Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

route op kaart aangeven? Tips??

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
cormoller
Amerika-ontdekker

route op kaart aangeven? Tips??

Bericht door cormoller »

Hallo,

Wij hebben onze route compleet voor onze trip naar New England (nog maar 82 dagen ;-(
We zouden de route graag op een digitale kaart aangeven voor de thuisblijvers. Ik zie regelmatig van die kaarten voorbij komen op internet maar
kan er geen vinden waarop ik mijn eigen route kan aantekenen.
Heeft iemand tips of misschien een link?

Bedankt alvast!
Cor
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: route op kaart aangeven? Tips??

Bericht door Njit »

In Google Maps kun je je complete route uitwerken. Daarna een schermafbeelding ervan maken en klaar is Kees, sorry, Cor..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
LT--
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: route op kaart aangeven? Tips??

Bericht door LT-- »

Je kan in Google Maps je beginplaats aangeven (het adres)
vervolgens klik je op "routebeschrijving". Je beginpunt zal dan onderaan, bij B staan, moet je even op het pijltje klikken om het om te draaien. Vervolgens ga je in B staan en typ je daar je 2e bestemming. Dan klik je op "bestemming toevoegen" en doe je hetzelfde met de rest van je route.

Je kunt als je klaar bent ofwel een printscreen maken, ofwel de link doorsturen (helemaal rechtsboven).

Bedoel je zoiets? Succes!
http://tomenlindausa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer