Cracker Barell heeft geen brood, wel heel veel andere lekkere dingen...ik kies altijd voor de sampler als we "country" willen eten, vooral de chickendumplings zijn erg lekker. Heeft wel wat weg van kippe ragout.Fredje schreef:Ik heb gelijk gekeken op Google Maps. De dichtsbijzijnde is een half uur rijden van ons vakantieadres. Ik ben helaas niet de persoon om met een lege maag te vertrekken....Tinkerbell schreef:Brood? Brood?
Lekker gaan ontbijten bij de Cracker& Barell![]()
Onze Neverlost is geprogrammeerd op het vinden van de dichtstbijzijnde.Maar er kan vast ook gelunched worden bij Cracker & Barrell?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd: waar lekker brood kopen?
Re: brood
-
- Amerikakenner
Vandaar mijn vraag:'Brood,Brood"?
Ze hebben trouwens wel broodjes maar ik weet niet hoe die heten. Ze zijn gemaakt met karnemelk.
De foto is een beetje bibberig maar ze staan midden op de foto en ze worden geserveerd met een soort sausje.
Trouwens de gebakken appels zijn ook heerlijk.
O en ik heb dus ook geleerd dat "sunny side up" betekend: spiegelei.
Aangezien ze die serveren met veel rauwe witte snot kun je dus beter "dubble baked "vragen.
Ik schaam mezelf dood maar we zijn echt verslaafd aan de C&B.

Ze hebben trouwens wel broodjes maar ik weet niet hoe die heten. Ze zijn gemaakt met karnemelk.
De foto is een beetje bibberig maar ze staan midden op de foto en ze worden geserveerd met een soort sausje.
Trouwens de gebakken appels zijn ook heerlijk.
O en ik heb dus ook geleerd dat "sunny side up" betekend: spiegelei.
Aangezien ze die serveren met veel rauwe witte snot kun je dus beter "dubble baked "vragen.
Ik schaam mezelf dood maar we zijn echt verslaafd aan de C&B.

- Fredje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Die gaan we een keer proberen. Ik ben benieuwd!
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Biscuits and gravy.Tinkerbell schreef:Ze hebben trouwens wel broodjes maar ik weet niet hoe die heten. Ze zijn gemaakt met karnemelk.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
Bedankt.Dento schreef:Biscuits and gravy.Tinkerbell schreef:Ze hebben trouwens wel broodjes maar ik weet niet hoe die heten. Ze zijn gemaakt met karnemelk.
Met het schaamrood op de kaken weet ik het weer.

- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Foei foei! die moest je weten!Tinkerbell schreef: Bedankt.
Met het schaamrood op de kaken weet ik het weer.

-
- Amerikakenner
Je hebt volkomen gelijk maar op dit moment weet ik ook de naam van het "draadjesvlees" niet of van die heerlijke aardappel in de schil met sour cream.Fredje schreef:Foei foei! die moest je weten!Tinkerbell schreef: Bedankt.
Met het schaamrood op de kaken weet ik het weer.![]()
We zijn alweer volop aan het aftellen om onze kennis op te frissen. O en trouwens als je er zou gaan eten neem een kaart mee waar alle vestigingen op staan.

- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Ach ja, een hoop lekkere dingen! Ik ben ook aan het aftellen. We gaan uiteindelijk daar wonen, dus altijd handig als er al een paar paar lekkere adresjes bekend zijn!
Tampa heeft zoveel leuke adresjes, vooral de binnenstad (Ybor-city) ziet er gezellig uit. Ook aan de Golf (Treasure Island + Madeira Beach zijn aanraders) veel te ontdekken. Jullie zullen er een behoorlijke tijd mee zoet zijn!
- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Da´s goed om te weten! Het lijkt me heerlijk om aldoor wat nieuws te ontdekken. Als je dit zo zegt bevestigd het voor ons dat Tampa een goede keuze is geworden.wiepster schreef:Tampa heeft zoveel leuke adresjes, vooral de binnenstad (Ybor-city) ziet er gezellig uit. Ook aan de Golf (Treasure Island + Madeira Beach zijn aanraders) veel te ontdekken. Jullie zullen er een behoorlijke tijd mee zoet zijn!
Voor een weekendje weg kiezen wij voor Tampa, dan Miami. Tampa heeft het grote stad gevoel, zonder de hectiek en soms het onveilige gevoel van Miami.
Maar dat is onze mening, dochterlief (18) gaat liever naar Miami, Tampa is haar goede tweede keuze...
Maar dat is onze mening, dochterlief (18) gaat liever naar Miami, Tampa is haar goede tweede keuze...

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Pot roast en (twice) baked potato?Tinkerbell schreef: "draadjesvlees" niet of van die heerlijke aardappel in de schil met sour cream.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Tips gevraagd: waar lekker brood kopen?
Ik zat dit draadje te lezen en heb me toch in ene trek in een bruine volkoren boterham met kaas
Volgens mij zolang je maar brood van de verse bakkerij afdeling haalt moet je wel in de goede richting zitten. Blijf vooral weg van het gangpad met voorverpakte broden. Zelf ben ik makkelijk met brood en eet ik ook de voorverpakte fabrieksbroden wel, maar als je niet van Amerikaans brood houdt, moet je dat gangpad zeker mijden.
Het is wel geen brood, maar bij de Publix zag ik laatst ook Wasa knackebrod (overigens wel in het gangpad met juist ja de fabrieksbroden) en niet eens zo gek duur. Misschien helpt dat.

Volgens mij zolang je maar brood van de verse bakkerij afdeling haalt moet je wel in de goede richting zitten. Blijf vooral weg van het gangpad met voorverpakte broden. Zelf ben ik makkelijk met brood en eet ik ook de voorverpakte fabrieksbroden wel, maar als je niet van Amerikaans brood houdt, moet je dat gangpad zeker mijden.
Het is wel geen brood, maar bij de Publix zag ik laatst ook Wasa knackebrod (overigens wel in het gangpad met juist ja de fabrieksbroden) en niet eens zo gek duur. Misschien helpt dat.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toen ik in Florida was haalden we cubaans brood bij de publix. Was erg lekker
- Bandido
- Amerika-expert
Dat vind ik altijd lastig, want in NL at ik altijd witbrood of maisbrood. Het NL bruin brood vond ik altijd muf en zompig en meed ik als de pest. Het is dus maar net wat je zoekt, want in principe kun je alles vinden. Maar bij de meeste supermarkten is er ook een vers brood afdeling en daar koop ik meestal mijn brood, en dus niet bij de schappen met fabrieksbrood.Fredje schreef:Waar kun je nou toch lekker brood kopen? Dus het brood dat het meest lijkt op Hollands brood.
"Keep Georgia On Your Mind"
- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het brood van de vers afdeling ook niet zo geweldig. Bagels wel overigens. Maar alleen maar bagels eten is ook zo prijzig!
Ik ben dus erg benieuwd naar het brood van Whole Foods. Die zit in Tampa vlak bij het vliegveld, dus kunnen we direct gaan halen na aankomst!
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.

Ik ben dus erg benieuwd naar het brood van Whole Foods. Die zit in Tampa vlak bij het vliegveld, dus kunnen we direct gaan halen na aankomst!
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je het brood bij een versafdeling van een supermarkt al prijzig vindt dan maak je borst maar nat voor Whole Foods... 

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Fredje
- Amerikafan
- Contacteer:
haha! Ik bedoelde, we zijn met z'n 4en, elke dag 8 bagels koopt (ontbijt) dan wordt het wel duur! Ik weet dat Whole Foods prijzig is. Maar bedankt voor de waarschuwing.Dento schreef:Als je het brood bij een versafdeling van een supermarkt al prijzig vindt dan maak je borst maar nat voor Whole Foods...
- Natasja L.
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ons dagelijks brood komt ook van de Safeway. Artisan wheat bread. Deze kun je vinden bij de versafdeling van de bakkerij. Het zit in een zwart/bruine zak. Toen ik net in Amerika woonde, was het een zoektocht naar lekker brood. Maar uiteindelijk is dit het geworden. Heerlijk brood! Het Pecan Raisin bread van Safeway is trouwens ook erg lekker. Met roomboter en wat suiker...mmm!
Dat brengt me bij het volgende; iemand had een vraag over roomboter. Ik heb altijd Irish Butter, de zilveren verpakking (de goudkleurige is gezouten boter). Deze is te koop bij Safeway, Whole Food Market, etc. Bij de laatste winkel heb ik er wel maar moeten zoeken, want het lag in het schap waar wel meer geïmporteerde produkten lagen. Deze boter is hetzelfde als de roomboter zoals wij die in Nederland gewend zijn. Bij de Safeway (Washington area) kost deze $3,99 en volgens mij iets goedkoper bij de Whole Food.
Dat brengt me bij het volgende; iemand had een vraag over roomboter. Ik heb altijd Irish Butter, de zilveren verpakking (de goudkleurige is gezouten boter). Deze is te koop bij Safeway, Whole Food Market, etc. Bij de laatste winkel heb ik er wel maar moeten zoeken, want het lag in het schap waar wel meer geïmporteerde produkten lagen. Deze boter is hetzelfde als de roomboter zoals wij die in Nederland gewend zijn. Bij de Safeway (Washington area) kost deze $3,99 en volgens mij iets goedkoper bij de Whole Food.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep! Da's het brood wat ik bedoelde in mijn post op de vorige pagina; Artisan wheat bread is het inderdaad - ik wist de naam niet meer precies... erg lekker!Natasja L. schreef:Ons dagelijks brood komt ook van de Safeway. Artisan wheat bread. Deze kun je vinden bij de versafdeling van de bakkerij. Het zit in een zwart/bruine zak. Toen ik net in Amerika woonde, was het een zoektocht naar lekker brood. Maar uiteindelijk is dit het geworden. Heerlijk brood!
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3381 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT