Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hearst Castle
- UtopiaX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hearst Castle
Is Hearst Castle de moeite om te bezoeken of laten we het beter links liggen?
Momenteel hebben ze nieuwe tours die de oude vervangen.
Weet niet goed welke je het best kiest bij je allereerste bezoek. Vroeger had je Tour 1 - Tour 2 - Tour 3 maar nu is de indeling anders.
Wat raden jullie aan?
Info:
New Tours
Starting June 27th, 2011 Hearst Castle will be offering three new tours.
All tours view the Castle’s two spectacular swimming pools—the outdoor Neptune Pool and the indoor Roman Pool. All visitors will also receive a ticket for our exclusive 40-minute film Hearst Castle – Building the Dream, shown on a five-story screen at the Visitor Center’s Hearst Castle Theater. This fascinating glimpse behind the scenes is shown all day at forty-five minute intervals. The first screening begins at 8:15 am.
Grand Rooms Tour
View the magnificent ground floor rooms of La Casa Grande (big house) where Mr. Hearst's guests met their host and were entertained during their stay at La Cuesta Encantada (the Enchanted Hill). See the Assembly Room, where guests met for cocktails, the Refectory, where meals were served, the Morning Room, Billiard Room and Theater. Your knowledgeable Guide will bring this estate to life sharing stories about Mr. Hearst and his many guests who visited for nearly three decades in the early part of the last century. Stroll the grounds at your leisure at the conclusion of your guided tour inside the castle.
Upstairs Suites Tour
View guest quarters and Mr. Hearst's private floor as you climb high up inside the castle. Visit two libraries and learn how Mr. Hearst's art collection was utilized in the castle. Stroll the grounds at your leisure at the conclusion of your guided tour inside the castle.
Cottages & Kitchen Tour
Visit the Wine Cellar, two lavish guest houses (including the one Mr. Hearst used when he first stayed here), and the surprisingly modern kitchen. Stroll the grounds at your leisure at the conclusion of your guided tour.
Momenteel hebben ze nieuwe tours die de oude vervangen.
Weet niet goed welke je het best kiest bij je allereerste bezoek. Vroeger had je Tour 1 - Tour 2 - Tour 3 maar nu is de indeling anders.
Wat raden jullie aan?
Info:
New Tours
Starting June 27th, 2011 Hearst Castle will be offering three new tours.
All tours view the Castle’s two spectacular swimming pools—the outdoor Neptune Pool and the indoor Roman Pool. All visitors will also receive a ticket for our exclusive 40-minute film Hearst Castle – Building the Dream, shown on a five-story screen at the Visitor Center’s Hearst Castle Theater. This fascinating glimpse behind the scenes is shown all day at forty-five minute intervals. The first screening begins at 8:15 am.
Grand Rooms Tour
View the magnificent ground floor rooms of La Casa Grande (big house) where Mr. Hearst's guests met their host and were entertained during their stay at La Cuesta Encantada (the Enchanted Hill). See the Assembly Room, where guests met for cocktails, the Refectory, where meals were served, the Morning Room, Billiard Room and Theater. Your knowledgeable Guide will bring this estate to life sharing stories about Mr. Hearst and his many guests who visited for nearly three decades in the early part of the last century. Stroll the grounds at your leisure at the conclusion of your guided tour inside the castle.
Upstairs Suites Tour
View guest quarters and Mr. Hearst's private floor as you climb high up inside the castle. Visit two libraries and learn how Mr. Hearst's art collection was utilized in the castle. Stroll the grounds at your leisure at the conclusion of your guided tour inside the castle.
Cottages & Kitchen Tour
Visit the Wine Cellar, two lavish guest houses (including the one Mr. Hearst used when he first stayed here), and the surprisingly modern kitchen. Stroll the grounds at your leisure at the conclusion of your guided tour.
Re: Hearst Castle
We zijn er vaak (onder) langs gereden, maar ons houdt de $48 (2p) ticket prijs tegen! Ik vind Hearst Park met de pier overigens wel de moeite waard.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is allemaal erg kitscherig. Vind je dat helemaal het einde dan zou ik de meest uitgebreide tour doen.
Zelf hebben we de kortste tour gedaan en ik vond dat meer dan genoeg
Zelf hebben we de kortste tour gedaan en ik vond dat meer dan genoeg

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik vond het helemaal niet kitscherig, maar erg de moeite waard. We hebben genoten van de pracht en praal, en ook van het boeiende verhaal eromheen. Welke tour je neemt maakt volgens mij niet zoveel uit. Je zit in elke tour beide zwembaden, en dan verschillende ruimtes. Ik zou persoonlijk kiezen voor de 1e tour, maar de anderen zouden mij ook bekoren. Ik zou wel de film bekijken, die vonden wij best de moeite!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik ben ook blij ooit Hearst Castle te hebben bezocht. Zou het geen tweede keer doen. Wij namen toen tour 1.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Wij hebben in de loop der jaren inmiddels alle tours gedaan
, en vinden het dus erg leuk om te zien. 

-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben 4 jaar geleden tour 1 gedaan en ik vond het erg de moeite waard!
Ik zou graag ook de andere tours doen, maar we zijn nog niet terug geweest aan de west-kust, volgend jaar weer!
Ik zou graag ook de andere tours doen, maar we zijn nog niet terug geweest aan de west-kust, volgend jaar weer!

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
zeker doen. Ik vond het erg leuk
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
WIj hebben het twee keer bezocht. De eerste keer tour 1 gedaan en de tweede keer tour 4 (die had je toen nog; voor gevorderden
) . Wij vonden het leuk, maar weet wel dat je veel kitsch zal zien. Wat leuk is, is om van te voren een keertje de film Citizan Kane van Orson Welles te bekijken. Deze film is op het leven van Hearst gebaseerd.
De Grand Rooms Tour klinkt naar tour 1. Ik zou die kiezen.
Martin

De Grand Rooms Tour klinkt naar tour 1. Ik zou die kiezen.
Martin
Is reserveren nodig voor Hearst Castle?
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Ik zou zeker reserveren. ik had de vraag eerder ook gesteld op dit forum en toen werd gezegd: als je vroeg gaat hoef je niet te reserveren, maar voor de middag wel. Wij waren er om 8.00 uur en het zat vol tot 13.00 's middags. We hadden geen tijd om daar op te wachten, want we moesten door naar de volgende bestemming. Wel de film nog gezien en baalde daarna nog meer dat we het niet konden zien.
Dus reserveren!
Dus reserveren!
- UtopiaX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ok bedankt, ga dus waarschijnlijk ook reserveren. Valt het bezoek van Hearst Castle te combineren met nog een rit naar Hollywood op één dag? We overnachten in Cambria & zouden eerste tour proberen te nemen van Hearst Castle. De route die we nemen is die langs de kust.
Dat kan allemaal wel in een dag. Hangt er van af welke route je gaat volgen. Ik zou proberen ook het stuk over Pacific Coast Hw van Oxnard via Malibu naar Santa Monica te rijden maar die is niet de snelste route.