Ik had mij wel ingeschreven bij DollarExpress, maar kreeg het vooraf niet voor elkaar mijn bij Eautohuur geboekte auto aan mijn DollarEpress-account te koppelen. Ik ben toch direct naar de garage gelopen en daar werd ik door een dame wel gek aangekeken, maar toch keurig geholpen. Er werd nog eens keurig uitgelegd waarom mijn reservering niet gekoppeld kon worden, maar verder ging het goed. (ohja, ze gaf nog aan, dat ik niet in aanmerking kwam voor " skymiles", Jammer hoor

Nu ik helemaal klaar was met inschrijven, kon ik een " Standaard SUV" gaan uitkiezen !! (jawel, uitkiezen !) Je kan er een uitkiezen uit een hele rij (zeker 15 auto's) van verschillende merken. (Ford Edge, Chevrolet Equinox, Jeep Liberty en Ford Explorer. De kenners hebben al door dat de medium en standaard SUV's door elkaar heen staan. Er stond geen Jeep Grand Grand Cherokee dus het werd " as simular". Wij hebben gekozen voor een ford Explorer. Een heerlijke ruime auto. Lekkere soepele auto met een 4.0 motor. na het uitkiezen hoef je niet terug naar het kantoor, maar direct naar de uitgang. Daar (bij de slagboom/barrierre) werd de auto gescand en we konden op weg.
Vwb ons dus een prima ervaring met Dollar.