Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

brooklyn meldt zich aan

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
brooklyn
Amerika-newbie

brooklyn meldt zich aan

Bericht door brooklyn »

Hallo lezers van het forum,

Ik ben Brooklyn (waar zou ik in nederland wonen? ) en ben al een tijdje een aantal berichten aan het lezen op dit forum.
Over 8 weken zijn we voor de eerste keer in de VS. Daarom vind ik het zo fijn dat er op dit forum zoveel goede (reis)tips en suggesties te vinden zijn.
De reisverslagen vind ik geweldig.
Ook petra´s weblog met haar verhalen over haar gezin in west virginia volg ik op de voet. Echt een aanrader.
Ik hoop met al mijn vragen over amerika bij jullie ervaren amerika gangers terecht te kunnen.
Laatst gewijzigd door brooklyn op 17 mei 2006, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hallo Brooklyn,

:welcome: op dit forum en veel leesplezier gewenst.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Als je in New York komt op je vakantie, moet je absoluut ook naar dat andere Breukelen gaan. De promenade van Brooklyn Heights, 7th Avenue in Park Slope, Prospect Park, en als je erg avontuurlijk bent: met de ondergrondse helemaal naar bijna het einde van de lijn: naar Coney Island (aan zee, met een erg interessant aquarium) en 'Little Odessa', de Russische buurt daar.

Ik heb een aantal jaren in Brooklyn gewoond (wat af en toe aan mijn Amerikaans te horen is. Plus ze zijn daar net als in Amsterdam: geen blad voor de mond nemen! En geduldig wachten leer je daar wel af!)
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Brooklyn,

Welkom op het forum. Nog heel veel plezier met de voorbereidingen van je reis.
Welke route gaan jullie rijden?

Marjon
jenn
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jenn »

Hallo Brooklyn :welcome:
brooklyn
Amerika-newbie

bedankt voor je reactie Marjon en Jenn

Bericht door brooklyn »

Hoi Marjon.

Ik heb je reisverslag gelezen en ik vond hem zo goed dat ik ´m meteen heb uitgeprint. Al je tips kan ik goed gebruiken.

Dit is onze route ;
aankomst san francisco daarna een stukje langs de kunst naar beneden (Big Sur) en een aantal NP (Sequoia, Yosemite, Death Valley, Zion en Bryce, Grand Canyon, Mesa Verde) we brengen ook nog een bezoek aan Las Vegas.
Het laatste deel van de reis gaat door de Rocky Mountains (Durango, Gunnison en Colorado Springs) we eindigen onze reis in Denver.
Ik verheug me er heel erg op, maar eerst moet mijn zoon eindexamen VWO doen. Dus voorlopig genoeg spanning.

Groeten
Afbeelding
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

:welcome: en veel leesplezier hier!
Carola
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: bedankt voor je reactie Marjon en Jenn

Bericht door vana »

brooklyn schreef:Hoi Marjon.

Ik heb je reisverslag gelezen en ik vond hem zo goed dat ik ´m meteen heb uitgeprint. Al je tips kan ik goed gebruiken.
Bedankt voor het compliment, ik ben blij dat je er wat aan hebt.
Dit is onze route ;
aankomst san francisco daarna een stukje langs de kunst naar beneden (Big Sur) en een aantal NP (Sequoia, Yosemite, Death Valley, Zion en Bryce, Grand Canyon, Mesa Verde) we brengen ook nog een bezoek aan Las Vegas.
Het laatste deel van de reis gaat door de Rocky Mountains (Durango, Gunnison en Colorado Springs) we eindigen onze reis in Denver.
Mooie route, dat wordt een fantastische reis!
Ik verheug me er heel erg op, maar eerst moet mijn zoon eindexamen VWO doen. Dus voorlopig genoeg spanning.
Dat zal zeker een spannende tijd zijn. Mijn zoon moest eigenlijk dit jaar ook VWO examen doen maar hij is een keer blijven zitten. Sterkte de komende week en ik zal voor hem duimen.

Groeten Marjon
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer