te boeken tot 4 july, vliegen, feb-maart 2012...non-stop op JFK of EWR...wat een koopje, zeg!
eind maart heen begin april terug lukt ook nog voor die prijs, zag ik...10€ voor het gebruik van je cc...
maarrrr...verschillende maatschappijen kunnen natuurlijk wel dezelfde vlucht bieden, allemaal samenwerkingsafspraken...zo wordt de vlucht van Lufthansa uitgevoerd door CA...
ik raad aan om, als het geen verschil maakt, bij de airline zelf te boeken...altijd makkelijker als er voorvalletjes zijn, dan heb je geen tussenpersoon en kun je zelf de zaken afhandelen!!
jaaa, dat is altijd een beetje balen....ga je ook in die tijd? want dit zijn echt prijzen die alleen voor het vroege voorjaar gelden...gemiddelde temp 12 graden, heb ik inmiddels even bekeken....ik ga liever als het ietsjes warmer is...(maar ja, we hebben dit jaar lopen zweten,begin juni...wat is wijsheid??)
ik zie t al, jij gaat half december...hmmm, heb je ook net wat aanbiedingen misgelopen, maar die tijd is meestal wel wat duurder...
Vorig jaar en het jaar ervoor New York in de sneeuw mogen ervaren (beide keren februari), dat is misschien wel net zo mooi als in de zomer (gaan we dit jaar zien).
Het schijnen de rustigste maanden te zijn in New York, januari en februari.
Ik vond het in ieder geval geen bezwaar dat het koud was, daar kun je je prima op kleden. Als je een week regen hebt ben je slechter af denk ik.
Bedankt voor de tip! Heb eerst gekeken naar New York retour. Paste precies in onze vakantieplannen, maar als je dan eenmaal bezig bent...ben uiteindelijk uitgekomen op een AMS-LAX -> DEN -> JFK -> JFK-AMS driehoek. Kosten €578 p/p leek mij een top deal en wij zijn weer een vier weekse vakantie rijker
Oh ik heb voor voorjaar 2012 een reisje met als start New York in gedachte, dus heel tempting. Trouwens, het geldt ook voor Boston (had een retourtje AMS -> NYC (over land) BOSTON - AMS voor dezelfde prijs. Alleen de autoverhuur heeft een oneway fee die ik het misschien niet aantrekkelijk maakt.
Alleen is de temperatuur begin maart rond de 5 graden, dat maakt me nog aan het twijfelen... Maar een maand later is de ticket 2x zo duur, dan maar een dikke jas aan (of daar eentje goedkoop scoren bij een outlet ).
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.