Dank voor jullie reacties, helaas kan ik vrij weinig over onze planning vertellen.
Vorig jaar hadden wij alles van a tot z gepland en geboekt, wat op zich heel handig is maar wij hebben een stukje vrijheid gemist.
Dit jaar willen wij echt op de bonnefooi gaan, als wij het ergens leuk hebben dan blijven wij, bevalt het niet..? doorrijden!
Daarmee loop je de kans "ergens" iets te missen of er zelfs nooit te komen.
De tekstblokken zijn punten die wij graag zouden willen zien, om een voorbeeld te geven hoe de kaart tot stand is gekomen geef ik hier een paar voorbeelden.
- -York en Landcaster is 1 dag, waarbij wij misschien langer in Landcaster e.o. willen blijven
- -Landcaster - Falls was de planning om dit in 1 keer te rijden (lange rit), ik kan tot op heden weinig vinden wat er onderweg te doen/zien is
- -Falls - Finger lakes ook in 1 rit
Dit zijn een paar voorbeelden maar misschien geef dat een goed beeld van hoe wij denken (goed of fout..??

)
Vorig jaar hebben wij moeiteloos LA - Grand Canyon in 1x gereden terwijl iedereen ons voor gek verklaarde (te lang, te vermoeiend etc..)
Wat ik hiermee wil zeggen is dat wij liever 1 flinke rit doen dan 10 kleine. ook al blijven wij 6 weken dan zien wij nog niet alles

maar het is een goede reden om nog eens terug te komen