Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
-
Icarua
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 50
DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
Op 1 mei sprong ik een gat in de lucht. Mijn hele leven op zijn kop.
Vervolgens kwam op 13 mei de teleurstelling.
Nog 2 dagen en dan zouden de nieuwe resultaten er moeten zijn. Ik wil dit nieuwe onderwerp starten om de welles-nietes discussie omtrent de eerste uitslag achter ons te laten. Vol goede moed de tweede ronde in.
Wie heeft nu het geluk om ingeloot te worden?
Vervolgens kwam op 13 mei de teleurstelling.
Nog 2 dagen en dan zouden de nieuwe resultaten er moeten zijn. Ik wil dit nieuwe onderwerp starten om de welles-nietes discussie omtrent de eerste uitslag achter ons te laten. Vol goede moed de tweede ronde in.
Wie heeft nu het geluk om ingeloot te worden?
Ex-winnaar DV2012
Re: DV2012; nieuwe rondes, nieuwe kansen
Succes allemaal met wachten! Ik hoop echt dat er van het forum een aantal gelukkigen uit de bus komen. ik zal voor jullie duimen!!
-
kaap koraal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
@Icarua:
Ik sta volledig achter je, alle bad vibes weg en op naar de "echte" uitslag !
Ik wilde zelf ook graag een nieuw topic over de DV2012 beginnen - had dit ook al aangegeven- maar niemand kon dat beter beginnen als een voormalig "winnaar" zonder rancune.
Bravo
Het is ook nog maar zo kort tot het beslissende moment en onze voorpret is flink bedorven door al die negatieve energie.
Ik heb er goede moed in en klaar voor wat positieve energie.
En ik had dit al eerder gepost maar dan hier nog maar even extra, laten we zeggen voor wat good vibes. Dit is nl. mijn conformation# :
.....SFSMALBVIFL . Ben ik dan heel bijgelovig als ik hierin lees wat ik SUPER graag wil :
Start Fabulous SMAL BV In FLorida !!!
Terwijl mijn vriendin (toekomstige vrouw) zoiets heeft : 579POL51NED waar met geen enkele fantasie iets van te brouwen is !
Iedereen heeel veeel succes !
Ik sta volledig achter je, alle bad vibes weg en op naar de "echte" uitslag !
Ik wilde zelf ook graag een nieuw topic over de DV2012 beginnen - had dit ook al aangegeven- maar niemand kon dat beter beginnen als een voormalig "winnaar" zonder rancune.
Bravo
Het is ook nog maar zo kort tot het beslissende moment en onze voorpret is flink bedorven door al die negatieve energie.
Ik heb er goede moed in en klaar voor wat positieve energie.
En ik had dit al eerder gepost maar dan hier nog maar even extra, laten we zeggen voor wat good vibes. Dit is nl. mijn conformation# :
.....SFSMALBVIFL . Ben ik dan heel bijgelovig als ik hierin lees wat ik SUPER graag wil :
Start Fabulous SMAL BV In FLorida !!!
Terwijl mijn vriendin (toekomstige vrouw) zoiets heeft : 579POL51NED waar met geen enkele fantasie iets van te brouwen is !
Iedereen heeel veeel succes !
Laatst gewijzigd door kaap koraal op 14 jul 2011, 08:13, 4 keer totaal gewijzigd.
KK, Ik dacht dat jullie weggingen op een E2 visum ?
Iedereen heel veel succes.
Ik heb zelf mijn medische onderzoek die dag en mijn beste vriend gaat mee naar Amsterdam.
Hij heeft zich ook ingeschreven voor de lotterij. Is de trekking trouwens op die vrijdag of wordt de uitslag bekend gemaakt?
Nogmaals succes!
Ik heb zelf mijn medische onderzoek die dag en mijn beste vriend gaat mee naar Amsterdam.
Hij heeft zich ook ingeschreven voor de lotterij. Is de trekking trouwens op die vrijdag of wordt de uitslag bekend gemaakt?
Nogmaals succes!
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Lexington, Kentucky
- KaroUSA
- Amerika-ontdekker
Op de site staat:
DV Program 2012: Starting on or about July 15, 2011 through June 30, 2012, all entrants may check the status of their entries through the Entry Status Check on the E-DV website.
Dus rond de 15de...
DV Program 2012: Starting on or about July 15, 2011 through June 30, 2012, all entrants may check the status of their entries through the Entry Status Check on the E-DV website.
Dus rond de 15de...
-
kaap koraal
- Amerikakenner
oortjes schreef:KK, Ik dacht dat jullie weggingen op een E2 visum ?
Dat zal a.s. vrijdag bekend worden.
En er zijn nog wat haken en ogen ivm de verkoop van mijn bedrijf maar daar zal ik je niet mee vermoeien.
Ik wil alleen nog maar positief denken en doen.
-
Raafje87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Yeah al die positiviteit, daar moet toch wat goeds uit komen

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kaap koraal
- Amerikakenner
Wat een teleurstelling dit topic .
Zijn er nou echt maar 5 mensen die de toekomst belangrijker vinden als het verleden en zich weer kunnen oppompen voor een positieve uitslag ?
Halllooo we hebben nog 1 dag om te hopen op een wonder, wake up !
Ik kan geen Mr White meer horen/lezen.
Zijn er nou echt maar 5 mensen die de toekomst belangrijker vinden als het verleden en zich weer kunnen oppompen voor een positieve uitslag ?
Halllooo we hebben nog 1 dag om te hopen op een wonder, wake up !
-
Sten
Ik begin me geïnspireerd te voelen een fotoshop van Mr. White te maken.kaap koraal schreef:
Woohoo morgen de uitslag toch? Spannend hoor... Waar is het andere topic??
Sandy
Ook hier, heel veel succes iedereen die mee heeft gedaan! Ik hoop op veel winnaars! 
kogel is door de kerk ga er voor, Ik dacht aan white met een duiveltje op de linker schouder en een engel op de rechter ^^Sten schreef:Ik begin me geïnspireerd te voelen een fotoshop van Mr. White te maken.kaap koraal schreef:
Ik kan geen Mr White meer horen/lezen.Maar ik weet niet of iedereen zo'n 'cartoon' kan waarderen, dus.... Begrijp me goed: ik leef juíst mee en hoop dat de uitslag toch ook veel moois gaat brengen.
Nou, in tegenstelling tot 1 mei komt het er vandaag blijkbaar niet om 12.00 AM (EST) op te staan. Tijd om te gaan slapen 
spannend, spannend, spannend!!!
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Er staat ook on or on about 15 July. Kan dus best zijn dat we gewoon nog een dag moeten wachten.
Afijn ik kijk nu niet want ik wil m'n focus van de foto opdracht vandaag niet afleiden, maar ben wel onwijs zenuwachtig en had hier wel alvast gekeken of er al iemand stond. Nog niet dus. Nog even geduld *zenuw zenuw*
Afijn ik kijk nu niet want ik wil m'n focus van de foto opdracht vandaag niet afleiden, maar ben wel onwijs zenuwachtig en had hier wel alvast gekeken of er al iemand stond. Nog niet dus. Nog even geduld *zenuw zenuw*
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Oh wat vreselijk spannend! Ik moet zo naar mijn werk,maar wil gewoon de uitslag samen met mijn man zien...En het staat er nog niet op!!! Op 1 mei keken we iets voor 9.00uur en stond het er al op. Hopelijk duurt het niet lang meer!
- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ook niet om 9 uur, het zal wel na 12 uur worden...wat een stressSemJes schreef:Nou, in tegenstelling tot 1 mei komt het er vandaag blijkbaar niet om 12.00 AM (EST) op te staan. Tijd om te gaan slapen
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Sten
Ik denk het ook: 12 PM (of later).Fredje schreef:Ook niet om 9 uur, het zal wel na 12 uur worden...wat een stressSemJes schreef:Nou, in tegenstelling tot 1 mei komt het er vandaag blijkbaar niet om 12.00 AM (EST) op te staan. Tijd om te gaan slapen
Kijk hier wat ik vind, geen toeval!
(wordt zelfs de Amerikaanse vlag in getoond)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 60 Reacties
- 14839 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties