Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis MaThe: invulling route Sedona-Los Angeles
Reis MaThe: invulling route Sedona-Los Angeles
Graag wil ik mijn eerste vraag hier voorleggen. Ik heb mij net voorgesteld. Wij reizen per camper (27 f) met ons gezin, man, vrouw, kind 17, kind 15 jaar.
Ik heb al heel veel informatie gevonden via dit forum. Eigenlijk dagelijks mee bezig. Ik ben nu bezig met het stuk reis van Sedona naar Los Angeles. We willen hier één overnachting met camper invullen.
Ik heb gezien dat overnachtingen worden gedaan in Lake Havasu, Needles, Barstow, Palm Springs, Blythe. Wanneer kies je waarvoor?
Is een stukje route 66 leuk om te doen. Soms heb ik het idee dat Seligman leuk is om te doen. Is Flagstaff, Kingman, Williams ook de moeite waard?
Kan je als je naar Seligman bent geweest weer snel terug naar de snelweg of moet je de weg 66 blijven volgen tot Kingman?
Route Sedona, Cottonwood en Jerome is dat handig, mooi?
Best spannend al deze vragen. Ik hoop op jullie reacties en ervaringen.
Ik heb al heel veel informatie gevonden via dit forum. Eigenlijk dagelijks mee bezig. Ik ben nu bezig met het stuk reis van Sedona naar Los Angeles. We willen hier één overnachting met camper invullen.
Ik heb gezien dat overnachtingen worden gedaan in Lake Havasu, Needles, Barstow, Palm Springs, Blythe. Wanneer kies je waarvoor?
Is een stukje route 66 leuk om te doen. Soms heb ik het idee dat Seligman leuk is om te doen. Is Flagstaff, Kingman, Williams ook de moeite waard?
Kan je als je naar Seligman bent geweest weer snel terug naar de snelweg of moet je de weg 66 blijven volgen tot Kingman?
Route Sedona, Cottonwood en Jerome is dat handig, mooi?
Best spannend al deze vragen. Ik hoop op jullie reacties en ervaringen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Reis MaThe: invulling route Sedona-Los Angeles
Seligman heeft twee exits naar de interstate je kan dus na het stadje gemakkelijk terug naar de I-40.
Voor onze route van Sedona naar Needles met alle bijzonderheden onderweg zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html dag 23 en 24 was met een 31 ft dus moet het met een 27 ft geen probleem zijn.
Voor onze route van Sedona naar Needles met alle bijzonderheden onderweg zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2008-1.html dag 23 en 24 was met een 31 ft dus moet het met een 27 ft geen probleem zijn.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Ik heb jullie bericht in het voorsteltopic al gevonden. Ik zie dat jullie vanuit de Grand Canyon naar Sedona rijden. Ik weet niet hoe lang jullie in Sedona zijn? Als jullie hier 2 of meer nachten hebben zou je eventueel vanaf de Grand Canyon ook via Prescott en Jerome naar Sedona rijden. Dan kun je op de route vanaf Sedona naar Los Angeles via Flagstaff, Seligman, Route 66 (Hackberry) naar Kingman rijden om hier te overnachten. De volgende dag kun je dan via de Route 66 (Oatman) rijden en zou je eventueel nog wat highlights mee kunnen pakken bij Joshua Tree N.P.
Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie complete uitgewerkte route van dag tot dag eigenlijk. Ik las dat jullie 5 weken hebben. Heerlijk!!
Ik ben wel nieuwsgierig naar jullie complete uitgewerkte route van dag tot dag eigenlijk. Ik las dat jullie 5 weken hebben. Heerlijk!!
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuk dat ik reacties krijg. Ik heb hieronder gekopieerd uit excel. Kreeg niet als bijlage het voorelkaar. Ik lees wel verschillende meningen over de route 66. Ik wil eigenlijk gewoon wat leuke plaatsen zien en authentieke plekken. De route op zich vind ik niet echt belangrijk. Dan ga ik liever voor 'snel' en minder zien van de route. En in de plaats daarvan tijd voor andere dingen op de route.
Dat is wel een idee om van GC via die route naar Sedona te gaan. Wat maakt de route naar Sedona via Jerome interessant?
Van Naar Verblijf
ma 25-jul Amsterdam Montreal - Ottawa familie
di 26-jul Ottawa familie
wo 27-jul Ottawa familie
do 28-jul Ottawa familie
vr 29-jul Ottawa familie
za 30-jul Ottawa familie
zo 31-jul Ottawa familie
ma 1-aug Ottawa Montreal hotel
di 2-aug 1 Montreal San Francisco hotel
wo 3-aug 2 San Francisco San Francisco hotel
do 4-aug 3 San Francisco San Francisco hotel
vr 5-aug 4 San Francisco Yosemite Upper pine
za 6-aug 5 Yosemite Yosemite Upperpine
zo 7-aug 6 Yosemite Mono-Lake Mono Vista RV Park
ma 8-aug 7 Mono Lake Las Vegas hotel Flamingo Las Vegas
di 9-aug 8 Las Vegas Las Vegas hotel Flamingo Las Vegas
wo 10-aug 9 Las Vegas Zion Watchman campground
do 11-aug 10 Zion Bryce Canyon Ruby's Inn
vr 12-aug 11 Bryce Canyon Bryce Canyon Ruby's Inn
za 13-aug 12 Bryce Canyon Capital Reef 1000 lakes RV park
zo 14-aug 13 Capital Reef Monument Valley Goulding's campground
ma 15-aug 14 Monument Valley Page Wahweap Campground
di 16-aug 15 Page Page Wahweap Campground
wo 17-aug 16 Page Grand Canyon Mather Campground
do 18-aug 17 Grand Canyon Sedona Rancho Sedona RV Park
vr 19-aug 18 Sedona Sedona Rancho Sedona RV Park
za 20-aug 19 Sedona ? ?
zo 21-aug 20 ? Los Angeles Walnut RV Park
ma 22-aug 21 Los Angeles Los Angeles Walnut RV Park
di 23-aug 22 Los Angeles Los Angeles Walnut RV Park
wo 24-aug 23 Los Angeles San Simeon San Simeon State Park
do 25-aug 24 San Simeon Gilroy Garlicus RV
vr 26-aug 25 Gilroy San Francisco hotel
za 27-aug 26 San Francisco Amsterdam vliegtuig
zo 28-aug thuis
Dat is wel een idee om van GC via die route naar Sedona te gaan. Wat maakt de route naar Sedona via Jerome interessant?
Van Naar Verblijf
ma 25-jul Amsterdam Montreal - Ottawa familie
di 26-jul Ottawa familie
wo 27-jul Ottawa familie
do 28-jul Ottawa familie
vr 29-jul Ottawa familie
za 30-jul Ottawa familie
zo 31-jul Ottawa familie
ma 1-aug Ottawa Montreal hotel
di 2-aug 1 Montreal San Francisco hotel
wo 3-aug 2 San Francisco San Francisco hotel
do 4-aug 3 San Francisco San Francisco hotel
vr 5-aug 4 San Francisco Yosemite Upper pine
za 6-aug 5 Yosemite Yosemite Upperpine
zo 7-aug 6 Yosemite Mono-Lake Mono Vista RV Park
ma 8-aug 7 Mono Lake Las Vegas hotel Flamingo Las Vegas
di 9-aug 8 Las Vegas Las Vegas hotel Flamingo Las Vegas
wo 10-aug 9 Las Vegas Zion Watchman campground
do 11-aug 10 Zion Bryce Canyon Ruby's Inn
vr 12-aug 11 Bryce Canyon Bryce Canyon Ruby's Inn
za 13-aug 12 Bryce Canyon Capital Reef 1000 lakes RV park
zo 14-aug 13 Capital Reef Monument Valley Goulding's campground
ma 15-aug 14 Monument Valley Page Wahweap Campground
di 16-aug 15 Page Page Wahweap Campground
wo 17-aug 16 Page Grand Canyon Mather Campground
do 18-aug 17 Grand Canyon Sedona Rancho Sedona RV Park
vr 19-aug 18 Sedona Sedona Rancho Sedona RV Park
za 20-aug 19 Sedona ? ?
zo 21-aug 20 ? Los Angeles Walnut RV Park
ma 22-aug 21 Los Angeles Los Angeles Walnut RV Park
di 23-aug 22 Los Angeles Los Angeles Walnut RV Park
wo 24-aug 23 Los Angeles San Simeon San Simeon State Park
do 25-aug 24 San Simeon Gilroy Garlicus RV
vr 26-aug 25 Gilroy San Francisco hotel
za 27-aug 26 San Francisco Amsterdam vliegtuig
zo 28-aug thuis
Ik zie dat hele schema anders overkomt als ik net geplaatst heb. Sorry, maar ik denk dat bedoeling wel duidelijk is.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Prachtige route! Eventueel zou je de 2 nachten Bryce Canyon en de ene nacht Zion nog om kunnen ruilen, omdat Zion meer een wandelpark is en je in dit park al snel meer tijd nodig bent dan bij Bryce Canyon.
Wat ik heb begrepen van de Route 66, is dat het je niet eens veel meer tijd kost dan over de Interstate, dus ik zou er voor kiezen om vanaf Seligman de Route 66 op te rijden via Hackberry richting Kingman en na Kingman via Oatman naar Needles. Hackberry en Oatman zijn beide aanraders om te bezoeken onderweg. Deze informatie komt nog niet uit eigen ervaring, maar daar gaan wij deze zomer ook verandering in brengen.
Wat ik heb begrepen van de Route 66, is dat het je niet eens veel meer tijd kost dan over de Interstate, dus ik zou er voor kiezen om vanaf Seligman de Route 66 op te rijden via Hackberry richting Kingman en na Kingman via Oatman naar Needles. Hackberry en Oatman zijn beide aanraders om te bezoeken onderweg. Deze informatie komt nog niet uit eigen ervaring, maar daar gaan wij deze zomer ook verandering in brengen.
Groetjes René
Beetje laat, maar niet minder gemeend hoor, bedankt voor jullie reacties. We nemen het weer mee.
Het wordt vast een stukje route 66.
Het wordt vast een stukje route 66.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2707 Weergaves
-
Laatste bericht door Felicitas