Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gunstige prijzen autohuur via Alamo.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Jaydee.
Amerikakenner

Gunstige prijzen autohuur via Alamo.

Bericht door Jaydee. »

Wij hebben via http://www.alamogames.de/travelindustry/sun_eng.htm voor de periode van 27-11 t/m 13-12 (16 dagen) een Mid-size SUV gehuurd voor € 330,- inclusief alle verzekeringen.

No charge distance Included
(16) Collision damage waiver full Included
(16) Extended protection Included
Upfront fuel Included
Concession recovery fee 11.11 % Included
Airport access fee 20.00/rental Included
Tourism fee 2.85 % Included
Mtr veh fuel sales tax (3.250%) $0.81 Included
Sales tax (8.250%) $5.81 Included
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included

Dit is, voor ons in ieder geval, goedkoper dan een Mid-size SUV bij Usareisen.de (€430,-) of eautohuur.nl. (€380)

Geen idee of dit al ergens in dit sub-forum is aangegeven, zo ja vergeef me :)
Steve & Patty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Gunstige prijzen autohuur via Alamo.

Bericht door Steve & Patty »

Jaydee,

Wij hadden in ieder geval nog niet eerder van deze website gehoord en zullen deze direct bookmarken om te kijken hoe de prijsstelling is aan het einde van het jaar als we willen kijken voor onze reservering voor juni. Bedankt!

Groetjes,
Steve & Patty
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Ik ben ook bezig met autohuur voor Florida in oktober. Deze website heeft inderdaad mooie prijzen. Het lastige alleen is dat nergens staat vermeld welke kosten erbij komen voor een extra bestuurder. En ik heb geen zin om voor verrassingen te komen staan als we bij de counter staan. Ik ga toch nog eens zoeken of ik het op de één of andere manier kan vinden.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Extra bestuurder is bij de meeste verhuurders $ 5,00 p/d maar daar zit wel een maximum berdag aan dacht ik.
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

Bedankt Rob. Dat zou dus voor ons $ 40 extra betekenen. En dat scheelt nog steeds een behoorlijk bedrag t.o.v. Eautohuur en usareisen.

Ik heb er maar even een mailtje aan gewaagd, want het is (in ieder geval voor mij :wink: ) nergens terug te vinden op de website.
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

Niet echt een duidelijk antwoord van Alamo:
The additional driver's fee is usually $9.99 USD per driver, per day.
If your spouse wishes to drive the vehicle, you will be required to pay this fee.
Met dat usually schiet ik dus niks op...
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Extra bestuurders kosten extra, dat staat er ook heel duidelijk bij, en dat hangt van de locatie af wat dat kost, dat is niet overal hetzelfde.

En als ze hier
A travel agent ID and full payment are required at the time of rental.
naar vragen kun je wel eens een probleem hebben als je niet in de travel industrie werkt.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Alamo offers for SUN PROMOTIONS bookers a discount
Dit is iets dergelijks als de VAS aanbieding, alleen toegankelijk voor medewerkers in de toeristenbranche.

Daarvan kan (en is in het verleden ook) een bewijs worden gevraagd bij het ophalen van de auto.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
bluemoon
Amerikakenner

Bericht door bluemoon »

Ik heb een voorbeeldboeking gedaan op alamogames.de, maar ik kan niet goed zien of alle benodigde verzekeringen er bij zitten.
Weet iemand hier meer van ?
De prijs voor een cabrio is wel aantrekkelijk.
Afbeelding
Crisis ? What Crisis ?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Verzekeringen zitten er allemaal bij in, extra bestuurders niet, en je moet werkzaam zijn in de travel industrie.
bluemoon
Amerikakenner

Bericht door bluemoon »

@Harry, ik had blijkbaar niet goed gelet op de kleine lettertjes (in jouw eerdere post stond het ook al zie ik nu).
Dan zoek ik nog maar even verder.
Crisis ? What Crisis ?
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

Harry schreef:Extra bestuurders kosten extra, dat staat er ook heel duidelijk bij, en dat hangt van de locatie af wat dat kost, dat is niet overal hetzelfde.
Ik weet dat je voor extra bestuurder(s) moet betalen, maar ik had duidelijk in mijn mail gevraagd wat de kosten zouden zijn als we de auto in Miami ophalen (en terugbrengen). Dan zou ik denken dat ze daar wel een antwoord op zouden hebben.
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

6foot6 schreef:
Alamo offers for SUN PROMOTIONS bookers a discount
Dit is iets dergelijks als de VAS aanbieding, alleen toegankelijk voor medewerkers in de toeristenbranche.

Daarvan kan (en is in het verleden ook) een bewijs worden gevraagd bij het ophalen van de auto.
Ojee! Ik heb al geboekt.. maar kan het nog wel annuleren. Wat gaat Alamo doen als ik niet zo'n bewijs kan tonen?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

In dat geval zul je waarschijnlijk de reguliere prijs moeten betalen.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Dan gaan ze je een nieuwe overeenkomst aanbieden, die niet heel gunstig gaat uitvallen :evil:
Die hoef je niet te accepteren, maar je staat dan wel zonder auto.
Voor een nieuwe deal heb je tijd en internet nodig en je zou, als een soort verzekering, voor de eerste dag bij een andere aanbieder een auto kunnen huren(€ 30,00).

Meldt aub wel even hier hoe het is afgelopen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Nou, ik kies het zekere voor het onzekere wel ;)

Ik wist niet dat je via die site alleen kon boeken als je in de reisbranche werkzaam was dus ik heb de reservering inmiddels geannuleerd en via usareisen.de een auto geboekt :thumbup: Hoor zoveel positieve verhalen over hun dus dat kan alleen maar goed zijn.
Laatst gewijzigd door Rob op 23 aug 2011, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten"
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

We hebben nu een auto geboekt via usareisen.de en heb net de voucher via de mail binnen gekregen. Nu heb ik 3 bijlagen erbij gekregen met in mijn email een ontzettend lang duits verhaal.
Nu is duits niet 1 van mijn beste talen en snap er niet heel veel van wat ik nou allemaal in moet vullen van die bijlagen en welke ik mee moet nemen naar de autoverhuurder. :oops:

Kan iemand mij hier wat duidelijkheid in verschaffen?
Radiowood
Amerika-ontdekker

Bericht door Radiowood »

Daarom boek je in het vervolg je auto via drive-usa.eu :lol: (is van hetzelfde team, maar dan in het Engels).

Als het goed is staat op 1 van de PDFs bovenaan "Voucher" en op de andere niet. Alleen het voucher moet je meenemen naar de autoverhuurder. Het is waarschijnlijk ook het kleinste document (in kb). Als het goed is hoef je ook niets in te vullen. Bij mijn bevestigingsmail vroegen ze me wel (in het Engels :P) om een bevestiging (van het verkrijgen van het voucher) te sturen, maar ik weet niet of dat echt nodig is.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jaydee84 schreef:We hebben nu een auto geboekt via usareisen.de en heb net de voucher via de mail binnen gekregen. Nu heb ik 3 bijlagen erbij gekregen met in mijn email een ontzettend lang duits verhaal.
Nu is duits niet 1 van mijn beste talen en snap er niet heel veel van wat ik nou allemaal in moet vullen van die bijlagen en welke ik mee moet nemen naar de autoverhuurder. :oops:
Je kunt je gegevens invullen op dat formulier wat erbij zit, maar nodig is het beslist niet. Het is volgens mij meer voor mensen die de Engelse taal niet machtig zijn en op die manier alle gegevens aan het verhuurstation kunnen overhandigen. Maar ook dat laatste is achterhaald want ze hebben al jouw gegevens al in de computer staan.

Ik boek al een aantal jaren via usareisen en krijg dus dat formulier ook standaard gestuurd en vul hem wel in maar er is nog nooit naar gevraagd bij de diverse autoverhuurders.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Is dat niet het forumulier waarop je aangeeft niet op upgrades te willen ingaan? Zou er ook in het engels op moeten staan (naast Duits).

Ik vul dat formulier ook nooit in. Zolang jij je voucher meeneemt is het voldoende. Al vragen ze daar ook niet eens altijd om. Je naam opgeven bij de balie is meestal voldoende voor mij zoals Marjan ook al aangeeft.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer