Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vlucht LA of San Fransisco naar Hawaii

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Wij zijn vorig jaar in het Ocean Resort Hotel op Waikiki, was niet te duur, 1 blok verwijderd van het strand, je komt dan wel aan het einde van het strand uit, maar zo groot is het ook weer niet.
Het was wel netjes en schoon. Antoinette
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Goofy dat is een mooie prijs, voor welke periode is die?
Het Aqua Palms en Spa schijnt een leuk hotel te zijn, via expedia betaal je 115 euro per nacht.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Gisteren was ik overigens even bij D-reizen binnengelopen voor informatie. Ze keek even wat het ons zou kosten als we over 2 maanden zouden gaan (juli). De ticketprijs zou uitkomen op ruim 1700 euro pp. Dit is dan een vlucht naar Honolulu met een stopover in LV.
Ze vermelde er nog wel bij dat dit de allerduurste ticket zijn (hoogste rang of zoiets). Zij raadde mij ook aan om zodra de prijzen bekend zijn voor juli 2007 dan gelijk al te boeken.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

In 2004 hebben wij een zelfde soort reis gemaakt, wel wat korter. Ons schema was bijna hetzelfde, maar vanaf Las Vegas vlogen wij met TED (van UA) naar L.A. en vandaar naar Honolulu.
Terug zijn we weer via LA gevlogen richting Washington, maar hebben de nacht doorgebracht in LA Marriott omdat we anders twee nachten in het vliegtuig moesten slapen, nou daar zagen wij niets in.
Eerst ook via Exit een reis opgevraagd en daar kregen we hetzelfde schema als jullie. Daarom via ons reisbureau bij Special Traffic geboekt.

Misschien is het wel iets om mijn weblog te lezen waar je door kan klikken voor foto's en een verslag van deze reis. Kan je ook een idee krijgen hoe Honolulu eruit ziet en welk hotel wij hadden.

Alle hotels, zowel in LV en Hawaii hebben we ook geboekt bij Spec Tr (nu Kuoni) en meteen maar vervoer van en naar het vliegveld. Het ging alleen de mist in en die kosten die we toen moesten maken hebben we keurig vergoed gekregen.

Veel plezier bij de voorbereiding en natuurlijk een toffe reis.
Groetjes, Nel
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Nel wat een leuk reisverslag, ik krijg alleen maar meer zin als ik dat lees.
Waar jullie uiteindelijk toch goedkoper dan via Exit?
Het hotel ziet er ook mooit uit, maar wat een prijzen zeg als ik op hun site kijk.
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Het scheelde toen maar een kleine honderd euro. Het ging ons meer om de reis op zich. Het hotel in Honolulu had toen ook nog een aanbieding dat er een nacht gratis was.

Het was natuurlijk mei/juni dat wij gingen, dat scheelt waarschijnlijk ook.
Groetjes, Nel
goofy5
Amerika-newbie

Bericht door goofy5 »

Dank jullie wel weer allemaal.
Souraia, wij willen gaan van ong. eind augustus tot midden september. Mij is opgevallen dat vluchten enz. goedkoper worden na 29 augustus, dus omdat wij toch niet aan een bepaalde periode zitten willen we dan of daarna weggaan.
mamma
Amerika-ontdekker

Bericht door mamma »

Bij de kuoni gids van dit jaar staan achterin informatie over aansluitreizen,
Daarin staan prijzen incl hotek,bv op basis van 2 pers,5 nachten,periode tot28-8........ 752 euro's ,na 28-8.......... 842euro's
Dit inclusief vlucht van san-fransisco of l.a,hotel ,ontbijt,1nacht radisson l.a,transfer +jawel een verwlkoming met bloemenkrans :lol:
Hawaii of niet 8)
Zelf vindt ik het wel meevallen,vooral voor ons want de kids tot 11 zijn maar 209 euro,
Het geldt trouwens alleen als je dus ook daadwerkelijk een retourvlucht san fransisco of l.a -amsterdam hebt geboekt bij kuoni,
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Zo dat is nog een mooi prijsje. Waar kan ik die gids halen? dan ga ik gelijk even kijken.
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Oh ik heb het al gevonden en de gids al gelijk besteld :lol:
mamma
Amerika-ontdekker

Bericht door mamma »

Je kunt hem ook gewoon bij het reisbureau halen 8)
jolanneke
Amerikafan

Bericht door jolanneke »

Vliegtickets kunnen inderdaad met een stopover. Wij zijn in 2001 aangekomen in L.A. en vertrokken vanaf S.F naar Honolulu en met een tussenvluchtje (die kwam er wel extra bij) naar Kona om van daar uit terug te vliegen naar huis. Normaal gesproken zou ik zeggen regel zelf, maar Hawaii is soms wel voordeliger in pakketjevorm met de vlucht. Kwestie van puzzelen. Wij zaten in Waikiki en hadden een auto gehuurd. Je zou kunnen overwegen om dan een taxi of bus te nemen. Dat is wellicht goedkoper als auto huren als je puur voor het strand en Honululu gaat. Maar mag ik je een tip geven: ga eilandhoppen en ga door naar Big Hawaii! Vulcanoes is prachtig! Maar daar heb je wel een auto nodig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer