Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extreme hitte

Is er vermeldenswaardig nieuws over de Verenigde Staten? Meld het dan in dit forum.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Extreme hitte

Bericht door Petra/VS »

Die van Cosmo is wel zijn maat, maar ik zie niet echt verbetering :(.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

wat is een thunder shirt?

edit: gevonden
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb de laatste drie weken precies 3 druppels regen gezien. Toch een rare gewaarwording als je Nederland gewend bent. :lol: :lol:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Na echt last te hebben gehad de laatste week van de extreme klamme hitte in het noordoosten kregen we gisteren tijdens onze rit door Pennsylvania ineens te maken met regen (stortbuien) en onweer. De temperatuur zakte gelijk naar aangename waardes en het was voor het eerst dat ik ook eens blij was met regen na die 10 weken droogte en hitte sinds we hier in Amerika zijn.

Inmiddels schijnt de zon al weer volop vanmorgen en stijgen de temperaturen weer vandaag, maar het was een welkome afwisseling hoe raar dat ook moge klinken misschien..... :wink:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Ja, het is gek hoe anders je tegen regen aankijkt als je in dit klimaat woont. Waar het in NL over het algemeen hinderlijk is en dagenlang kan miezeren, is het hier juist wel prettig. Het kan flink hozen, maar dat duurt zelden langer dan een half uur en dan is de temperatuur meestal een graad of tien gezakt en is de boel lekker opgefrist. En daarna schijnt de zon gewoon weer. 8)
"Keep Georgia On Your Mind"
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Het blijft maar heet. Vandaag ook weer rond de 40 graden . Echter de pool is klaar en er zit water in.
Pompen geinstalleerd en toen bleek er een te lekker :twisted: . Goed in de epoxy gezet en hij doet het weer als nieuw. Vanavond de shock etc er in gedaan en hopelijk morgen glashelder water :D
Het water is reeds 77 F. Het warmt snel op want mijn water is koud en komt van 150 meter diep.
Morgen even een fotootje maken
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hier ook weer 103 graden vandaag, geen tijd voor het zwembad helaas, want het donderde tegen de tijd, dat ik erheen wilde gaan. Ik hoop op wat minder hoge temperaturen voor de komende drie dagen, aangezien ik iedere dag rondleidingen heb.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

We zijn vandaag naar Art in the Park geweest, waar 150 kunstenaars hun werk tentoon stellen aan de boord van Lake Ontario. Prachtig!
Maar warm dat het was... 34 graden. En natuurlijk het alombekende windje dat van het meer kwam. Maar dat had meer het effect van een warme haardroger die op je stond te blazen dan van een verfrissend windje...
(maar als ik dan de berichten uit Be/Nl hoor, dan ben ik wel blij met dit weer hoor!)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Gisteren hier ook opeens mooi weer. Het schijnt wel 2 hele dagen te gaan duren. FEESTJE dus...... :o :o
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:offtopic: voor dat weer of voor je 3000 berichten :mrgreen:

maar inderdaad hier is het even genieten!!
OscarG
Amerikakenner

Bericht door OscarG »

Hier zal het vandaag weer 85F worden. Nog niet de temperaturen die ik hier meer lees, maar de humidity van 68% vind ik dan weer een stuk minder. Wij wonen in een huurhuis en ik zocht daarom naar een portable airconditioner zondag. Nergens meer op voorraad...
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

De blauwe lucht is hier ook alweer aan het veranderen in grauw en de eerste schapewolkjes verschijnen en daarmee de benauwdheid, maar ga toch nog ff lekker genieten van m'n dagje thuis... :D
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Vandaag krijgen we hier als het goed is de eerste dag onder de 90°F (32°C) in bijna drie weken tijd. Het "koelt" vandaag af naar de 86°F (30°C), morgen 85°F (29.5°C), overmorgen alweer naar 88°F (31°C), en daarna gaat het weer omhoog tot boven de 90°F...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Hier is het zeer broeierig. Van mij mag het gaan regenen. :twisted:
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Het is ook nooit goed hè Corry :roll: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Hier ook al 17 dagen aaneengesloten boven de 90. Gevoelstemperaturen door de luchtvochtigheid rond de 100. Volgens de locale krant is dit een nieuw record!

Voor mij mag het nu wel wat minder heet. Afgelopen zondag hadden we kaarten voor de Reds tegen de Giants (baseball). Vol in de zon, bijna geen wind. Niet te harden. Na de vijfde inning zijn we naar huis gegaan om op TV verder te kijken.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Jippie, het water is glashelder. Mag ook wel want vandaag wordt 108F ofwel 42.2 celsius voorspeld :oops:

Zo is het geworden:

Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ziet er goed uit, Mark! Ik vraag maar niet wanneer de 'pool warming party' is, want als het water ineens warm wordt is dat meestal niet goed :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Dat hoeft dit keer niet. Zonder "poolwarmers" is het water reeds een koele 77 graden. Zal vandaag wel boven de 80 uitkomen denk ik. Het enige wat ik nu moet doen is het hele deck gaan verbouwen zodat het mooi rond het zwembad heenligt. Nu is het een provesorisch vlondertje. Echter dat komt pas later in het jaar of in het voorjaar denk ik. Eerst maar eens genieten.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dat ziet er mooi uit Mark! :thumbup: :clap:

Jammer dat het half juni nog niet klaar was. Had ik na de noeste arbeid bij jou een frisse duik kunnen nemen... :wink: :lol:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer