Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Chrisp: Summer '11 trip Chrisp

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Reis Chrisp: Summer '11 trip Chrisp

Bericht door Chrisp »

Bedankt voor de hulp Bart. Jouw verslag helpt mij trouwens ook de hele tijd weer, echt top!

Ik heb de reservering omgebouwd, nu is het als volgt:

Dag 1: Moab - Torrey (via Goblin en LWHC + sunset point)
Dag 2: Torrey - Escalante (1. Wandelingen doen + (stuk) Cathedral Valley Loop of 2. Wandelingen doen + Burr Trail)
Dag 3: Escalante - Kanab via Cottonwood Canton Road

Op deze manier hoeven we volgens mij minder te backtracken :) .
Afbeelding
Dude
Moderator

Re: Reis Chrisp: Summer '11 trip Chrisp

Bericht door Dude »

Ziet er ook goed uit maar denk eraan dat als je tot halverwege de Cathedral Valley rijdt, dat je ook weer terug moet via dezelfde weg, wat dan weer op hetzelfde neerkomt als hem helemaal rijden :wink:
Ik zou zowiezo tot aan Lower Cathedral Valley Overlook rijden vooraleer om te draaien. Dit is een prachtig uitkijkpunt over de Temple of the Sun en Temple of the Moon maar je moet er eerst nog een kleine mijl voor wandelen. (auto parkeren gewoon aan de kant van de weg)
De Burr trail zou je kunnen rijden de dag dat je naar Escalante rijdt. Wij deden dat ook zo maar dat heb je dus wellicht al gelezen in ons verslag. Net zoals dat je even voor Escalante nog de Hole in the Rock road kan rijden, waar er het mooie Devils Garden ligt. Wij deden dat vroeg in de morgen na de nacht in Escalante vooraleer we naar Page reden via de CC-road

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer