http://www.wyff4.com/news/28568416/detail.html
Mijn man en ik zagen er eigenlijk heel iemand anders in...
Ben eigenlijk wel benieuwd of we de enigste zijn.
klinkt het als Obama?Staceybeesie schreef: Mijn man en ik zagen er eigenlijk heel iemand anders in...![]()

Klinkt het meest aannemelijk idd!Dento schreef:Ik zag het gisteren op CNN.com al, ja... sjongejonge...![]()
Tja... wat moet je erover zeggen...?
Misschien heeft het bonnetje in een tijdschrift gelegen, misschien als boekenlegger, in de zon, bovenop een foto van Osama. Door de warmtereflectie op de pagina van het tijdschrift is het gezicht uit de foto overgenomen op het bonnetje - met verschillende donkere tinten veroorzaakt door de verschillende kleuren in de foto en daarmee de verschillende temperaturen in de reflectie van het tijdschrift...
Je weet 't niet, hè... (maar yep, ik ben sceptisch)
Bertorelli schreef::
Ik zou trouwens pas echt verbaasd zijn als iemand in een schilderij van Raphael een bonnetje van de Walmart herkend.
LeenG schreef:Ook altijd vreemd dat zulke verschijningen gebeuren bij mensen die al diepgelovig zijn. Moest Jezus of Maria nu eens bij mij verschijnen, dat zou pas een wonder zijn
Ik zou denken: "Jezus, wat een vlek!"Dento schreef:Het is inderdaad altijd opvallend; aan de andere kant, niet gelovige mensen zien zoiets en denken, "goh, wat een aparte donkere vlek", zwaar gelovige mensen zien diezelfde vlek en denken "kijk: Jezus!"...