Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Spullen opsturen naar Nederland
Spullen opsturen naar Nederland
Op dit moment zit ik in New-England. Na deze reis die nog ongeveer 6 weken duurt ga ik door naar Zuid Amerika. Omdat ik daar van plan ben om echt te gaan backpacken wil ik een aantal dingen naar Nederland toe sturen, zoals boeken en kleding, om wat gewicht te besparen.
Hebben jullie tips en informatie voor het verschepen van dergelijke zaken.
Hartelijk dank !
Hebben jullie tips en informatie voor het verschepen van dergelijke zaken.
Hartelijk dank !
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Spullen opsturen naar Nederland
Het meest goedkoop is in mijn ervaring een flat rate box van het postkantoor (USPS). Die kun je daar krijgen, en er mag aardig wat aan gewicht in gestopt worden. Een flinke doos voor max. 20 pounds aan gewicht is ongeveer $60.
En hoe zit het dan met de douane? Wat zijn de risico's?
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zou geen risico moeten zijn. Het gaat om personal items hier. Neem wel even contact op met de douane in nederland(vooraf) om te vermijden dat je betalen moet
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 9221 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 4 Reacties