Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Weer tijdens de winter? (New Mexico & Texas)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sofie
Amerika-ontdekker

Weer tijdens de winter? (New Mexico & Texas)

Bericht door Sofie »

Hallo allemaal,

We zijn al een keertje in Arizona, Californië, Nevada en Utah geweest. Nu zouden we graag eens naar New Mexico & Texas gaan in maart. Maar is het daar dan wel aangenaam weer? Ik las dat het rond de 11°C zou zijn, kan dat kloppen? Ik dacht dat het in het zuiden altijd lekker warm was :wink:

Bedankt alvast! En andere tips ook welkom natuurlijk.
Rudolfje
Amerikafan

Re: Weer tijdens de winter?

Bericht door Rudolfje »

New Mexico ligt redelijk hoog dus de temperaturen zijn daar lager en ook voor Texas (= even groot als Frankrijk) geldt waar je bent bepaalt wat voor weer je kunt verwachten. Corpus Christi heeft veel betere temperaturen dan West Texas.

Ik heb in Phoenix gewoond en daar heb je in de winter ook gewoon nachtvorst en een dag temperatuur van 20 graden in maart.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Weer tijdens de winter? (New Mexico & Texas)

Bericht door Loek »

Als je van skieën houdt zit je dan goed in New Mexico in (begin) Maart. Taos is een van de beste skioorden in het zuidwesten; het gaat meestal in November open tot April.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer