Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American football voor dames
-
sportsfan14
- Amerika-newbie
American football voor dames
Ik had een vraagje: Zijn er ook damesteams in het American football in Amerika of zijn het alleen mannen die in het team mogen spelen? Het lijkt me echt een gave sport om te doen,en ik wil het zeker een keer proberen. En weten jullie ook of er clubs zijn in nederland waar je dit kan trainen en als beginner kan beginnen zeg maar? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen 
Sportsfan,
Voor zover ik weet zijn er geen damesteams...... Ikzelf heb jaren lang gespeeld in Leiden. Ik speelde met de jongens, als enige meid. Het is inderdaad erg gaaf om te doen. Er zijn meer dan genoeg teams in Nederland waar je je aan zou kunnen melden. Zoek gewoon eens rond op het internet. Ik zal ook eens aan mijn broer vragen die nog speelt, of er een website is waar je eens rond zou kunnen kijken.........
Voor zover ik weet zijn er geen damesteams...... Ikzelf heb jaren lang gespeeld in Leiden. Ik speelde met de jongens, als enige meid. Het is inderdaad erg gaaf om te doen. Er zijn meer dan genoeg teams in Nederland waar je je aan zou kunnen melden. Zoek gewoon eens rond op het internet. Ik zal ook eens aan mijn broer vragen die nog speelt, of er een website is waar je eens rond zou kunnen kijken.........
onze blog - Bouwmanfamily
-
sportsfan14
- Amerika-newbie
Bedankt voor je antwoord! Ik had al wat rongekeken op internet maar het meeste is toch wel in het engels,en ik wil een nederlandse club,maar ik ga nog ff door zoeken
Wel gaaf dat je als enigste meid meedeed. Namen de jongens je wel leuk op in de groep enzo? En behandelen zij je niet anders omdat je een vrouw bent?
Wel gaaf dat je als enigste meid meedeed. Namen de jongens je wel leuk op in de groep enzo? En behandelen zij je niet anders omdat je een vrouw bent?
Nee hoor, ik werd absoluut niet anders behandeld. Het was in het begin natuurlijk wel even wennen om een meid in de groep te hebben.
Wel regelmatig rare gezichten gehad tijdens wedstrijden. Dan voornamelijk ook van mensen die niet snel verwachten om een meid te zien, maar uiteindelijk waren het ook allemaal positieve reacties.
Wel regelmatig rare gezichten gehad tijdens wedstrijden. Dan voornamelijk ook van mensen die niet snel verwachten om een meid te zien, maar uiteindelijk waren het ook allemaal positieve reacties.
onze blog - Bouwmanfamily
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht