Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huurauto ophalen in LAX
-
- Amerika-ontdekker
Huurauto ophalen in LAX
Hallo Allemaal,
Vrijdag vertrekken we naar de states, en landen in Los Angeles. We hebben een auto gehuurd bij Alamo.
Ik zie alleen dat hun depot iets van het vliegveld afligt.
http://maps.google.nl/maps?saddr=lax&da ... ra=ls&z=14
Hoe hebben jullie dat opgelost? Gewoon taxi aanspreken, en je naar Alamo laten brengen?
Vrijdag vertrekken we naar de states, en landen in Los Angeles. We hebben een auto gehuurd bij Alamo.
Ik zie alleen dat hun depot iets van het vliegveld afligt.
http://maps.google.nl/maps?saddr=lax&da ... ra=ls&z=14
Hoe hebben jullie dat opgelost? Gewoon taxi aanspreken, en je naar Alamo laten brengen?
Re: Huurauto ophalen in LAX
Er gaan gratis shuttles vanaf het vliegveld (dit is op elk vliegveld zo waar de rentals niet op het vliegveld zelf zitten). Gewoon de borden Car Rental volgen en dan in de Groene bus van Alamo/National stappen. Die zet je op de juiste plek af. Ik geloof dat Alamo dan op de begane grond zit en National op de eerste verdieping van dat gebouw, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Het zou een mooie chaos zijn als iedere huurder een taxi zou moeten nemen
.
Het zou een mooie chaos zijn als iedere huurder een taxi zou moeten nemen

Laatst gewijzigd door Radiowood op 24 aug 2011, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gewoon naar buiten lopen. Dan naar de borden car rental en vervolgens de Alamo shuttle nemen. Die brengt je automatisch naar het Alamo kantoor.
Alamo rijdt in dezelfde bus als national en zit in hetzelfde pand.
Alamo rijdt in dezelfde bus als national en zit in hetzelfde pand.
-
- Amerika-ontdekker
Aha! Op die manier.
Ik zie op de site staan dat ik een auto " mag kiezen"...
is dat echt zo? Je mag er gewoon een uitzoeken uit de geboekte klasse?
Nog een praktische vraag: moet ik cd's meenemen of een usb stick met muziek erop?? En wat is gangbaar?
Ik zie op de site staan dat ik een auto " mag kiezen"...
is dat echt zo? Je mag er gewoon een uitzoeken uit de geboekte klasse?
Nog een praktische vraag: moet ik cd's meenemen of een usb stick met muziek erop?? En wat is gangbaar?
Ja, je mag kiezen uit de aanwezige auto's uit de klasse die jij besteld hebt.
Qua muziek heb ik er nooit zo op gelet. Ik gebruik zelf alleen maar de radio.
Qua muziek heb ik er nooit zo op gelet. Ik gebruik zelf alleen maar de radio.
Bij LAX en de grotere vliegvelden mag je inderdaad zelf je auto uitkiezen. Bij een Fullsize SUV kan het voorkomen dat je niet kunt kiezen.
Nieuwe auto's hebben vaak satelietradio, ook een aanrader. Ik heb nog niet eerder een auto met usb-ingang gehad, maar het kan geen kwaad om er een mee te nemen. Sommige auto's zullen ook een ipod-ingang hebben. Is moeilijk te zeggen. Hier kun je als indicatie zien welke auto's forumleden meekregen: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=27599
Veel plezier op je trip!
Nieuwe auto's hebben vaak satelietradio, ook een aanrader. Ik heb nog niet eerder een auto met usb-ingang gehad, maar het kan geen kwaad om er een mee te nemen. Sommige auto's zullen ook een ipod-ingang hebben. Is moeilijk te zeggen. Hier kun je als indicatie zien welke auto's forumleden meekregen: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=27599
Veel plezier op je trip!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat hangt er maar net vanaf hoe luxe jouw auto straks is.mbrouwer88 schreef:Nog een praktische vraag: moet ik cd's meenemen of een usb stick met muziek erop?? En wat is gangbaar?
Ik heb in het verleden al verschillende auto's meegekregen die MP3's vanaf CD konden spelen. Dit jaar had ik een auto die ook een USB-ingang en Bluetooth had. Dat laatste was helemaal makkelijk, ik kon zo de muziek vanaf de iPhone afspelen op de autoradio.

Roland
De Hyundai Santa Fe die ik in december meekreeg had wel usb aansluiting. Doch, deze auto was extreem nieuw (4,8 mijl gereden) en waarschijnlijk de 2011/2012 modeljaargang.
Als ik Kelley Blue Book mag geloven zijn de nieuwste Fords het meest technologisch uitgerust, gevolgd door de nieuwste Hyundais.
Als ik Kelley Blue Book mag geloven zijn de nieuwste Fords het meest technologisch uitgerust, gevolgd door de nieuwste Hyundais.
- jvandijk65
- Amerikafan
Tijdens onze reis van dit jaar hebben we ook een auto gehuurd bij Alamo vanaf LAX. Vanaf het vliegveld wijst het inderdaad voor zich. Je loopt uit de bagagehal zo naar buiten, waar de busjes van de car rentals staan te wachten. Ze rijden af en aan, dus wees niet bang als hij net wegrijdt, de volgende komt eraan... Alamo zit op de begane grond van het gebouw. Denk niet het even snel te regelen, toen wij kwamen stond er een rij voor ons te wachten. En de mensen van Alamo hadden ook niet echt haast, ze kwamen nogal ongemotiveerd over. We vroegen ons ook af wat sommige klanten nog allemaal moesten regelen, die stonden zo lang bij die balie! Toen we eenmaal aan de beurt waren, waren we zo klaar. Ze probeerden ons niets meer aan te smeren, auto OK, verzekeringen OK, prima. Even een handtekening zetten, daar is de garage, in die rij staan de wagens in uw klasse, zoek er maar één uit. Wij hadden een prima auto, niet echt nieuw of met allerlei snufjes, maar daar hebben we ook niet op gelet, geven we ook niet zoveel om. Er zat wel een USB-aansluiting in voor de MP3/speler, verder hadden we ook wel de gewone radio aan, ook wel leuk hoor! Bij de uitgang wordt de auto samen met je contract gescand en ben je verbonden aan elkaar! Ook het inleveren 3 weken later in San Francisco ging makkelijk. Al met al een goede ervaring met Alamo.
-
- Amerika-newbie
Wij zijn ook net terug van onze vakantie door Amerika. Wij hebben ook onze auto van LAX opgehaald. Wel het nodige meegemaakt met de auto.
Zie hiervoor ons verslag op http://www.peterenestherinamerika.waarbenjij.nu
Zie hiervoor ons verslag op http://www.peterenestherinamerika.waarbenjij.nu
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 750 Weergaves
-
Laatste bericht door Iris1990