Staat hier bijvoorbeeld netjes uitgelegd: http://www.slge.org/index.asp?Type=B_BA ... FA1280C0B}Texas Boy schreef: Is dat zo, met alle extra's, je weet wel pensioen, healthcare, vrij dagen en dan verdienen ze minder, is nieuw voor mij, leg uit.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
OH Medicaid betrapt bij hulp aan drug dealers, pooiers
Re: OH Medicaid betrapt bij hulp aan drug dealers, pooiers
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Eens. Maar de enige oplossing is corruptie aan te pakken. Keer op keer weer, op elk niveau. Hoeveel moeite dat ook zal kosten.OscarG schreef:Probleem is dat het systeem zo corrupt is dat veel van de "normale" grote bedrijven zo diep in de politiek zitten met hun lobbys en andere relaties met rijke politici dat ze indirect ook op belastinggeld draaien.
OscarG schreef:Staat hier bijvoorbeeld netjes uitgelegd: http://www.slge.org/index.asp?Type=B_BA ... FA1280C0B}
Als ik dit lees neem ik het al niet meer serieus
“Jobs in state and local governments consist disproportionately of occupations that demand more education and skills,"
denk dat ze spreken over hogere functies maar niet wat je ziet in het filmpje en de filmpjes van Acorn, deze mensen verdienen normaal gesproken 8 Dollar per uur bij Walmart, denk dat ze nu heel wat meer verdienen. Hoe kan het toch dat domme mensen als Bush en Palin zo ver komen
"Hoorde net" opmerkingen kan ik ook niet al te serieus nemen zonder goede onderbouwing....Texas Boy schreef:OscarG schreef:Staat hier bijvoorbeeld netjes uitgelegd: http://www.slge.org/index.asp?Type=B_BA ... FA1280C0B}
Als ik dit lees neem ik het al niet meer serieus
“Jobs in state and local governments consist disproportionately of occupations that demand more education and skills,"
denk dat ze spreken over hogere functies maar niet wat je ziet in het filmpje en de filmpjes van Acorn, deze mensen verdienen normaal gesproken 8 Dollar per uur bij Walmart, denk dat ze nu heel wat meer verdienen. Hoe kan het toch dat domme mensen als Bush en Palin zo ver komen
Dat je veel in de media komt of veel geld verdient, betekent nog niet dat je slim bent of in ieder geval niet dom bent. Ik denk dat Bush heeft vanwege zijn familie wel een plus puntje gehad hier en daar. Palin werd de beroemdheid in geschoten doordat McCain voor haar koos. Nu komt ze wel veel in de media en brengt een documentaire uit genaamd "The undefeated", maar de McCain/Palin campagne was wel degelijk defeated. Bush is president geworden, zelfs twee termijnen. Maar Palin? Hoe ver is die eigenlijk gekomen afgezien van een schreeuwer in de media? Ze houdt er een aardig zakcentje aan over, dat zeker. Maar maatschappelijk heeft ze niet echt veel bereikt. Zelfs governor van Alaska kon ze niet vol houden en daar is ze zelf mee gestopt. Het is dus maar wat je definitie van dom en van ver komen is.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
even gekeken wat dat clubje non-profit mensen nog meer te melden hebben naast
spreekt elkaar wat tegen want er zitten blijkbaar al tientallen jaren te laag opgeleid personeel en dat klopt, zie filmpje“Jobs in state and local governments consist disproportionately of occupations that demand more education and skills,"
Tja, wat heb je eigenlijk aan zo'n non-profit clubje, die van alles roept en waarschijnlijk geen oplossingen heeft. Maar weer on topic, is deel 2 al uit van de MediCaid MovieThe increase in retirements has exacerbated a problem that has developed over decades: the lack of qualified replacements for an aging state workforce, says Elizabeth K. Kellar, president of the Center for State and Local Government Excellence, a research nonprofit. One-third of state and local workers with special skills, such as teachers, nurses, legal staff, engineers, and managers, will be eligible to retire within five years, she says.