Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Anne58: rondreis Westkust 'planning' haalbaar?
Reis Anne58: rondreis Westkust 'planning' haalbaar?
Hallo,
Bij het zoeken naar wat informatie kwam ik op dit forum en zag dat de meesten van jullie lang van tevoren en uitgebreid plannen.
Ik heb voor het eerst begin april (dit jaar) bedacht dat we (twee dochters van 20 en bijna 16 en ik) dit jaar maar naar de VS gaan.
Mogelijk de laatste keer dat de oudste meegaat dus moest het er nu toch echt van komen. En dan gelijk ook maar NY 'meepikken'.
Op 14-04-2011 is de vlucht geboekt, dus datum vertrek naar San Francisco en van SF naar New York en weer naar huis staan vast.
Ook is in SF het hotel van 15-07-2011 (ja, ik weet het, dat is vrijdag al!) tot 18-07-2011 geboekt en het hotel in NY. Ook de auto is
al geregeld vanaf 18-07-2011. De rest is nog vrij in te vullen. Onderstaand de route die ik tot nu toe bedacht heb.
We willen zo veel mogelijk zien en uitrusten doen we thuis wel weer. Ook hoeven we niet uitgebreid de parken door, alleen de highlights.
Zijn zeker geen echte wandelaars.
Graag jullie visie of onderstaand schema überhaupt haalbaar is. Kan dus nog aangepast worden omdat we verder niets geboekt hebben.
De twee dagen LA zijn omdat de dames in ieder geval naar Six Flags willen ...
Bedankt voor het meedenken.
Anne-Marie
15-jul amsterdam sf
16-jul sf
17-jul sf
18-jul sf carmel 116
19-jul carmel san luis obispo 147
20-jul san luis obispo la 201
21-jul la
22-jul la
23-jul la palm springs 107
24-jul palm springs oatman 216
25-jul oatman sedona 200
26-jul sedona grand canyon 108
27-jul grand canyon page 136
28-jul page moab 273
29-jul moab capitol reef 146
30-jul capitol reef kanab 184
31-jul kanab las vegas 203
01-aug las vegas death valley 134
02-aug death valley lee vining 245
03-aug lee vining yosemite 76
04-aug yosemite sf 193
05-aug sf ny
06-aug ny
07-aug ny
08-aug ny
09-aug ny
10-aug ny amsterdam
11-aug amsterdam
De cijfers achter de plaatsen is het aantal mijlen dat gereden moet worden.
Krijg het niet voor elkaar om het netjes in kolommen te krijgen. Ziet er wel zo uit als ik typ maar niet als ik plaats?
Bij het zoeken naar wat informatie kwam ik op dit forum en zag dat de meesten van jullie lang van tevoren en uitgebreid plannen.
Ik heb voor het eerst begin april (dit jaar) bedacht dat we (twee dochters van 20 en bijna 16 en ik) dit jaar maar naar de VS gaan.
Mogelijk de laatste keer dat de oudste meegaat dus moest het er nu toch echt van komen. En dan gelijk ook maar NY 'meepikken'.
Op 14-04-2011 is de vlucht geboekt, dus datum vertrek naar San Francisco en van SF naar New York en weer naar huis staan vast.
Ook is in SF het hotel van 15-07-2011 (ja, ik weet het, dat is vrijdag al!) tot 18-07-2011 geboekt en het hotel in NY. Ook de auto is
al geregeld vanaf 18-07-2011. De rest is nog vrij in te vullen. Onderstaand de route die ik tot nu toe bedacht heb.
We willen zo veel mogelijk zien en uitrusten doen we thuis wel weer. Ook hoeven we niet uitgebreid de parken door, alleen de highlights.
Zijn zeker geen echte wandelaars.
Graag jullie visie of onderstaand schema überhaupt haalbaar is. Kan dus nog aangepast worden omdat we verder niets geboekt hebben.
De twee dagen LA zijn omdat de dames in ieder geval naar Six Flags willen ...
Bedankt voor het meedenken.
Anne-Marie
15-jul amsterdam sf
16-jul sf
17-jul sf
18-jul sf carmel 116
19-jul carmel san luis obispo 147
20-jul san luis obispo la 201
21-jul la
22-jul la
23-jul la palm springs 107
24-jul palm springs oatman 216
25-jul oatman sedona 200
26-jul sedona grand canyon 108
27-jul grand canyon page 136
28-jul page moab 273
29-jul moab capitol reef 146
30-jul capitol reef kanab 184
31-jul kanab las vegas 203
01-aug las vegas death valley 134
02-aug death valley lee vining 245
03-aug lee vining yosemite 76
04-aug yosemite sf 193
05-aug sf ny
06-aug ny
07-aug ny
08-aug ny
09-aug ny
10-aug ny amsterdam
11-aug amsterdam
De cijfers achter de plaatsen is het aantal mijlen dat gereden moet worden.
Krijg het niet voor elkaar om het netjes in kolommen te krijgen. Ziet er wel zo uit als ik typ maar niet als ik plaats?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Rondreis Westkust 'planning' haalbaar?
Volgens mij is er in Oatman zelf geen overnachtingsmogelijkheid, heb er tenminste nog geen hotel gezien, je zal waarschijnlijk door moeten rijden naar Kingman.24-jul palm springs oatman 216
Het is wel een heel erg volle reis, zou Moab en Capitol Reef er uit halen zo krijg je iets meer ruimte.
Kanab is geen handige plek om te overnachten.
Zou Page naar Bryce doen en daar overnachten, vervolgens naar Zion en overnachten in Springdale en dan naar Las Vegas.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Reis Anne58: rondreis Westkust 'planning' haalbaar?
Die planning is compleet onhaalbaar, ook als niet-wandelaars. Ik zou Moab (voor 1 nacht heeft Moab totaal geen nut), Capitol Reef en Sedona uit je route halen en dan wordt het nog een haastige route naar mijn mening, maar al wel veel beter te doen. Voor Yosemite zijn 2 nachten ook als niet-wandelaar zeker aan te raden. Ik zou zo snel mogelijk kijken en hopen dat er nog iets vrij is in Curry Village. Dat zal dan denk ik een tent worden. Death Valley gaat zonder reservering ook een lastig verhaal worden. Als je hier niks meer kunt vinden, zou je kunnen kijken in Beatty en anders zou je door kunnen rijden naar Lone Pine. Monument Valley is ook geen plaats om zonder reservering naar toe te gaan in deze periode. Je zou kunnen hopen op bijvoorbeeld Kayenta of Mexican Hat.
Ik zal mijn tips eens uitwerken in een route vanaf Los Angeles:
23-07: Los Angeles - Kingman
24-07: Kingman - Grand Canyon
25-07: Grand Canyon - Monument Valley
26-07: Monument Valley - Page
27-07: Page - Bryce Canyon
28-07: Bryce Canyon - Zion
29-07: Zion - Las Vegas
30-07: Las Vegas
31-07: Las Vegas - Death Valley
01-08: Death Valley - Lee Vining
02-08: Lee Vining - Yosemite
03-08: Yosemite
04-08: Yosemite - San Francisco
05-08: San Francisco - New York
Je zou de kustroute ook met 1 overnachting kunnen doen om een rustpunt in te bouwen in de route van Los Angeles naar Las Vegas. Je zou bijvoorbeeld 2 overnachtingen kunnen nemen in Page of Zion.
Ik zal mijn tips eens uitwerken in een route vanaf Los Angeles:
23-07: Los Angeles - Kingman
24-07: Kingman - Grand Canyon
25-07: Grand Canyon - Monument Valley
26-07: Monument Valley - Page
27-07: Page - Bryce Canyon
28-07: Bryce Canyon - Zion
29-07: Zion - Las Vegas
30-07: Las Vegas
31-07: Las Vegas - Death Valley
01-08: Death Valley - Lee Vining
02-08: Lee Vining - Yosemite
03-08: Yosemite
04-08: Yosemite - San Francisco
05-08: San Francisco - New York
Je zou de kustroute ook met 1 overnachting kunnen doen om een rustpunt in te bouwen in de route van Los Angeles naar Las Vegas. Je zou bijvoorbeeld 2 overnachtingen kunnen nemen in Page of Zion.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
René dat jij overweegt Sedona over te slaan... Maar hij heeft wel gelijk, je wil te veel. Moab voor 1 nachtje is te weinig voor de 2 parken die er daar liggen.
Het rijden in de VS gaat een stuk relaxter als hier, 250 mijl voelt minder vermoeiend als 250 km hier. Dus wat langere rijdagen gaat prima. Mijn vriend rijdt ook het leeuwendeel van de route en hij vindt het heerlijk: cruise control er op en rijden maar. Hou er rekening mee dat je 20-jarige niet mag rijden. De meeste verhuurders staan bestuurders vanaf 21 jaar toe maar tot de 25 moeten ze dan een extra (dure) verzekering afsluiten voor de gehele periode.
Je kan ook de route omdraaien zodat je de kust op het laatst hebt:
15-jul amsterdam sf
16-jul sf
17-jul sf
18-jul sf -yosemite
19-jul yosemite
20-jul yosemite - bishop
21-jul bishop - death valley - las vegas
22-jul las vegas
23-jul las vegas - zion
24-jul zion - bryce
25-jul bryce - www.scenicroad12.com - torrey
26-jul torrey - capitol reef - monument valley
27-jul monument valley - page
28-jul page - grand canyon
29-jul grand canyon - kingman
30-jul kingman - l.a.
31-jul l.a.
01-aug l.a.
02-aug l.a. - san louis obispo
03-aug san louis obispo - monterey
04-aug monterey - s.f
05-aug sf ny
Ik heb er voor gekozen niet in Death Valley te overnachten maar al wat door te rijden. Bishop is een leuk plaatsje met wat winkels en voorzieningen. Hierdoor heb je dus wel tijd voor Capitol Reef in vergelijking tot de route die René je voorstelde.
Hou er rekening mee dat het in Yosemite erg druk is op het moment, de Amerikanen komen er zelf ook graag. Dus zelfs al wil je er niet wandelen, je rijdt er veel in wandeltempo. Ook de afstanden in het park zijn best groot, ik neem tenminste aan dat je de Valley en de grote bomen (Mariposa Grove) wilt zien. In het park zal er weinig accomodatie meer zijn.
Het rijden in de VS gaat een stuk relaxter als hier, 250 mijl voelt minder vermoeiend als 250 km hier. Dus wat langere rijdagen gaat prima. Mijn vriend rijdt ook het leeuwendeel van de route en hij vindt het heerlijk: cruise control er op en rijden maar. Hou er rekening mee dat je 20-jarige niet mag rijden. De meeste verhuurders staan bestuurders vanaf 21 jaar toe maar tot de 25 moeten ze dan een extra (dure) verzekering afsluiten voor de gehele periode.
Je kan ook de route omdraaien zodat je de kust op het laatst hebt:
15-jul amsterdam sf
16-jul sf
17-jul sf
18-jul sf -yosemite
19-jul yosemite
20-jul yosemite - bishop
21-jul bishop - death valley - las vegas
22-jul las vegas
23-jul las vegas - zion
24-jul zion - bryce
25-jul bryce - www.scenicroad12.com - torrey
26-jul torrey - capitol reef - monument valley
27-jul monument valley - page
28-jul page - grand canyon
29-jul grand canyon - kingman
30-jul kingman - l.a.
31-jul l.a.
01-aug l.a.
02-aug l.a. - san louis obispo
03-aug san louis obispo - monterey
04-aug monterey - s.f
05-aug sf ny
Ik heb er voor gekozen niet in Death Valley te overnachten maar al wat door te rijden. Bishop is een leuk plaatsje met wat winkels en voorzieningen. Hierdoor heb je dus wel tijd voor Capitol Reef in vergelijking tot de route die René je voorstelde.
Hou er rekening mee dat het in Yosemite erg druk is op het moment, de Amerikanen komen er zelf ook graag. Dus zelfs al wil je er niet wandelen, je rijdt er veel in wandeltempo. Ook de afstanden in het park zijn best groot, ik neem tenminste aan dat je de Valley en de grote bomen (Mariposa Grove) wilt zien. In het park zal er weinig accomodatie meer zijn.
Ik kreeg bij het lezen van diverse routes ook al de indruk dat het misschien nét ietsje teveel was
Aangezien dit mogelijk / waarschijnlijk de enige keer zal zijn dat ik die kant op ga probeer ik er natuurlijk wel zoveel mogelijk uit te halen.
Kinderen gaan straks hun eigen weg en manlief houdt niet van reizen en om het nou in m'n eentje te doen zo'n trip...
De 20-jarige heeft geen rijbewijs, dus dat is geen probleem. Ik rij altijd zelf en vind autorijden ook niet vervelend. Rij jaarlijks zo'n 60.000 km dus ben wel wat gewend.
@jolanxyz: mij is aangeraden de kustroute eerst te doen omdat je na het natuurgeweld van de parken mogelijk die route 'te saai' vind en omdat hij van SF naar LA mooier rijdt.
Maar ik kan jouw route dan natuurlijk ook gewoon omdraaien.
Zal dit eens doornemen met de dochters.
Ik zit nog wel sowieso met een vraag: de Tioga Pass, is die te rijden voor iemand waarbij het zweet al in de handen staat bij een berg van 500 m hoog? En dan voornamelijk omdat de weg erg smal was en onoverzichtelijk met hele scherpe bochten.
Ik heb hoogtevrees maar dat speelt hier minder in mee. Het is vooral de angst achteruit te rijden als je 'schuin' stil moet staan en weer op moet trekken en niet weten wat je tegemoet komt (we hebben een minivan gehuurd). Of is het dan toch beter onderlangs te gaan?

Aangezien dit mogelijk / waarschijnlijk de enige keer zal zijn dat ik die kant op ga probeer ik er natuurlijk wel zoveel mogelijk uit te halen.
Kinderen gaan straks hun eigen weg en manlief houdt niet van reizen en om het nou in m'n eentje te doen zo'n trip...
De 20-jarige heeft geen rijbewijs, dus dat is geen probleem. Ik rij altijd zelf en vind autorijden ook niet vervelend. Rij jaarlijks zo'n 60.000 km dus ben wel wat gewend.
@jolanxyz: mij is aangeraden de kustroute eerst te doen omdat je na het natuurgeweld van de parken mogelijk die route 'te saai' vind en omdat hij van SF naar LA mooier rijdt.
Maar ik kan jouw route dan natuurlijk ook gewoon omdraaien.
Zal dit eens doornemen met de dochters.
Ik zit nog wel sowieso met een vraag: de Tioga Pass, is die te rijden voor iemand waarbij het zweet al in de handen staat bij een berg van 500 m hoog? En dan voornamelijk omdat de weg erg smal was en onoverzichtelijk met hele scherpe bochten.
Ik heb hoogtevrees maar dat speelt hier minder in mee. Het is vooral de angst achteruit te rijden als je 'schuin' stil moet staan en weer op moet trekken en niet weten wat je tegemoet komt (we hebben een minivan gehuurd). Of is het dan toch beter onderlangs te gaan?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat je ook doet, ik zou zo snel mogelijk eens gaan kijken of er nog accommodatie in de parken beschikbaar is. Zeker met zo'n snelle route is het wel fijn als je niet ook nog eens va ver buiten het park moet heen en wer rijden. Zie voor yosemite http://www.yosemitepark.com (Yosemite Lodge, Curry village, Housekeeping Camp) en voor de GC http://www.xanterra.com (alles in het park is goed). Misschien ook daar de volgorde van af laten hangen?
Ik vind de route erg vol, misschien kun je beter 1 nacht kust minder doen en die nacht ergens anders gebruiken, bijvoorbeeld voor een volle dag Zion. Misshien heb je iets aan onze reisverlsagen (wij reizen met 2 puberdochters).
En die Tioga Pass is helemaal niet eng.
Marianne
Ik vind de route erg vol, misschien kun je beter 1 nacht kust minder doen en die nacht ergens anders gebruiken, bijvoorbeeld voor een volle dag Zion. Misshien heb je iets aan onze reisverlsagen (wij reizen met 2 puberdochters).
En die Tioga Pass is helemaal niet eng.
Marianne
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De meeste bergwegen in Amerika (ook Tioga Road) zijn minimaal zeven meter breed dus voor smalle wegen hoef te niet bang te zijn.
Oké, ondanks voornemen alles onderweg te boeken ligt Canyon Plaza Resort vast. Was het dichtstbijzijnde beschikbare hotel.
Yosemite is helemaal vol. Wat is een goed alternatief?
Yosemite is helemaal vol. Wat is een goed alternatief?
Mariposa, aangezien je dan al aan de 'goede' kant zit qua doorreizen naar SanFran.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mariposa ligt dan miscshien wel goed voor SF (maar dat geldt ook voor alles aan de 120) maar niet voor het park. Dan liever El Portal. Er zijn hier al meerdere topics over zoals hier. Je kunt het altijd nog eens proberen, er komt wel eens wat vrij op het laatst.
Vermijd in elk geval het weekend, zie ook hier.
Marianne
Vermijd in elk geval het weekend, zie ook hier.
Marianne
Marianna (en anderen),
is het een optie om de eerste nacht in Lee Vining en de tweede in Oakhurst door te brengen zoals in een van de door jouw aangegeven topics iemand gedaan heeft?
Wij zijn er in ieder geval niet in het weekend.
De trip ziet er nu zo uit waarvan SF vast ligt en de nacht bij Grand Canyon:
15-jul amsterdam sf
16-jul sf
17-jul sf
18-jul sf monterey
19-jul monterey san louis obispo
20-jul san louis obispo la
21-jul la
22-jul la
23-jul la kingman
24-jul kingman grand canyon
25-jul grand canyon page
26-jul page monument valley
27-jul monument valley / capitol reef / torrey
28-jul torrey bryce
29-jul bryce zion
30-jul zion las vegas
31-jul las vegas
01-aug las vegas / death valley / bishop
02-aug bishop yosemite (Lee Vining)
03-aug yosemite (Oakhurst)
04-aug yosemite sf
05-aug sf ny
06-aug ny
07-aug ny
08-aug ny
09-aug ny
10-aug ny amsterdam
11-aug amsterdam
De hele dag Las Vegas mag wat ons betreft ook vervallen, wat zou dan de beste verschuiving zijn?
Extra nacht Torrey, Zion of Lee Vining? Of iets anders?
is het een optie om de eerste nacht in Lee Vining en de tweede in Oakhurst door te brengen zoals in een van de door jouw aangegeven topics iemand gedaan heeft?
Wij zijn er in ieder geval niet in het weekend.
De trip ziet er nu zo uit waarvan SF vast ligt en de nacht bij Grand Canyon:
15-jul amsterdam sf
16-jul sf
17-jul sf
18-jul sf monterey
19-jul monterey san louis obispo
20-jul san louis obispo la
21-jul la
22-jul la
23-jul la kingman
24-jul kingman grand canyon
25-jul grand canyon page
26-jul page monument valley
27-jul monument valley / capitol reef / torrey
28-jul torrey bryce
29-jul bryce zion
30-jul zion las vegas
31-jul las vegas
01-aug las vegas / death valley / bishop
02-aug bishop yosemite (Lee Vining)
03-aug yosemite (Oakhurst)
04-aug yosemite sf
05-aug sf ny
06-aug ny
07-aug ny
08-aug ny
09-aug ny
10-aug ny amsterdam
11-aug amsterdam
De hele dag Las Vegas mag wat ons betreft ook vervallen, wat zou dan de beste verschuiving zijn?
Extra nacht Torrey, Zion of Lee Vining? Of iets anders?
Juist bij zo'n volle route kan eindigen langs de kust heel prettig zijn, omdat je daar ook het tempo lager hebt liggen. Maar omdraaien kan natuurlijk ook. Het is maar wat je wilt.
Die volle dag Las Vegas is toch wel fijn om uit te slapen, wat te winkelen (outlets, ik kan me niet voorstellen dat de meiden dat niet interessant vinden
), de hotels te bekijken en te zwemmen ed. Het is even wat anders als al die natuur die je al gezien hebt en nog gaat zien.
Lee Vining is niet zo interessant, het is maar een plaatsje wat hier vaak genoemd wordt vanwege de gunstige ligging t.o.v. de Tioga Pass. Als je daar overnacht, heb je dus nog niets van Yosemite gezien als je van Bishop af komt. Ik zou dus meer tijd nemen voor Yosemite en 2 nachten in het park, El Portal of Oakhurst verblijven zodat je 1 dag hebt voor het park zelf i.p.v. er alleen maar door heen te rijden. Yosemite is groter als de Veluwe
.
Die volle dag Las Vegas is toch wel fijn om uit te slapen, wat te winkelen (outlets, ik kan me niet voorstellen dat de meiden dat niet interessant vinden

Lee Vining is niet zo interessant, het is maar een plaatsje wat hier vaak genoemd wordt vanwege de gunstige ligging t.o.v. de Tioga Pass. Als je daar overnacht, heb je dus nog niets van Yosemite gezien als je van Bishop af komt. Ik zou dus meer tijd nemen voor Yosemite en 2 nachten in het park, El Portal of Oakhurst verblijven zodat je 1 dag hebt voor het park zelf i.p.v. er alleen maar door heen te rijden. Yosemite is groter als de Veluwe

@jolanxyz: ik werk t/m woensdag en dan is, na eerst een paar dagen San Francisco, een rustige start wel lekker ...
Om te voorkomen dat we te lang bezig zijn met zoeken naar een geschikt hotel of er achter te komen dat er helemaal niets in de buurt vrij is, hebben we toch maar alle hotels geboekt.
De uiteindelijke route is vastgesteld op:
datum plaats van plaats naar hotel
15-jul Amsterdam San Francisco Coventry Motor Inn
16-jul San Francisco
17-jul San Francisco
18-jul San Francisco Carmel Dolphin Inn
19-jul Carmel Arroyo Grande BW Casa Grande Inn
20-jul Arroyo Grande Los Angeles Hollywood City Inn
21-jul Los Angeles
22-jul Los Angeles Palm Springs BW Plus Las Brisas Hotel
23-jul Palm Springs Kingman Holiday Inn Expres Hotel
24-jul Kingman Grand Canyon Canyon Plaza Resort
25-jul Grand Canyon Page Lake Powell Resort
26-jul page Mexican Hat Hat Rock Inn
27-jul Mexican Hat Torrey Howard Johnson Torrey
28-jul Torrey Bryce Bryce Canyon Resorts
29-jul Bryce Springdale Driftwood Lodge
30-jul Springdale Las Vegas The Venetian Resort Hotel
31-jul Las Vegas
01-aug Las Vegas Bishop La Quinta Inn
02-aug Bishop Oakhurst Oakhurst Lodge
03-aug Oakhurst
04-aug Oakhurst San Francisco Bay Landing SF Airport Hotel
05-aug San Francisco New York Wellington Hotel
06-aug New York
07-aug New York
08-aug New York
09-aug New York
10-aug New York Amsterdam
11-aug Amsterdam
Het aftellen kan beginnen ...
Met dank aan iedereen die voorstellen heeft gedaan!
Anne-Marie
Om te voorkomen dat we te lang bezig zijn met zoeken naar een geschikt hotel of er achter te komen dat er helemaal niets in de buurt vrij is, hebben we toch maar alle hotels geboekt.
De uiteindelijke route is vastgesteld op:
datum plaats van plaats naar hotel
15-jul Amsterdam San Francisco Coventry Motor Inn
16-jul San Francisco
17-jul San Francisco
18-jul San Francisco Carmel Dolphin Inn
19-jul Carmel Arroyo Grande BW Casa Grande Inn
20-jul Arroyo Grande Los Angeles Hollywood City Inn
21-jul Los Angeles
22-jul Los Angeles Palm Springs BW Plus Las Brisas Hotel
23-jul Palm Springs Kingman Holiday Inn Expres Hotel
24-jul Kingman Grand Canyon Canyon Plaza Resort
25-jul Grand Canyon Page Lake Powell Resort
26-jul page Mexican Hat Hat Rock Inn
27-jul Mexican Hat Torrey Howard Johnson Torrey
28-jul Torrey Bryce Bryce Canyon Resorts
29-jul Bryce Springdale Driftwood Lodge
30-jul Springdale Las Vegas The Venetian Resort Hotel
31-jul Las Vegas
01-aug Las Vegas Bishop La Quinta Inn
02-aug Bishop Oakhurst Oakhurst Lodge
03-aug Oakhurst
04-aug Oakhurst San Francisco Bay Landing SF Airport Hotel
05-aug San Francisco New York Wellington Hotel
06-aug New York
07-aug New York
08-aug New York
09-aug New York
10-aug New York Amsterdam
11-aug Amsterdam
Het aftellen kan beginnen ...
Met dank aan iedereen die voorstellen heeft gedaan!
Anne-Marie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 22 Reacties
- 2771 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-