Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring Alamo SFO juni 2011
Re: Ervaring Alamo SFO juni 2011
In 2008 mochten wij op SFO ook niet zelf de wagen kiezen, vond ik wel een beetje jammer!
wij konden vorig jaar juli in SF ook niet kiezen, er stond maar 1 auto op de parking 

-
- Amerikafan
Dafkapin, was dat op de luchthaven of in het centrum ? Mij mogen ze voor één keer wel een grotere aansmeren maar als je het wil, gebeurt het waarschijnlijk niet
Bushmaster, toen ik 18 jaar was heeft mijn vader me wel een band leren verwisselen maar elke keer dat ik naast de baan stond is er een vriendelijke chauffeur gestopt die dat voor mij heeft gedaan en ondertussen ben ik heel wat jaartjes ouder en weet niet meer hoe het gaat. Je moet ook behoorlijk wat kracht hebben. Nu ben ik te oud en stoppen ze misschien niet meer
Alles zal van de verkoper afhangen, normaal laat ik me ook niets aansmeren maar dit is een gevoelig onderwerp, alsook de grotere wagen

Bushmaster, toen ik 18 jaar was heeft mijn vader me wel een band leren verwisselen maar elke keer dat ik naast de baan stond is er een vriendelijke chauffeur gestopt die dat voor mij heeft gedaan en ondertussen ben ik heel wat jaartjes ouder en weet niet meer hoe het gaat. Je moet ook behoorlijk wat kracht hebben. Nu ben ik te oud en stoppen ze misschien niet meer

Alles zal van de verkoper afhangen, normaal laat ik me ook niets aansmeren maar dit is een gevoelig onderwerp, alsook de grotere wagen

ja, dat was op de luchthaven van ons
nu, dit jaar gaan wij ook met de ingesteldheid, ze mogen ons gerust een grotere aansmeren, als het allemaal een beetje betaalbaar blijft natuurlijk
en ik weet ook perfect hoe je een band moet verwisselen, heb het alleen nog nooit zelf gedaan
nu, dit jaar gaan wij ook met de ingesteldheid, ze mogen ons gerust een grotere aansmeren, als het allemaal een beetje betaalbaar blijft natuurlijk
en ik weet ook perfect hoe je een band moet verwisselen, heb het alleen nog nooit zelf gedaan

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
En dan maar hopen dat je een auto met reseverband hebt
Tegenwoordig zie je meer en meer zonder, ook bij de huurauto's precies.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Wij controleren altijd standaard of we een reserveband en krik enz. hebben, dan weet je zeker dat je in ieder geval 1 lekke band aankan...
Dat kan knap lastige situaties opleveren; vooral in de warmere stukken.Doockles schreef:En dan maar hopen dat je een auto met reseverband hebtTegenwoordig zie je meer en meer zonder, ook bij de huurauto's precies.
wij hebben op 6 juni een auto afgehaald in SFO (ook alamo) en hier werkelijk niets van problemen gehad, integendeel gratis een upgrade gekregen naar fullsize suv met alle opties mogelijk. Wel ook toegewezen maar volgens mij was dat omdat er niet veel SUVs stonden

-
- Amerikakenner
Zit Alamo op de luchthaven, naast de andere grote autoverhuurders? Op google maps vind ik Alamo niet.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Alamo zit samen met alle andere verhuurders in één grote parkeergarage vlakbij de luchthaven, je gaat ernaar toe met de gratis airtrain vanaf de luchthaven.
Ook ik kan niet anders zeggen dan dat wij daar op 28 Mei prima behandeld zijn.
Oh, ik zie dat u al goed bent verzekerd, zei de verkoper nog.
En volgens mij is het normaal dat je bij Full-size en Premium-SUV geen echte keuze hebt. Althans dit is mij in dit forum eens medegedeeld, en wij hadden inderdaad ook geen keus. (wel een hagelnieuwe Suburban dus we klaagden niet
)
Oh, ik zie dat u al goed bent verzekerd, zei de verkoper nog.
En volgens mij is het normaal dat je bij Full-size en Premium-SUV geen echte keuze hebt. Althans dit is mij in dit forum eens medegedeeld, en wij hadden inderdaad ook geen keus. (wel een hagelnieuwe Suburban dus we klaagden niet

Niet nodig vorig jaar hadden we een band die kapot was gegaan.MainOffender schreef:Hoe zit het eigenlijk met die roadside assistance?
Wat als je in panne valt zonder roadside assistance? Kost het je dan veel geld?
Vorig jaar bij Hertz in Calgary is dit ons nooit gevraagd, dus ik geloof niet dat het nodig is.
Binnen een uur waren ze ter plaatse en vervangen.
Geen roadside service maar niks betaald
-
- Amerikafan
Heb je dan gewoon naar Alamo gebeld, Eric en zij hebben ervoor gezorgd dat je hulp had ?
Was net vandaag weer aan het twijfelen gegaan : heb mijn contract eens goed bekeken en tussen de vele verzekeringen staat Roadside assistance voor 100 $, zonder taks : dekt vervanging van autosleutel, vervanging van ruit bij schade, lekke band, hulp bij lege accu en buitengesloten van voertuig.
In Death Valley een lekke band, ik mag er niet aan denken...
Was net vandaag weer aan het twijfelen gegaan : heb mijn contract eens goed bekeken en tussen de vele verzekeringen staat Roadside assistance voor 100 $, zonder taks : dekt vervanging van autosleutel, vervanging van ruit bij schade, lekke band, hulp bij lege accu en buitengesloten van voertuig.
In Death Valley een lekke band, ik mag er niet aan denken...
Bizze schreef:wij hebben op 6 juni een auto afgehaald in SFO (ook alamo) en hier werkelijk niets van problemen gehad, integendeel gratis een upgrade gekregen naar fullsize suv met alle opties mogelijk. Wel ook toegewezen maar volgens mij was dat omdat er niet veel SUVs stonden
Wij hebben op 28 mei ook op SFO bij Alamo de auto opgehaald en niets van problemen. Hadden Mid-Size gehuurd en de man achter de balie wees hem nog even aan op een plaatje en zei dat het een prima keus was. Niks geen gezeur over extra verzekeringen of een grotere auto.
En toen kwamen we in de parkeergarage en zeiden ze dat we elke auto konden kiezen die er stond, en dus maar een Suburban genomen. Heerlijk!
-
- Amerika-ontdekker
Hoi!
Hoe was je reis?
Wij gaan 3 september ook naar SFO om bij Alamo de auto op te halen. Alleen hebben jullie de auto bij het vliegveld op gehaald of in SFO zelf bij het CIVIC center.
Ben erg benieuwd naar mensen die met dat verhuurbedrijf ervaring hebben.
Dankje!
Hoe was je reis?
Wij gaan 3 september ook naar SFO om bij Alamo de auto op te halen. Alleen hebben jullie de auto bij het vliegveld op gehaald of in SFO zelf bij het CIVIC center.
Ben erg benieuwd naar mensen die met dat verhuurbedrijf ervaring hebben.
Dankje!
Auto gewoon op de luchthaven opgehaald. Je gaat vanuit de aankomsthal naar de metro en deze brengt je keurig naar het verhuurcentrum net buiten de luchthaven. En daar aangekomen ga je naar de balie van de betreffende verhuurder en dan haal je je auto op.
Eerst dachten we de auto pas in SF op te halen, maar omdat we de 49 mile drive wilden doen hebben we hem op de luchthaven gehaald. Als je de auto niet echt nodig hebt zou ik hem als ik jou was gewoon in San Francisco ophalen, scheelt ook nog eens een paar dagen huur. Het openbaar vervoer werkt prima in SF.
Eerst dachten we de auto pas in SF op te halen, maar omdat we de 49 mile drive wilden doen hebben we hem op de luchthaven gehaald. Als je de auto niet echt nodig hebt zou ik hem als ik jou was gewoon in San Francisco ophalen, scheelt ook nog eens een paar dagen huur. Het openbaar vervoer werkt prima in SF.
wij vorige week auto opgehaald in Phoenix, door een klein stoffig detailtje beetje later dan voorzien. De meneer aan de balie had medelijden met ons, en gaf ons een grotere auto ( twee upgrades terwijl we maar een moeten betalen)
hele vriendelijke man, niet opdringerig, was waarschijnlijk blij dat hij een beetje klap had, twas weinig te doen die avond
hele vriendelijke man, niet opdringerig, was waarschijnlijk blij dat hij een beetje klap had, twas weinig te doen die avond
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 3458 Weergaves
-
Laatste bericht door Minonbos
-
- 2 Reacties