Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MaThe stelt zich voor
MaThe stelt zich voor
Goedenmiddag allemaal,
Wij gaan over 2 weken voor het eerst reizen in Amerika. We beginnen een week in Canada, gaan daar naar familie. Daarna vliegen we door naar SF en gaan met de camper op pad. We maken het rondje: SF, Yosemite, Mono Lake, Las Vegas, Zion, Bryce, Capital Reef, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Sedona, ?, Los Angeles, San Simeon, Garlic, SF.
We hebben al heel wat op dit forum gelezen en opgezocht. Geweldig, wat een informatie en ideeen komen er zo binnen. Zitten nog wel met wat vragen die ik graag wil voorleggen.
Het is natuurlijk ook handig om te vertellen wie wij zijn. Wij (man en ik) gaan met twee kinderen van 17 en 15 jaar op pad. In totaal zijn we bijna 5 weken weg.
Wij gaan over 2 weken voor het eerst reizen in Amerika. We beginnen een week in Canada, gaan daar naar familie. Daarna vliegen we door naar SF en gaan met de camper op pad. We maken het rondje: SF, Yosemite, Mono Lake, Las Vegas, Zion, Bryce, Capital Reef, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Sedona, ?, Los Angeles, San Simeon, Garlic, SF.
We hebben al heel wat op dit forum gelezen en opgezocht. Geweldig, wat een informatie en ideeen komen er zo binnen. Zitten nog wel met wat vragen die ik graag wil voorleggen.
Het is natuurlijk ook handig om te vertellen wie wij zijn. Wij (man en ik) gaan met twee kinderen van 17 en 15 jaar op pad. In totaal zijn we bijna 5 weken weg.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: MaThe stelt zich voor
Hoi,
Welkom op het forum!
Welkom op het forum!
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Welkom MaThe! Wat een heerlijke lange reis!
Bij zulke forumnamen ga ik toch altijd een beetje fantaseren: Marianne en Theo? Marijke en Theo? Martijn en Thea?
Bij zulke forumnamen ga ik toch altijd een beetje fantaseren: Marianne en Theo? Marijke en Theo? Martijn en Thea?
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hallo MaThe,
welkom op dit forum.
Mooi rondje gaan jullie doen en genoeg tijd denk ik.
Theo
welkom op dit forum.
Mooi rondje gaan jullie doen en genoeg tijd denk ik.
Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
-
babbeloebaa
- Amerikafan
Hee MaThe..
Ten eerste welkom op het forum.
Ik zit er zelf ook nog niet zo heel lang op, maar wat je al zegt.. informatie genoeg te vinden hier.
Leuk om te zien wat voor een soort reis jullie gaan maken.
Wij hebben ongeveer hetzelfde soort rondje ingedachten.
Alleen doen wij ipv canada, new york en washington aan.
Veel succes nog met het vinden van de informatie en veel plezier over 2 weken!
Groetjes Mariel
Ten eerste welkom op het forum.
Ik zit er zelf ook nog niet zo heel lang op, maar wat je al zegt.. informatie genoeg te vinden hier.
Leuk om te zien wat voor een soort reis jullie gaan maken.
Wij hebben ongeveer hetzelfde soort rondje ingedachten.
Alleen doen wij ipv canada, new york en washington aan.
Veel succes nog met het vinden van de informatie en veel plezier over 2 weken!
Groetjes Mariel
Dank jullie wel. En voor de vakantiegangers: een goede reis en lekker genieten!
En natuurlijk blijven lezen want er stroomt steeds informatie langs die je kunt gebruiken.
En natuurlijk blijven lezen want er stroomt steeds informatie langs die je kunt gebruiken.