Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kampeertocht van 6 weken noordwest usa en canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

kampeertocht van 6 weken noordwest usa en canada

Bericht door sep »

Hallo allemaal,

over twee weken vliegen we naar San Francisco voor onze tweede lange kampeertrektocht. Deze keer langs de noordwestkust via o.a. Redwood naar Portland, Seattle en Vancouver. Dan naar Jasper met een tussenstop in Clearwater, evt. Banff (maar misschien slaan we dat over), door naar Glacier NP en dan Yellowstone. Van daaruit terug naar SFO via o.a. Lassen Volcanic NP. @Martin: jouw tips voor de doorsteek vanaf Yellowstone nemen we zeker mee!
Andere tips blijven natuurlijk ook welkom (bijvoorbeeld over overnachtingsmogelijkheden met tent in de buurt van genoemde grote steden).

We hebben deze keer helemaal niets vastgelegd, behalve dan de richting. Zolang we op 30 augustus maar weer in het vliegtuig terug zitten maakt het allemaal niet uit.

Wie ons wil volgen kan dat doen op:

bertensaskia.blogspot.com

Goede zomer voor iedereen, waar dan ook!
Saskia
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: kampeertocht van 6 weken noordwest usa en canada

Bericht door Martin & Marianne »

Leuk Saskia, ik ga jullie weer volgen, dat heb ik de vorige keer ook met veel plezier gedaan.
Wat gaan jullie lekker lang!!

Misschien kun je de link naar je blog in je onderschrift aanklikbaar maken (voor de luie lezers onder ons)?

Marianne
dreeo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door dreeo »

Wij doen ongeveer dezelfde route maar dan vanuit Vancouver en tegengesteld, ik las over de tips voor de doorsteek naar Yellowstone. Daar ben ik wel benieuwd naar, ik kan het nergens op het forum terugvinden.
In ieder geval alvast een goede reis.

Groeten André
Northwest 2011 http://evertjes.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2009
Southwest 2006 http://andreneellen.web-log.nl/rondreis_vs_2006/" onclick="window.open(this.href);return false;
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

@Marianne: link nu actief gemaakt :thumbup:

@André: viewtopic.php?f=8&t=34047#p571524
Daar staan de tips van Martin (van Martin en Elsa)
Misschien komen we jullie dan wel tegen...jullie ook een goede reis!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer