cincijansen schreef:Maar nou ben ik nog steeds benieuwd waar en hoe lang TS
ooohhhh, TS is Topic Starter, vroeg me dit al af, who the f... is TS want ze noemen mij vaak TB

cincijansen schreef:Maar nou ben ik nog steeds benieuwd waar en hoe lang TS
Ik vind het wel enorm interessant, dus dat het off topic is, is niet zo erg haha!DixieChick schreef:Ik woon dus -wel- in zo'n klein dorp in Georgia, en vraag me soms wel eens af wat "integreren" nu precies is. Ik bedoel, ik pas hier echt niet, maar betekent dat dan ook dat ik niet geintegreerd ben? Ik pas niet met de "locals", want die zijn allemaal zwaar baptist, zitten thuis met zes kinderen, en zijn gek op quilten, bakken, en scrapbooken. Ook met de military wives pas ik niet echt, want die zijn ook gek op koken en bakken, praten over de carriere van hun man, kinderen baren, en hun huis inrichten. Ondertussen heb ik wel een aantal vriendinnen gevonden met wie ik wel goed kan opschieten; sporters, mensen met een carriere, geen enge baptisten, maar toch val ik nog steeds duidelijk buiten de boot. Toch vind ik mezelf niet ongeintegreerd. Ik ben alleen niet zoals de gemiddelde vrouw hier. Dus mijn vraag, staat integreren gelijk aan totaal in de massa verdwijnen? Of gewoon je draai vinden?
Maar goed, dit is enorm, dus ik zal er verder over ophouden.
Well put. Helemaal mee eens dus...DixieChick schreef:...maar toch val ik nog steeds duidelijk buiten de boot. Toch vind ik mezelf niet ongeintegreerd. Ik ben alleen niet zoals de gemiddelde vrouw hier. Dus mijn vraag, staat integreren gelijk aan totaal in de massa verdwijnen? Of gewoon je draai vinden?
http://nces.ed.gov/pubs2005/equity/index.aspThe data presented in this publication demonstrate that in elementary and secondary school and in college, females are now doing as well as or better than males on many indicators of achievement and educational attainment, and that large gaps that once existed between males and females have been eliminated in most cases and have significantly decreased in other cases. Women are still underrepresented in some fields of study, as well as more generally in doctoral and first-professional degree programs, although they have made substantial gains in the past 30 years. These differences may have labor market consequences.
Dento schreef:Het heeft alleen één nadeel, René... naast het niet tegenspreken wordt ook de schoonmaak niet gedaan, wordt er geen maaltijd gekookt, en wordt er ook geen wasje gedraaid aan het eind van de dag...
Elk voordeel heb z'n nadeel...?
Ik denk dat je nog steeds geintegreerd kunt zijn en er het beste van maakt, hoewel het misschien niet je eerste en eigen keuze was om daar te gaan wonen.DixieChick schreef:Ik woon dus -wel- in zo'n klein dorp in Georgia, en vraag me soms wel eens af wat "integreren" nu precies is. Ik bedoel, ik pas hier echt niet, maar betekent dat dan ook dat ik niet geintegreerd ben?
Dan is de oplossing dus simpel. Gewoon beide in huis halen.Texas Boy schreef:Dento schreef:Het heeft alleen één nadeel, René... naast het niet tegenspreken wordt ook de schoonmaak niet gedaan, wordt er geen maaltijd gekookt, en wordt er ook geen wasje gedraaid aan het eind van de dag...
Elk voordeel heb z'n nadeel...?
ach, wat kost nou een mooie, Mexicaanse huishoudster per uur, ook weer leuk om naar te kijken
Ach meid schei uit!Jaydee84 schreef:Volgens mij heeft TS het opgegeven.. valt natuurlijk ook niet te praten met stugge verwijfde hollandse mannen.
Ik zal wel iets gemist hebben, maar waar komt de link met de PVV nu weer vandaan?Jostravels schreef:Wel grappig trouwens dat 'echte mannen' (die geen geëmancipeerde vrouw willen) denken dat denkbeeld met PVV-stemmen in Nederland te herintroduceren.
Daar had Waitwhat het over, dat de nieuwe generatie in Nederland meer voor de PVV kiest. (Wie ik, nee hoor, ik niet).Hockey schreef:Ik zal wel iets gemist hebben, maar waar komt de link met de PVV nu weer vandaan?Jostravels schreef:Wel grappig trouwens dat 'echte mannen' (die geen geëmancipeerde vrouw willen) denken dat denkbeeld met PVV-stemmen in Nederland te herintroduceren.