Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van San Diego naar Los Angeles
Van San Diego naar Los Angeles
Heeft iemand een goede route om van San Diego naar Los Angeles te rijden?
In de route willen we graag langs La Jolla en Laguna Beach.
Ik heb begrepen dat je sommige wijken zoals Long Beach het beste kunt ontwijken,
maar welke route is dan het verstandigst?
Welke wijken moet je nog meer ontwijken? (omgeving LA)
In de route willen we graag langs La Jolla en Laguna Beach.
Ik heb begrepen dat je sommige wijken zoals Long Beach het beste kunt ontwijken,
maar welke route is dan het verstandigst?
Welke wijken moet je nog meer ontwijken? (omgeving LA)
Re: Van San Diego naar Los Angeles
Weet niemand dit?
Ik snap je vraag niet geheel. Als je je echt zorgen maakt over je veiligheid, neem de freeway.
Het zijn eigenlijk 2 vragenHockey schreef:Ik snap je vraag niet geheel. Als je je echt zorgen maakt over je veiligheid, neem de freeway.

1. Een leuke route van SD naar LA
2. Welke buurten kun je het beste ontwijken?
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Wees gewoon wat duidelijker. Waarom wil je bepaalde delen ontwijken? Voor de veiligheid? Voor de drukte? Voor het feit dat er niks te zien is? Dat is wel handig om jou van advies te voorzien hé?!

- Orangedevil
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij gaan ook van Sd naar LA.
Wij rijden eerst naar La Jolla en dan de kortste weg(langs de kust) naar Anaheim. Koffers droppen en LA in.
Wij rijden eerst naar La Jolla en dan de kortste weg(langs de kust) naar Anaheim. Koffers droppen en LA in.
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1
Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1
Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
De 1 loopt een heel eind door ten zuiden van LA maar ook door LA. Deze komt vervolgens uit op de Interstate 5. Vanaf Oceanside kan je dan weer langs de kust gaan rijden helemaal tot in San Diego. Neem er wel de tijd voor want je komt heel veel stoplichten tegen en je mag vaak niet harder dan 35 mile per uur.
Volg je deze weg dan kom je door Laguna beach en Lajolla.
Ik weet dat de 1 ook langs LAX loopt en daar moet je oppassen. Voor de rest valt het wel mee. Je rijdt immers langs het strand en over het algemeen zijn daar de betere buurten gesitueerd.
Wij hebben deze route in 1998 gereden en de jaren daarna alleen gedeeltes.
Veel plezier.
Volg je deze weg dan kom je door Laguna beach en Lajolla.
Ik weet dat de 1 ook langs LAX loopt en daar moet je oppassen. Voor de rest valt het wel mee. Je rijdt immers langs het strand en over het algemeen zijn daar de betere buurten gesitueerd.
Wij hebben deze route in 1998 gereden en de jaren daarna alleen gedeeltes.
Veel plezier.
-
- Amerika-ontdekker
hoi,
wij reden de route andersom. Zijn vanuit Hollywood via Freeway naar Huntington Beach gereden. Vandaar uit via de 1 langs de kust naar het zuiden. Heel mooi, veel te zien, maar duurt lang. Inderdaad veel stoplichten en max 35 km de meeste tijd. Wel veel leuke plekken om te stoppen. Na Dana Point zijn we de 5 opgegaan en naar San Diego gereden. Vanaf de 5 heb je ook een prima afslag naar La Jolla.
wij reden de route andersom. Zijn vanuit Hollywood via Freeway naar Huntington Beach gereden. Vandaar uit via de 1 langs de kust naar het zuiden. Heel mooi, veel te zien, maar duurt lang. Inderdaad veel stoplichten en max 35 km de meeste tijd. Wel veel leuke plekken om te stoppen. Na Dana Point zijn we de 5 opgegaan en naar San Diego gereden. Vanaf de 5 heb je ook een prima afslag naar La Jolla.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wij zijn ook andersom gereden van SD via Santa Monica naar Monterey/Carmel. Erg mooie route en vonden de plaatsjes Laguna Beach en Dana point erg leuk voor een stop, zowiezo is de PCH een beauty om te rijden, La Jolla ook niet over te slaan in SD , overigens is dat een heerlijke stad, ik heb er 5 weken "gewoond". Veel plezier
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Eeh....ik denk dat TO inmiddels al geweest is. Is ook al sinds oktober 2011 niet meer online geweest.
Roland

Roland
Ik denk dat die reactie wel eens op mij bedoeld zou kunnen zijn door de andere topic die ik eergisteren opende
Bedankt!

Bedankt!
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
-
- Amerikafan
Stippelen jullie allemaal de routes van te voren helemaal uit?
Je kunt toch ook ter plekke kijken hoe je gaat rijden? Op de kaart of via de TomTom.
Je kunt toch ook ter plekke kijken hoe je gaat rijden? Op de kaart of via de TomTom.
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Ik heb mijn weekje rondreis na 5 weken SD toch wel van te voren uitgestippeld, je weet dan m.i. wat je kan verwachten, hoe lang, slim, etc en middels dit forum kun je van alles opzoeken waardoor de routes de moeite waard zijn/worden en evt aan de hand van tips van forumleden zelfs nog wijzigingen aan kunt brengen in de routes, althans zo heb ik het gedaan, als je een dag van te voren gaat kijken, mis je heel veel ben ik bang. Maar mssn kijk ik er anders tegen aan, ieder zijn ding natuurlijk. vind wel dat je flexibel moet zijn, want dat maakt het zeker zo leuk, maar een grove route , wel zo handig.
have fun
have fun
1982 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 544 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-