PBBI schreef:Ik kan dit weten want heb zelf in zo een situatie gezeten. Bedrijf na 2 jaar verkocht, e2 Visa was voor 5 jaar maar evengoed konden wij niet meer reizen op dit visum,
Hallo Ingetje, lang niets gehoord. Ik begrijp hieruit dat jullie gestopt zijn en weer terug zijn in België, vervelend.
Hoi! Ja sorry...het is ook al zo lang geleden. Het was trouwens helemaal niet vervelend hoor

Wij hebben een leuke tijd gehad (2 jaar) en hadden het toen wel gehad, we werkten alleen nog maar en dat is nou ook weer niet de bedoeling. we hebben een geweldig bedrijf opgezet waar we al onze energie en tijd ingestopt hebben en waren daar heel erg trots op! We hebben toen besloten om de zaak te koop te zetten en te zien wat er gebeurt...het was meer zoiets van, je weet nooit...we zien wel.
We dachten dat het lang zou duren maar toen was het eigenlijk meteen verkocht binnen de week voor de vraagprijs...tja wat doe je dan

Het bedrijf bestaat nog steeds en het gaat heel goed,heb nog contact met de kopers.
Wij waren heel erg blij weer terug in de bekende wereld te zijn, maar Belgie was zeker niet onze droom (Amerika ook niet trouwens)! we zijn daar dan ook niet te lang gebleven

eerst een reisje gemaakt en nagedacht wat we wilden gaan doen!
We zitten nu iets meer dan een jaar in Frankrijk en we hebben een klein "dorpje" gekocht met verschillende gebouwen en heel veel land. We verhuren vakantiehuisjes en alles bevalt ons prima hier, het draait goed... een heel ander leven; lang niet zo druk en gehaast als in de US en dat vinden wij geweldig

we zitten hier nog wel een tijdje denk ik

Ik wil nog wel op bezoek naar de VS want we hebben daar heel veel vrienden gemaakt, eentje daarvan komt ons zelfs volgende week hier in FR bezoeken!
Groetjes