Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mobiel bellen in Amerika
Re: Mobiel bellen in Amerika
Je schaft bij Skype beltegoed aan (10 euro per keer) en daarmee kun je bellen via internet, maakt niet uit in welk land je bent.
Wij hebben thuis in NL al getest en via skype naar een vast en mobiel nummer in NL gebeld. Dat werkte prima.
In de VS werkte het net zo: je bent ingelogd via skype en kiest voor 'bel een telefoonnummer'.
Ik zou zeggen: leer eerst de functies van skype kennen, bel eens via skype met bijv. iemand achter een andere pc.
Van skype naar skype bellen is altijd gratis. Dat hebben we ook een aantal keer gedaan.
Wij hebben thuis in NL al getest en via skype naar een vast en mobiel nummer in NL gebeld. Dat werkte prima.
In de VS werkte het net zo: je bent ingelogd via skype en kiest voor 'bel een telefoonnummer'.
Ik zou zeggen: leer eerst de functies van skype kennen, bel eens via skype met bijv. iemand achter een andere pc.
Van skype naar skype bellen is altijd gratis. Dat hebben we ook een aantal keer gedaan.
-
- Amerikakenner
Modern is niet nodig.RNA schreef:Als je een beetje een moderne telefoon hebt kan dat wel, je hebt minimaal tri of quad band nodig. Kijk eens op http://www.nieuwemobiel.nl en typ daar je eigen telefoon in. Bij specificaties zie je of je tri of quad band hebt.
Overigens is bellen wel erg duur!
Ik heb onze telefoon van vijftien jaar geleden nog.( Wij waren een van de eerste met een mobieltje omdat ons kind op het internaat zat.)
Deze werk perfect in Amerika. Zelfs de batterij is na zoveel jaar nog in perfecte staat.

Als je geen telefoon hebt met een triband kijk dan eens in een tweedehands winkel. Voor vijf en twintig Euro koop je de leukste telefoons.

Skype is voor ons de oplossing
Goed genoeg om af en toe eens het thuisfront te kunnen bellen.
Ik verwacht geen problemen met wifi bereik in het noordoosten (DC, NY, Philly,...)

Goed genoeg om af en toe eens het thuisfront te kunnen bellen.
Ik verwacht geen problemen met wifi bereik in het noordoosten (DC, NY, Philly,...)
- Sabrina1985
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ben nu 2 dagen in Berkeley en heb bij T-Mobile een prepaid plan gekocht voor $50 om onbeperkt te kunnen internetten, bellen en smsen in de States. Daarnaast nog $10 bijbetaald om onbeperkt internationaal te kunnen bellen naar vaste nummers en onbeperkt te kunnen smsen!
Ideaal al zeg ik het zelf. Ik bel behoorlijk veel hier met medestudenten en heb vandaag nog 1,5 uur aan de tel gehangen met NL!
Ideaal al zeg ik het zelf. Ik bel behoorlijk veel hier met medestudenten en heb vandaag nog 1,5 uur aan de tel gehangen met NL!
Reisverslag Berkeley 2011:http://sabincal.waarbenjij.nu/reisversl ... berkeley/1
Reisverslag USA 2015: http://sabstravels.reislogger.nl/
Reisverslag USA 2015: http://sabstravels.reislogger.nl/
Dat klinkt goed zeg, zo'n prepaid plan. Wij stonden tijdens onze vakantie regelmatig op campings die 'free wifi' hadden. Maar geloof mij.. als je één pagina geopend krijgt binnen een uur dan mag je al blij zijn.
Ik heb nu al bij 4 trips in California die T-Mobile bundel gekocht van $50,- per maand (prepaid pay-as-you-go). Onbeperkt bellen/smsen en internetten is echt ideaal. Gewoon een T-Mobile shop binnen lopen en binnen 10 minuten sta je weer buiten met een sim kaartje in je mobiel. Werkt inderdaad perfect, en als je een smartphone hebt kun je via skype en whatsapp gratis internationaal bellen en sms-en, dus hoef je niet die extra bundel erbij te kopen.Sabrina1985 schreef:Ik ben nu 2 dagen in Berkeley en heb bij T-Mobile een prepaid plan gekocht voor $50 om onbeperkt te kunnen internetten, bellen en smsen in de States. Daarnaast nog $10 bijbetaald om onbeperkt internationaal te kunnen bellen naar vaste nummers en onbeperkt te kunnen smsen!
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Voor meer informatie kun je ook het artikel over mobiel bellen vanuit de VS op de hoofdsite lezen, met daarin een hoop nuttige tips over goedkoop bellen naar Nederland en België.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4400 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess