Sommigen onder jullie hebben het wellicht gelezen op mijn website (zie dag 25-2011 gedeelte) maar tijdens onze reis hebben wij een bijzonder plekje bezocht dat ik graag wil delen met 'mijn' forumvrienden

Ik vond er voorheen niets van terug op het forum dus het is vrij onbekend hier (zelfs Yeehaw niet, althans dat denk ik toch niet, ... Hans ???).
Wellicht niet veel mensen komen er voorbij in een 'standaard' rondje maar wie er toch doorkomt, het is echt de moeite waard. Het kost ongeveer 1à2 uurtjes voor het gebied te bezoeken.
Het gaat over Lunar Crater, dat zich tussen Ely en Tonopah bevind. Op zich is het maar een gat in de grond maar de omgeving is werkelijk prachtig en suuuuuper rustig. Via een goed te rijden dirtroad kan je drie dingen bekijken.
-Lunar Crater, de grootste crater in die regio,
-Easy Chair Crater, vooral van veraf prachtig om te zien,het lijkt op een zetel vandaar de naam, en
-The Wall, die wij eerlijk gezegd niet meteen zagen maar we vermoeden de vlakke wanden van de bergen, maar desondanks toch een prachtig uitzicht over de vlakte, inclusief droge zoutvlakte.
Het is officieel BLM country dus mag je gewoon overal komen waar een weg is. We zagen er ook wildlife in de vorm van Pronghorn.
resten nog de foto's:
Lunar Crater:

Easy Chair Crater:

The Wall (volgens ons toch):

Ik heb nog meer foto's dus diegene wat meer informatie of foto's wil, vraag maar op.
Ik maak binnenkort nog enkele panorama foto's want de crater ging niet in één keer op de foto. Ik post die hier ook nog wel dan.
Hopelijk heeft iemand er wat aan.
Grtz
Bart