Vezelskastelke schreef: Maar wat die 'dietary fibers' zijn, dat weet ik niet.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarom smaakverschil, Amerikaanse t.o.v. Belgische melk
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Waarom smaakverschil, Amerikaanse t.o.v. Belgische melk
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Drink dikwijls melk in Amerika en ook thuis, nog nooit verschil geproefd.christa&john schreef:Kan iemand me uitleggen waarom de melk in Amerika zoveel beter is (naar mijn smaak) dan hier bij ons in Europa ? Na 2 reizen in de USA en 1 in Canada heb ik gemerkt dat de melk daar helemaal anders smaakt.
Veel lekkerder ! Hier in Belgie al wat verschillende merken geprobeerd maar geen enkele smaakt hetzelfde
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
maar in Amerika moet je goed zoeken naar natuurlijke melk, zonder toevoeging van smaakjes, in een kleine verpakking. Alles is veel zoeter als in België.
Er is zelfs verschil tss België en Nederland waar het ook zoeter is, vgl maar eens de mayonaise, zelfs als het vanhetzelfde merk is. Die in Nederland is zoeter als die in België.
Ook het brood, weet iemand trouwens een merk van brood in Amerika waar geen suiker of honing inzit?
groetjes
Rita
Er is zelfs verschil tss België en Nederland waar het ook zoeter is, vgl maar eens de mayonaise, zelfs als het vanhetzelfde merk is. Die in Nederland is zoeter als die in België.
Ook het brood, weet iemand trouwens een merk van brood in Amerika waar geen suiker of honing inzit?
groetjes
Rita
Melk in USA is prima, met rode of blauwe dop, klein en grote verpakking (natuurlijk)
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nog nooit moeite gehad melk zonder een smaakje hier te vinden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ja, dat van die mayonnaise is opvallend in Nederland. Die is een heel stuk zoeter dan hier.
Toch die van remia. Dat merk hebben ze hier niet. Ik weet niet of dat voor de andere mayonnaises ook geld.
Toch die van remia. Dat merk hebben ze hier niet. Ik weet niet of dat voor de andere mayonnaises ook geld.
Groetjes,
Carine
Carine
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik denk dat jullie het nu niet over mayonaise hebben, maar over fritessaus, en dat is heel wat anders.
Inderdaad, hetgeen ze in Nederland verkopen als mayonaise is fritessaus. Geen mayonaise dus!
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Toch is de Nederlandse mayonaise (dus niet de fritessaus) zoeter dan de belgische, engelse of amerikaanse. Gewoon een kwestie van smaak van de Nederlanders. Ik vind van die zuurdere mayonaise juist lekker!
En de melk, wij drinken organic whole milk van Costco. Erg lekker, maar ik weet niet of het lekkerder of veel anders vind dan de biologische melk van AH...
En de melk, wij drinken organic whole milk van Costco. Erg lekker, maar ik weet niet of het lekkerder of veel anders vind dan de biologische melk van AH...
-
christa&john
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gisteren de volle melk van het merk Delhaize BIO gekocht en deze doet me qua smaak toch het meest aan de Amerikaanse denken 
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3744 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 1 Reacties