Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
buffet LV vragen
buffet LV vragen
ik heb al veel gelezen over de buffetten in LV. Wij willen er een voor ontbijt eneen voor diner proberen. We denken aan Wynn voor ontbijt en planet hollywood voor diner.
We houden van luxe en aparte dingen en worden graag culinair in de watten gelegd.
Zijn jullie het eens met onze keuzes als je hoort wat wij belangrijk vinden?
Zijn de drankjes ook inbegrepen? En ook alcoholische dranken?
We houden van luxe en aparte dingen en worden graag culinair in de watten gelegd.
Zijn jullie het eens met onze keuzes als je hoort wat wij belangrijk vinden?
Zijn de drankjes ook inbegrepen? En ook alcoholische dranken?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: buffet LV vragen
Als je echt culinair in de watten gelegd wil worden zou ik nooit een buffet als avondeten nemen, ik zou dan een keus maken uit één van de vele toprestaurants die je in Las Vegas kunt vinden. Het ontbijtbuffet bij Wynn is in mijn ogen de beste keus die je kunt maken.
Drank is inbegrepen, maar alcoholische dranken moet je meestal betalen.
Drank is inbegrepen, maar alcoholische dranken moet je meestal betalen.
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
voor mij is Paris Paris het beste ontbijtbuffet en Rio Seafood het beste dinner buffet
Luc
Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij zijn voor de lunch onlangs in het Mandalay Bay gaan 'buffetten' en dat vonden wij echt uitstekend. Drankjes inbegrepen (fris, koffie in elk geval, bier en wijn niet gehad). De keuze is reuze en een goede voorbereiding is wel verstandig (lees: ervaringen van andere gebruikers lezen).
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het dinerbuffet van Planet Hollywood vonden wij erg goed. Goede kwaliteit en héél veel keuze.
LT-- schreef:Het dinerbuffet van Planet Hollywood vonden wij erg goed. Goede kwaliteit en héél veel keuze.
dit hebben wij ook gedaan, er zat toch veel eten tussen die lauw was i p v warm.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij hebben ook een aantal buffets geprobeerd. Maar qua kwaliteit is het allemaal niet echt hoogstaand (en dan druk ik het nog voorzichtig uit). Als je op culinair iets wil meemaken, ga dan naar een echt restaurant. Als je met familie snel, gemakkelijk, veel en goedkoop wil eten, dan zijn die buffets perfect.
Harry en Chi Sin X slaan beiden de spijker op de kop. Culinair en in de watten leggen (buffetten zijn per definitie grotendeels zelfbediening) zijn twee termen die niet bij een buffet (hoe goed ook) horen. Las Vegas heeft tientallen exceptioneel goede restaurants, zowel op de Strip als off Strip. Als je toch per se een buffet wilt proberen, dan is Wynn een zeer goede keuze. Ook de Cosmopolitan (The Wicked Spoon) krijgt goede reviews, maar daar heb ik zelf nog niet gegeten. Planet Hollywood was vroeger altijd een van de besten, maar de laatste jaren is de kwaliteit naar mijn mening achteruit gegaan. Hetzelfde geldt voor het buffet van Paris.
Het buffet van M resort is overigens ook bijzonder goed, hier kan je gratis bier en wijn bij de maaltijd bestellen. Houd er wel rekening mee dat ook bij een buffet een fooi verwacht wordt (2-3 dollar per persoon) en als je bier of wijn bestelt er nog een dollar per drankje bijkomt.
Het buffet van M resort is overigens ook bijzonder goed, hier kan je gratis bier en wijn bij de maaltijd bestellen. Houd er wel rekening mee dat ook bij een buffet een fooi verwacht wordt (2-3 dollar per persoon) en als je bier of wijn bestelt er nog een dollar per drankje bijkomt.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Bufetten van het Wynn en Mirage vonden wij heel goed.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Wat is zo'n beetje de gemiddelde wachttijd voor je aan tafel kan? Elke keer in Las Vegas wil ik wel zo'n buffet een keer doen, maar dan staan er altijd gigantische rijen. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel lang wachten. 

- Bushmaster
- Amerika-expert
de rijen staan meestal voor de ingang van het restaurant zelf,
eenmaal binnen is het meestal ruim van opzet, en "geen" wachtijden.
eenmaal binnen is het meestal ruim van opzet, en "geen" wachtijden.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb ook een hekel aan wachten, maar het lijkt vaak erger dan dat het is. Het gaat allemaal vrij snel.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
wij moesten zelden langer dan 10 min wachten. En als je dan aan de beurt bent, kan je meteen aanvallen 

Bij restaurants moet je ook wel is een uur wachten aan de bar...of doe ik iets verkeerd? 

- Rmnd
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ok, het 'buffet' concept even daar gelaten.
Als je veel te besteden hebt kwa geld, is Vegas the place to be.
Als je gemiddeld te besteden hebt, is Vegas the place to be.
Als je budget te besteden hebt, is Vegas the place to be.
Kortom voor een ieder met welk budget dan ook, is er wat wils, en das maar goed ook
Stel dat je 1 avond nou een keer boven je financiele stand wilt eten?
Waar moet je dan echt gaan reserven?
Wij zijn geen vis eters, dus Sushi restaurants vallen af
Als je veel te besteden hebt kwa geld, is Vegas the place to be.
Als je gemiddeld te besteden hebt, is Vegas the place to be.
Als je budget te besteden hebt, is Vegas the place to be.
Kortom voor een ieder met welk budget dan ook, is er wat wils, en das maar goed ook

Stel dat je 1 avond nou een keer boven je financiele stand wilt eten?
Waar moet je dan echt gaan reserven?
Wij zijn geen vis eters, dus Sushi restaurants vallen af

Coffee......Good Music.....Vegas......Perfect Combination
Alize.
Fantastisch eten, prachtig uitzicht, sublieme service. In het Palms hotel, net buiten de Strip.
Fantastisch eten, prachtig uitzicht, sublieme service. In het Palms hotel, net buiten de Strip.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Dan is het wel een heel goed restaurant. Als ik een uur moet wachten, ben ik weg.DejaVu schreef:Bij restaurants moet je ook wel is een uur wachten aan de bar...of doe ik iets verkeerd?
Wachtrij van 10-15 minuten voor een buffet vind ik prima, maar bijv. 45 min wachten... no way.
En voor een gewoon restaurant vind ik een minuut of 20 meer dan zat, half uurtje als ik echt zin in een bepaald restaurant heb.
Paar weken terug nog.. Cheesecake Factory op Union Square, San Francisco... ik kom boven met de lift en vraag een tafel voor 2,
verstond ik 'fifteen minutes', dus ik nog eens vragen of dat klopte... bleek ik het verkeerd te hebben verstaan, was dus op z'n minst 'fifty minutes'.
En toen was het dus al 19.30u 's avonds ofzo. Ik heb vriendelijk bedankt. Ander keertje, als ik tijd teveel heb.
Maar eveneens in San Diego Zoo... bij de panda's kijken... een enorm lange rij, zeker ook wel een uur wachttijd om even 1 minuutje naar de panda's te kijken.
Daar bedank ik ook voor. Maar nu dwaal ik af, want we hadden het over buffetten en daar heb je geen gebraden pandavlees.

- Bushmaster
- Amerika-expert
doet me denken aan een restaurant in de US, waar je een pieper (pager) mee kreeg, (volgens mij was het Olive Garden).
Op moment dat je tafel vrij was, werd je op-gepiept.
Op moment dat je tafel vrij was, werd je op-gepiept.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Zo'n pager is vrij normaal bij restaurants in de VS, we hebben dat bij PF Chang's, Cheesecake factory en diverse restaurants in Las Vegas al meegemaakt.
Het buffet van het Bellagio hebben wij in juni gedaan en wij vonden het echt uitstekend. Het toetjesbuffet is hier heerlijk en er is voor ieder wat wils. Culinair is het niet echt, maar daarvoor zou ik niet naar een buffet gaan. Het is gewoon erg goed eten. Zowel vlees als vis, salade als sushi. Houd wel rekening met een wachtrij van een uurtje. Maar klets gewoon gezellig wat met je buren, dat scheelt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht