Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
(O)ma agnes
Amerika-ontdekker

Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!

Bericht door (O)ma agnes »

Jammer dat ik geen reacties meer zie op tickets voor 2011 of 2012... Ik zie nu prijzen van ruim 800 eruro naar bv Las Vegtas in april/mei 2012... Doe ik iets fouts????? :?:
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door RoyBergen »

Ik zit te kijken voor new York volgend jaar met vertrek op 23 juni vanuit bergen BGO, en terug op 15 juli, maar schok wel even van de prijzen, even wachten dus ????????????????
Ik denk dat ik in oktober nog maar eens ga kijken..........
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Tickethulp deel 3 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Harry-Carla »

Ook wij houden de vliegprijzen voor onze trip (11-6/12-7) al in de gaten. Gisteren: bleek Delta 65€ duurder te zijn geworden dan wij al wisten. KLM maakt het helemaal bont: zelfde vliegtuigen/tijden etc, 589€ duurder dan Delta :o
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Mmm, mooi ticket gevonden AMS-SFO. 9 juni heen en de 29e weer terug voor 650 Euro. Met Continental (stopje op JFK) Helaas nog geen akkoord van de werkgever. Ticket wordt aangeboden via WTC en daar ben ik niet zo kapot van. Nog maar even afwachten dus.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Nordschleife
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Nordschleife »

Isis schreef:Wij gaan eens kijken of we 25 juni 2012 heen en 23 juli terug kunnen vlieg naar Denver. Vanaf A'dam, Brussel of Düsseldorf of enige andere hanidge plek in de buurt. We hebben eens gekeken een dag eerder vliegen is al goedkoper... dus misschien doen we dat. Per persoon scheelt dat soms 2-300 euro nou dat x 4 dan kun je wel een dagje in Hotel zitten.
Depart ↓
Sat 6/23 $1200
Sun 6/24 $1203
Mon 6/25 $1390 Dat scheelt dus bijna $200. Dat lijkt niet veel maar met 4 pers wel te overbruggen. 3 nachten hotel.. ? Wie heet leuke tips in Denver?
Ben ook aan het snuffelen, en kwam van Brussel af 220 euro p/p goedkoper uit dan Schiphol, via de site van Continental was voor mij het goedkoopst.
529 euro p/p, dit is wel 3 weken eerder dan jou.
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Ik ben druk op zoek naar vliegtickets voor juli 2012. Wij zijn met 5, dus liefst zo voordelig mogelijk uiteraard!
ik vind tot nu toe enkel prijzen van 1100 euro of meer???!!! :mrgreen:
(BRUSSEL-DENVER vertrek 30/6, terug 18 /7)
We willen wel een ganse maand weg(dus ik kan nog niet boeken), maar om een idee te hebben of het uberhaupt haalbaar zal zijn, ben ik al op zoek naar prijzen.
Dit lijkt toch wel erg duur!
Als ik onze data van juli 2011 ingeef, om een vergelijking te hebben, kom ik het dubbele uit van wat wij vorig jaar betaalden. Toen hebben we op 31 augustus onze tickets geboekt.
Weet iemand of dat altijd zo is, dat de prijzen eerst erg hoog zijn? En gaan ze dan naar nog naar omlaag? Lijkt we raar, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat forumleden 1100 euro voor een vlucht betalen een jaar op voorhand!
iemand een idee?

Katrien
Knabbeltje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door Knabbeltje »

Ik zou nog wat wachten .Rond december /januari komen meestal de beste aanbiedingen . Ondertussen kan je uiteraard wel blijven kijken en eens je een prijs ziet die je wel aanstaat ,boek je meteen .
Vroeger was het zo hoe vroeger je was met boeken ,hoe goedkoper maar die deal gaat niet meer op .Nu wachten tot voorjaar is ook niet aan te raden want dan slagen ze meestal wel op ,zeker voor de zomermaanden .

Gr,
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Nordschleife schreef: Ben ook aan het snuffelen, en kwam van Brussel af 220 euro p/p goedkoper uit dan Schiphol, via de site van Continental was voor mij het goedkoopst.
529 euro p/p, dit is wel 3 weken eerder dan jou.
En die 3 weken doen het hem! Helaas pindakaas. Als je alleen op KLM kijkt en je neemt datum 15 juni of 25 juni dan zit daar dus een heel verschil/

De prijs die ik kreeg was vanaf A'dam en incorrect... En deze (die ik hierboven zette) prijs bleek te gelden tot 15 juni vanaf A'dam.
Ik heb nu een prijs van Brussel 385 + 325 tax en van Brussel
Vanaf A'dam is het 792 + 325 !!! Nou dan maar Brussel alleen de tijd van vertrek terug is een lastige.

Vertrektijd terug is 11.30uur en dan moeten we voor die tijd camper inleveren en afrekenen en naar Airport... dat gaat waarschijnlijk niet lukken.. Rob jij idee of dat kan bij Road Bear (en dan op 23 juli dus echt in de drukke tijd voor RB).

:offtopic: MOderator moet hier een nieuw deel 4 worden gestart????
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

katrienenluc schreef:Ik ben druk op zoek naar vliegtickets voor juli 2012. Wij zijn met 5, dus liefst zo voordelig mogelijk uiteraard!
ik vind tot nu toe enkel prijzen van 1100 euro of meer???!!! :mrgreen:
(BRUSSEL-DENVER vertrek 30/6, terug 18 /7)
We willen wel een ganse maand weg(dus ik kan nog niet boeken), maar om een idee te hebben of het uberhaupt haalbaar zal zijn, ben ik al op zoek naar prijzen.
Dit lijkt toch wel erg duur!
Als ik onze data van juli 2011 ingeef, om een vergelijking te hebben, kom ik het dubbele uit van wat wij vorig jaar betaalden. Toen hebben we op 31 augustus onze tickets geboekt.
Weet iemand of dat altijd zo is, dat de prijzen eerst erg hoog zijn? En gaan ze dan naar nog naar omlaag? Lijkt we raar, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat forumleden 1100 euro voor een vlucht betalen een jaar op voorhand!
iemand een idee?

Katrien
Probeer het met Kayak.com
Ik heb wel wat lagere prijzen gezien maar het is zo dat na 25 juni de prijzen enorm stijgen (wij reizen om die reden 1 dag eerder).. Ik heb ze wel wat geodkoper...zie hierboven... via Tioga tours is deze prijs.

Ik probeer voor de kids een week extra verlof aan de voorzijde van de vakantie te krijgen (de week dat ze alleen noeken inleveren en rapport halen in NL). IS dat geen idee?
katrienenluc
Amerikakenner

Isis schreef: Ik probeer voor de kids een week extra verlof aan de
voorzijde van de vakantie te krijgen (de week dat ze alleen noeken inleveren en rapport halen in NL). IS dat geen idee?
Helaas sta ik zelf in het onderwijs, dus ik kan zelf niet eerder vertrekken! :sadcry:
Ik hoop maar dat de prijzen nog zakken :thumbup: :thumbup:

Succes voor jullie!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Isis schreef: Vertrektijd terug is 11.30uur en dan moeten we voor die tijd camper inleveren en afrekenen en naar Airport... dat gaat waarschijnlijk niet lukken.. Rob jij idee of dat kan bij Road Bear (en dan op 23 juli dus echt in de drukke tijd voor RB).
Gaat met de shuttle van R-B niet lukken die gaat pas om 11:00 uur van het verhuurstation weg.
11;30 vliegen is op zijn laatst om 09:30 op het vliegveld enige optie is zorgen dat je bij R-B aan de poort staat zodra die open gaat en zorgen dat er een taxi is/komt om jullie weg te brengen.
Anders een dag eerder inleveren en nog een hotel overnachting (zo doen wij het altijd als we vanuit LV terug vliegen)
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Isis »

Dag ervoor is zondag dus dat gaat niet. Een dag later vliegen wel. Ik was er al bang voor. dank voor je info Rob.

Overigens de prijs van €710,- eind juni - eind juli is die goed (ik dacht van wel)? Star Alliance met overstap in Chicago (net geen 2 uur). De tijden ziujn afhgezien van terug (11.30)prima. Iemand ervaring met Star alliance: United, Brusesl Airlines, Lufthansa, US airways. Aangezien we via CHicago vliegen zal het wel Inited zijn waarmee we vliegen...
Laatst gewijzigd door Isis op 22 aug 2011, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Een dag langer vakantie en dan ook nog in LV verblijven is ook geen straf :lol:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Nee in Denver... wij vertrekken en starten daar. Gaan we bij Dento koffie drinken. :wink:
Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik heb mooie ticketprijzen gevonden voor Brussel naar Denver voor juni volgend jaar (net boven de €500 p.p.). Vlucht is overigens via Atlanta.
KLM, maar de vluchten worden verzorgd door Delta Airlines. Klopt het dat je bij Delta minder grotere stoelen hebt (en dan ws. ook minder beenruimte)?

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Maar in juni heen en terug denk ik.. WIj vertrekken pas eind juni en gaan terug eind juli.. dat is gelijk duurder.
Mij leek €710 niet gek voor 24 juni heen en 24 juli terug. Heen via Chicago terug via Washington.
United Airways iemand ervaringen hoe zijn de toestellen en de voorzieningen???
Nici
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Nici »

Maar in juni heen en terug denk ik..
9 juni heen en 5 juli terug (sorry, dat waren vluchten die ik voor mezelf aan het zoeken was!)
Als ik op Connections.be kijk dan zie ik toch wel redelijk dezelfde prijs (€515) voor vluchten 24-6 heen en op 18-7 terug (24-7 kun je nog niet boeken).
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Dat klopt maar juist die datum 23 juli zal het hem doen. Kijk maar eens op Kayak of via http://matrix.itasoftware.com/ dan zie je dat de prijzen ineens omhoog gaan.
Ik wacht het nog even af, moet ook nog verlof voor kids vragen...

Ik ben al blij met €710 anders was het bijna €1200 (klm a'dam).
Nici
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik kan mijn weg nooit zo goed vinden op Kayak! Als ik voor mijn data kijk dan kom ik op € 772 p.p. Das toch stukken duurder dan op andere sites...

Wijzging: btje snel gekeken, het zijn $ ipv €
katrienenluc
Amerikakenner

Ik kreeg net volgende mail van connections:
Het is momenteel te vroeg om te boeken voor een reis voor de zomer 2012.

Wij raden u aan om te wachten onze promotie in January.

Dat durf ik toch niet riskeren!?? :?:

Aangezien ik nu enkel maar prijzen vind van rond 1100 euro bru-den (30/6 tem 28/7) heb ik een mail gestuurd naar het reisbureau of zij soms betere condities hadden en wat ze vonden van die prijs.
Kreeg ik deze email terug:
Ik heb het even nagekeken, en inderdaad, ik kom ook op tarieven van minstens 1100 € per persoon, wat me eerlijk gezegd ook aan de dure kant lijkt. Normaal telt inderdaad het principe van vroegboeken voor voordelige prijzen, maar ik denk dat we in dit geval misschien iets té vroeg zijn, aangezien de meeste maatschappijen hun tarieven pas inladen 9-10 maand voor de vertrekdatum. Ik durf natuurlijk niets garanderen, maar het kan zijn dat we dus in de loop van de maand september pas de goeie prijzen kunnen inboeken.
Dus wij gaan nog maar wat wachten:1100 euro *5=5500 euro:Dat gaan we echt niet betalen voor een vlucht! :!:
katrien
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer