ik een paar reviews gelezen, en daar waren ze altijd bezig over hoe goed het zwembad wel niet was. Ik vond dat het er misschien wel leuk uitzag, maar ik haat het dat het nergens dieper is dan 1 meter of zo. Ik kan niet deftig zwemmen in ondiep water.
Ik vond het zwembad daar trouwens teleurstellend. Op internet heb ik een paar reviews gelezen, en daar waren ze altijd bezig over hoe goed het zwembad wel niet was. Ik vond dat het er misschien wel leuk uitzag, maar ik haat het dat het nergens dieper is dan 1 meter of zo. Ik kan niet deftig zwemmen in ondiep water.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
In Caesers werd er niet naar een sleutel gevraagd, maar er werd wel goed op je gelet.
Of je er ook mag komen zonder in het hotel te verblijven weet ik niet (wij verbleven daar wel)
Zeker wel even de moeite waar om er een kijkje te nemen. Ik heb nog nooit zo'n prachtig zwembad gezien! Het is wellicht een poging waard
Of je er ook mag komen zonder in het hotel te verblijven weet ik niet (wij verbleven daar wel)
Zeker wel even de moeite waar om er een kijkje te nemen. Ik heb nog nooit zo'n prachtig zwembad gezien! Het is wellicht een poging waard
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 5725 Weergaves
-
Laatste bericht door Jumping Jack
-
- 4 Reacties