Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

What to do in Vegas: Tips en Trucs

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Smedts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: What to do in Vegas: Tips en Trucs

Bericht door Smedts »

In de Premium Outlet North hebben wij geen A&F gevonden (wel zeer voordelige Lacoste, Ralph Lauren en Levis)

Er is een A&F in The Forum shops maar niet echt goedkoop vond ik. Er is er volgens mij ook een in de Fashion Mall, die kan je zien van op de strip.
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Er is een A&F in The Forum shops maar niet echt goedkoop vond ik. Er is er volgens mij ook een in de Fashion Mall, die kan je zien van op de strip.
Inderdaad, aan de straatzijde op de 1e verdieping. Veel keuze.
Er is ook eentje in "Town Square", het shopping centre ter hoogte van het vliegveld op Las Vegas Blvd Zuid, net voor je aan de Premium Outlets Zuid bent
Kleinere winkel maar veel rustiger.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Wij waren onderweg in verschillende malls verschrikkelijk veel aanbiedingen tegengekomen in de A&F en Hollister winkels. Hier in Vegas (wij zijn in Fashion Mall geweest) haast niets. Dus als je onderweg nog in andere malls komt, zou ik daar zeker even kijken !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

lsl schreef:
En die South zit vlakbij het vliegveld. Wel beetje oude; die op North is een stuk mooier !
De South is de de voorbije 2 jaar sterk uitgebreid en trekt meer en meer shoppers.
2 Jaar terug zat er aan de visitor balie 1 persoon, vorig jaar 2, dit jaar 3, m.i. evenredig met het bezoekersaantal en het aantal winkels

OK, het is binnen en de North is buiten maar bij zeer warm weer verkies ik de south.
Wij zijn eergisteren bij South geweest. Het zal persoonlijk zijn, maar ik vind het geen prettige mall om te zien/beleven, ook druk idd, maar dat is tegenwoordig elke mall wel :mrgreen: . Oude uitstraling, beetje triest. Wil niet zeggen dat je er niet goed kunt slagen natuurlijk, wij hebben er aardig wat gekocht. Maar goed, nogmaals, zal persoonlijk zijn. Maar ik hoef er niet per se terug :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Smedts schreef:In de Premium Outlet North hebben wij geen A&F gevonden (wel zeer voordelige Lacoste, Ralph Lauren en Levis)

Klopt, volgens mij is er geen outlet van A&F, je vindt dit merk alleen in een gewone mall.

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
masterm81
Amerika-ontdekker

Bericht door masterm81 »

Bedankt mensen voor de snelle reactie!

Weet alleen niet of ik er zo blijmee moet zijn, want ben bijna 1000 dollar armer :cry:

Mijn vriendin heeft een halfjaar geleden een Guess horloge gekocht in NL en daarvoor 220 euro voor betaald en hier was exact dezelfde 89 dollar.
Dus uiteraard moest ze er 2 horloges bij hebben! :?
3,5 week klassieke rondje zuidwesten 2011
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Lilo schreef: Klopt, volgens mij is er geen outlet van A&F, je vindt dit merk alleen in een gewone mall.
Er zijn een paar outlets waar A&F zit; maar heel beperkt. Volgens mij zit er in Jersey Gardens eentje, vlakbij New York. Ik moet zeggen dat A&F zelf vaak ook veel afgeprijsd heeft, vaak in de achterste ruimte. Er moet net wat voor je tussenzitten natuurlijk, en ligt ook aan de periode (en locatie; NY 5th avenue heeft volgens mij zelden aanbiedingen, eergisteren in de Fashion Mall op Las Vegas Strip zag ik ook maar heel weinig; terwijl wij paar dagen ervoor in gewone mall bijna alles in de aanbieding was).
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Is dus gewoon beetje zoeken bij de A&F zaken zelf. We will c.

PS er zit een A&F outlet bij LA in de Ontario Mills Mall.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer