Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
stroom in de Camper
stroom in de Camper
Wij vertrekken overmorgen naar Sfo voor 3 weken "het bekende rondje"met een RV. Ik stond net met m'n verlengsnoer in mijn hand en vroeg mij af of in de Camper wel een vrij stroompunt zit en of dat dan een geaard contact is of niet. Weet iemand mij dat te vertellen?
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: stroom in de Camper
ja hoor stroompunten genoeg (geaard), wel volgens amerikaanse standaard

En dus ook 110V en geen 220V.
Waarom overigens niet gewoon in de VS bij WalMart of zo een verlengsnoer kopen, heb je de juiste stekkers er aanzitten.
Grt
Waarom overigens niet gewoon in de VS bij WalMart of zo een verlengsnoer kopen, heb je de juiste stekkers er aanzitten.
Grt
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij nemen altijd een stekkerdoos mee. We hebben daar vorig jaar een amerikaanse stekker aangezet (daar gekocht) en zo kun je dan meerdere dingen tegelijk opladen aanzetten.
Tja dat kan ook, maar ik had die amerikaanse stekker al
Dank voor de zeer snelle reacties. Heb je een vraag... binnen 10 minuten een antwoord, met foto en al!! Geweldig 

- Bushmaster
- Amerika-expert
ja wij ook, werkt zeer handig,We hebben daar vorig jaar een amerikaanse stekker aangezet
stekkerdoos van de Praxis voor een stekker op 6, vooral voor opladen e.d. handig,
aangezien de adaptors+verloopstekker nog wel eens uit een stopcontact willen vallen
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Kabelchaos 

- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is de 110V alleen beschikbaar als je aangesloten bent of de generator draait? Of zit er een omvormer in en heb je onderweg ook 110V spanning?
De kabel chaos lijkt aardig op de achterkant van mijn tv-kast
De kabel chaos lijkt aardig op de achterkant van mijn tv-kast

Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
- Bushmaster
- Amerika-expert
110 volt alleen via hook-up of generator
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1655 Weergaves