Wie kan ons vertellen wat een mooie bioscoop cq bioscoop ervaring is in San Francisco? Wij willen met onze meiden de laatste film uit de Harry Potter reeks in SF gaan kijken. 3D zou kunnen, maar liever de gewone versie. Kan nog niet zo wennen aan die 3D hype.
Ik vind wel de nodige bioscopen via Google, maar de recensies lopen enorm uiteen. Ik vertrouw liever op de AA ervaringen
We zitten in FW met ons hotel en zijn die dagen zonder auto.
Hi jazeker! We zijn naar AMC Theatres - Van Ness 14 geweest. Locatie vlakbij drop off van Alamo dus kwam mooi uit. Grote bioscoop, ik meen 14 zalen op 4 verdiepingen. Helaas draaide de 3D versie niet meer, maar de 'gewone' was ook prima. Stoelen prima, zaal vrij klein. Scherm weer maximaal groot (voor de zaal) en beeld + geluid waren super. Snacks idem. Personeel zeer behulpzaam. Ik kwam net terug van Alamo en was mijn vest vergeten. Heb meteen mogen bellen met privé mobieltje van personeel om Alamo te bellen (zonder resultaat helaas). Al met al prima ervaring vonden wij.
Opdag 9 stond een klein stukje over ons bezoek aan de bios inderdaad
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.